هر افسری از نیروی پلیس در شهر فلوریدا استعفا می دهد. در جاهای دیگر هم اتفاق افتاده است


شهر فلوریدا اعلام کرد که پس از استعفای هر افسر، نیروی پلیس یک شهر کوچک در حال تاریک شدن است.

بر اساس انتشار خبری از شهر، شش افسر پلیس دهکده ملبورن استعفای خود را در 15 اوت تسلیم کردند که اکثر آنها در 19 اوت اعمال شدند. دلیل استعفاها فاش نشد. .

به گفته مقامات، اکنون دهکده ملبورن – با جمعیت 822 نفر – باید تصمیم بگیرد که آیا اداره پلیس را بازسازی کند یا با کلانتر شهرستان بروارد قراردادی را تمدید کند که با توجه به این استعفاها برای مراقبت از خدمات پلیس وارد عمل خواهد شد. .

صرف نظر از جهت نهایی انتخاب شده توسط شهر… مطمئن باشید که ساکنان شهر و مشاغل همچنان از خدمات جامع اجرای قانون و حفاظت پلیس در هر زمان برخوردار خواهند بود.»

شهرک در این اطلاعیه گفت: “هیچ وقفه ای در پوشش وجود نخواهد داشت، زیرا کلانتری شهرستان بروارد بلافاصله خدمات حرفه ای اجرای قانون و خدمات حفاظتی پلیس را در محدوده شهرداری شهر ارائه می دهد.” “در واقع، برای چندین سال BCSO بسیاری از تغییرات را به طور کامل پوشش داده است.”

دهکده ملبورن، که در حدود 70 مایلی جنوب شرقی اورلاندو قرار دارد، اولین شهری نیست که اداره پلیس آن با استعفای گسترده از بین رفته است.

به گزارش نیوز آبزرور، در ماه ژوئیه، اکثریت اداره پلیس شهر کنلی، کارولینای شمالی، به دلیل درگیری با مدیر شهر تازه استخدام شده جاستین جونز، استعفا دادند و به نقل از نیوز آبزرور، بخش “کم کارمند و تحت فشار” بود. پس از استعفای اکثر افسران، کلانتر شهرستان جانستون برای خدمت به جامعه وارد عمل شد.

شهر NC به دنبال رئیس پلیس جدید به عنوان تحقیقات در مورد استعفاها، اتهامات پیچیده است

KKTV گزارش داد، در همان ماه در کلرادو، رئیس اداره پلیس اسپرینگفیلد، همراه با هر افسر، با استناد به فرصت های کاری در جاهای دیگر و “دلایل شخصی” استعفا داد.

و کمتر از یک سال پیش، یک اداره پلیس در میسوری پس از استعفای رئیس پلیس کیمبرلینگ و افسرانش بدون «مقامات فوری»، در سپتامبر 2021 گزارش داد. “ناامید کننده” بود.

طبق گزارش انجمن تحقیقات اجرایی پلیس، استعفاها در نیروهای پلیس بین سال‌های 2020-2021 18 درصد افزایش یافته است. نیروهای پلیس همچنین متوجه شدند که افراد کمتری را نسبت به سال قبل استخدام کرده‌اند.

مقامات می گویند کلانتر دختر خود را در مجسمه متماد فلوریدا دستگیر کرد. ‘این دلخراش است’

مادر پسرش را برای سال تحصیلی با آزمون تیراندازی فعال، کوله پشتی ضد گلوله در TikTok آماده می کند

مقامات GA می گویند که قایق در تصادف اشتباهی که منجر به کشته شدن 4 عضو یک خانواده شد، متهم شد

پلیس کارولینای جنوبی می گوید موتورسوار به دریاچه می زند و در حالی که معاون فرار می کند ناپدید می شود



منبع