گروه آلاباما GOP پس از انتشار تصاویر KKK در صفحه فیس بوک خود عذرخواهی کرد

آمیب مغزخوار مشکوک به مرگ کودک نبراسکا





منبع

دورگردها ایمنی ترافیک و کاهش انتشار کربن را بهبود می بخشد

او نوشت: «تصویر جستجوی یک فیل GOP در گوگل مورد استفاده قرار گرفت و بعداً مشخص شد که تصاویر پنهانی دارد که نمایانگر دیدگاه‌ها یا اعتقادات حزب جمهوری‌خواه شهرستان لارنس نیست. من به عنوان رئیس، مسئولیت کامل این اشتباه را به عهده می‌گیرم.»

هرینگتون این تصویر را چهارشنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، با این شرح: “2 سال پیش این تصویر را برای یک قطعه در [Mother Jones] درباره نفرت، تعصب و نژادپرستی پنهان در حزب جمهوری خواه ترامپ. اکنون متوجه شدم که فیل نفرت جان تازه ای یافته است (البته بدون اجازه یا اعتبار).

تری بابت پست فیسبوک این گروه عذرخواهی کرد.

این تصویر که توسط تصویرگر وودی هرینگتون خلق شده بود، در اصل در مقاله مادر جونز با عنوان “حزب جمهوری خواه نژادپرست و بی روح است. فقط از این استراتژیست کهنه کار جمهوری خواه بپرسید” استفاده شد.

حزب جمهوری خواه کشور لارنس این تصویر را – که نشان‌واره فیل کمیته ملی جمهوری‌خواه و پیکره‌های سه کلاهدار کلنسمن را در بین پاهای آن نشان می‌دهد – در اطلاعیه‌ای با نام شانون تری، رئیس جدید شهرستان، به اشتراک گذاشت.

به گزارش WHNT وابسته به CBS News، تری یکی از اعضای هیئت مدرسه شهرستان لارنس است و گفته است که از سمت خود استعفا نخواهد داد.

یک گروه محلی حزب جمهوری خواه در آلاباما صفحه فیس بوک خود را پس از اینکه ادعا کرد به طور تصادفی تصاویر نژادپرستانه را در روز سه شنبه منتشر کرده است، حذف کرد. این پست خشم رای دهندگان محلی و همچنین رهبران ایالتی را برانگیخت.

صفحه فیس بوک این گروه، که از سال 2009 فعال بود، از ساعت 6 بعد از ظهر پنجشنبه به وقت شرقی حذف شد.

آنتونی دانیلز، نماینده ایالتی – یک دموکرات که نماینده منطقه 53 آلاباما است و جوانترین و اولین رهبر اقلیت آفریقایی آمریکایی در مجلس نمایندگان آلاباما است – توییت کرد، “شرم بر حزب جمهوری خواه کانتی لارنس برای این تصویر منزجر کننده.”

هدف برنامه واشنگتن دی سی این است که بچه ها را از طریق بیسبال از خیابان ها دور نگه دارد