طرح معامله قرارداد نگرانی ها را برطرف نمی کند

راه آهن در اوایل این هفته نشان داد که آماده است تا بر اساس توصیه های هیئت اضطراری ریاست جمهوری که جو بایدن ماه گذشته منصوب کرد، به توافقی دست یابد. اما اولین اظهارات روز پنجشنبه از سوی رهبری اتحادیه نشان می‌دهد که 115000 کارگری که آنها نمایندگی می‌کنند ممکن است آماده امضای قرارداد نباشند.

11 اتحادیه دیگر درگیر در مذاکرات قرارداد هنوز در مورد جزئیات اظهار نظر نکرده اند. اظهارات فرگوسن بازتاب برخی از نگرانی‌هایی است که کارکنان راه‌آهن از زمان انتشار این گزارش به صورت آنلاین پست کرده‌اند.

کارگران از راه‌آهن‌ها می‌خواهند تا برخی از سیاست‌های محدودکننده حضور و غیاب خود را کاهش دهد که به گفته آنها آنها را در حالت آماده باش نگه می‌دارد و گرفتن هر روز مرخصی را سخت می‌کند. اتحادیه‌ها همچنین می‌گویند که کار همیشه دشوار راه‌آهن در سال‌های اخیر پس از اینکه راه‌آهن‌های بزرگ حمل‌ونقل تقریباً یک سوم مشاغل آن‌ها را حذف کردند، به‌طور قابل‌توجهی سخت‌تر شده است.

داوران گفتند که بیشتر نگرانی های اتحادیه ها در مورد شرایط کار باید از طریق داوری حل شود که می تواند سال ها طول بکشد، نه از طریق مذاکرات قرارداد. خود مذاکرات قرارداد بیش از دو سال است که ادامه دارد.

علاوه بر افزایش‌ها، که بزرگ‌تر از ۱۷ درصدی است که راه‌آهن‌ها ارائه می‌کردند، اما به اندازه افزایش ۳۱ درصدی اتحادیه‌ها سخاوتمندانه نیستند، معامله پیشنهادی شامل ۵ پاداش ۱۰۰۰ دلاری و یک روز مرخصی با حقوق اضافی در سال خواهد بود.

اوماها، نب (AP) – رئیس بزرگترین اتحادیه راه‌آهن کشور می‌گوید گزارشی که برای کمک به حل و فصل مذاکرات متوقف شده قرارداد با راه‌آهن‌های حمل‌ونقلی طراحی شده است، به اندازه کافی برای رفع نگرانی‌ها در مورد شرایط کاری کار نمی‌کند، حتی اگر افزایش 24 درصدی را پیشنهاد کند.

قانون‌گذاران فدرال ماه گذشته قانونی را پیشنهاد کردند که در بیشتر موارد به دو نفر خدمه نیاز دارد، اما راه‌آهن‌ها به فشار برای تغییر ادامه داده‌اند زیرا می‌گویند سیستم ترمز خودکار جدید که می‌تواند قطارها را در شرایط خاص متوقف کند، حضور نفر دوم در کابین را غیرضروری می‌کند. .



منبع

هر دو طرف 30 روز فرصت دارند تا قبل از اینکه قانون فدرال اجازه وقوع اعتصاب یا قفل را بدهد، درباره قرارداد مذاکره کنند. اما اگر هر دو طرف بدون توافق به اواسط سپتامبر برسند، کنگره احتمالا مداخله کرده و شرایطی را برای جلوگیری از اعتصاب وضع خواهد کرد.

یکی دیگر از نکات مهم در مذاکرات، پیشنهاد راه آهن برای کاهش خدمه قطار از دو نفر به یک نفر است. اتحادیه ها قاطعانه با این حرکت نه تنها برای محافظت از مشاغل بلکه به دلیل اینکه می گویند نگران ایمنی هستند، مخالف هستند.

گروهی که به نمایندگی از راه‌آهن‌های بزرگ مذاکره می‌کند، کمیته کنفرانس ملی حامل‌ها، گفت که قرارداد توصیه‌شده بیشترین افزایش در دهه‌های اخیر را به همراه خواهد داشت و میانگین حقوق راه‌آهن را تا پایان قرارداد پنج ساله به ۱۱۰ هزار دلار در سال افزایش می‌دهد.

راه‌آهن‌ها معتقدند که مانند گذشته به تعداد زیادی کارمند و لوکوموتیو نیاز ندارند، زیرا آنها عملیات خود را برای اجرای قطارهای کمتر و طولانی‌تر بازسازی کردند.

فرگوسن گفت که توصیه‌های هیئت داوران برای رفع شکاف بین سرمایه‌گذاران راه‌آهن و مدیرانی که از سودهای بی‌سابقه اخیر سود برده‌اند و کارگرانی که قطارها را 24-7 کار می‌کنند و در سرتاسر همه‌گیری زحمت کشیده‌اند، کمکی نمی‌کند.

جرمی فرگوسن، رئیس اتحادیه کارگران ورق فلزی، هوایی، ریلی و حمل و نقل – اتحادیه بخش حمل و نقل که نماینده هادی ها است، گفت: توصیه های مشاوره نسبت به پیشنهادات قبلی راه آهن «پیشرفت گسترده» بود. اما او افزود: «توصیه‌ها به اندازه‌ای پیش نمی‌روند که به اعضای ما کیفیت زندگی را که به دست آورده‌اند و هم خود و هم خانواده‌هایشان شایسته آن هستند، ارائه دهد.»