طرح درمان دارویی نادرست اورگان با جرم زدایی مرتبط است

ویلیامز گفت: “من معتقدم که می توان با تلاش عمدی، عمدی و متمرکز و گفتگوهای شجاعانه و متمرکز بر راه حل بر این چالش ها غلبه کرد و اصلاح کرد.”

او گفت که این امر به تلاش‌ها برای ارائه خدمات درمانی و کاهش آسیب‌ها، مانند داروها برای درمان اوردوز و تعویض سوزن، که این اقدام هزینه آن را نیز پرداخت می‌کند، فوریت می‌بخشد. مدافعان اشاره می کنند که این خدمات برای همه در اورگان در دسترس است، نه فقط برای کسانی که برای مالکیت ذکر شده اند.

ایان گرین، رئیس حسابرسی فاگان، گفت که متن طرح رأی در مورد نقش ها و مسئولیت های مقام بهداشتی و هیئت نظارت و پاسخگویی که این اقدام تعیین می کند، شفافیت ندارد.

گرین گفت: این امر به تاخیر، سردرگمی و تیرگی روابط کمک کرد. او همچنین مقامات بهداشتی را به دلیل عدم حمایت کافی از هیئت پاسخگویی مقصر دانست.

اهالی اورگان در سال 2020 قانون رای 110 را تصویب کردند که به موجب آن داشتن مقادیر شخصی هروئین، کوکائین، مت آمفتامین و سایر مواد مخدر جرم زدایی شد – اولین مورد در کشور که این کار را انجام داد. فردی که با مواد مخدر کشف می شود، نقل قولی مانند بلیط ترافیک دریافت می کند که در صورت تماس با خط تلفن برای ارزیابی سلامت، حداکثر 100 دلار جریمه لغو می شود.

اما در اولین سال پس از اجرایی شدن رویکرد جدید در فوریه 2021، تنها 1٪ از افرادی که استنادهایی برای در اختیار داشتن مواد کنترل شده دریافت کردند، از طریق خط تلفن جدید به دنبال کمک بودند.

ران ویلیامز، رئیس مشترک شورا، گفت که بیشتر بودجه موجود هنوز آزاد نشده است.

این اقدام رأی دهی میلیون ها دلار درآمد مالیاتی از صنعت قانونی ماری جوانا در ایالت را به سمت درمان هدایت کرد. اما این درخواست‌ها پس از اینکه مقامات ایالتی کار مورد نیاز برای بررسی آنها و دریافت پول را دست کم گرفتند، انباشته شد.

آلن اذعان کرد که افزایش چشمگیری در مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد و مصرف بیش از حد در سراسر ایالت وجود داشته است و بیشتر علت را به ورود اخیر مت آمفتامین مخلوط با فنتانیل مصنوعی نسبت داد که مقدار کمی آن می تواند باعث مرگ شود و قرص های غیرقانونی. حاوی فنتانیل

نماینده لیلی مورگان، یک جمهوری خواه از شهر گرانتز پاس در جنوب غربی اورگان، گفت که در حالی که ایالت در انتظار تأثیر مثبت این اقدام رأی گیری است، جان ها از دست می رود.

سازمان بهداشت گفت که به دریافت کنندگان تا اول اکتبر تمدید سه ماهه پیشنهاد داده است، که بر اساس جایزه قبلی خود، مبلغی متناسب دریافت خواهند کرد و کل وجوه پرداخت شده را به 40 میلیون دلار می رساند.



Source link

شمیا فاگان، وزیر امور خارجه در مقابل کمیته حاضر شد و مبارزات مادرش را با اعتیاد به هروئین و متا توصیف کرد. فاگان گفت که اورگان، علیرغم تصمیم گیری، همچنان در بحران اعتیاد به مواد مخدر است.

فاگان گفت: “زمانی که رای دهندگان اورگان معیار 110 را تصویب کردند، ما این کار را انجام دادیم زیرا این یک تغییر سیاست در اورگان برای بهبود زندگی مردم و بهبود جوامع ما بود.” و در سال‌های بعد، ما ندیدیم[…]در عوض، در بسیاری از جوامع در سراسر اورگان، ما شاهد بدتر شدن مشکل سوء مصرف مواد بوده ایم.

آلن گفت: “ارائه این منابع به جامعه بسیار مهم است… نه فقط منابع کاهش آسیب، بلکه افرادی که می توانند از افرادی که در معرض خطر مصرف بیش از حد هستند حمایت کنند.” “پس زمان رو به اتمام است.”

SALEM، Ore. (AP) – مقامات ایالتی و قانونگذاران روز پنجشنبه گفتند، تلاش ها برای تأمین میلیون ها دلار بودجه برای مراکز درمانی و خدمات مرتبط به عنوان بخشی از پیشگام جرم زدایی مواد مخدر در اورگان، حتی با افزایش اعتیاد و مصرف بیش از حد مواد مخدر با شکست مواجه شده است.

استیو آلن، مدیر بهداشت رفتاری ایالت، گفت: «بنابراین واضح است که اگر مجبور بودیم از نو شروع کنیم، در این فرآیند خیلی سریع‌تر از کارکنان بیشتری درخواست می‌کردم. ما فقط منابع لازم برای حمایت از این تلاش را نداشتیم. کارهایی را که برای حمایت از چنین چیزی انجام شد دست کم گرفتیم و تا حدی تا زمانی که در وسط این تلاش قرار نگرفتیم، آن را کاملاً درک نکردیم.»

مورگان به آلن گفت: “کارگردان، شما چند بار اشاره کردید که منتظر دیدن بودید، و با این حال ما اوردوزهایی داریم که به سرعت در حال افزایش است، در جامعه من 700٪ افزایش در اوردوز و 120٪ افزایش در مرگ و میر.” . “چقدر صبر می کنیم تا تاثیری داشته باشیم که جان انسان ها را نجات دهد؟”

آلن که برای اداره بهداشت اورگان کار می کند، در جلسه استماع از راه دور به قانونگذاران گفت که این پروژه 300 میلیون دلاری هرگز قبلاً انجام نشده بود.