کمدین پس از اینکه از مردی با پیراهن پرچم کنفدراسیون پرسید که آیا طرفدار برده داری است، مات و مبهوت شد.

او اضافه کرد: «آنچه زمانی دفاع بسیار آشکار و کامل از برتری سفیدپوستان بود، اکنون به این ژست نسبت به میراث و تاریخ تبدیل شده است که گویی هیچ ارتباطی با جنبش حقوق مدنی ندارد. اما همه چیز به جنبش حقوق مدنی مربوط می شود.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

گوترل گفت: «اگر این لحظه نبود، او در فرهنگ عامه ملی ما وجود نداشت. “زمانی که آمریکایی های آفریقایی تبار برای برابری خود جنگیدند … پرچم نبرد بازیابی شد و به عنوان نماد مخالفت با آن دوباره مستقر شد.”

The Good Liars – یک دوتایی کمدی مترقی که معمولاً شوخی می کنند در مورد محافظه کاران و از مردم بپرسید در گردهمایی های سیاسی راست افراطی – آخر هفته گذشته در هوستون به همایش سالانه انجمن ملی تفنگ رفت.

مرد گفت: “نه، من … نظری ندارم” و رفت.

متیو گوترل، استاد مطالعات آفریقایی و آمریکایی در دانشگاه براون، اگرچه برخی از ایالت‌های جنوبی پرچم را نمادی از افتخار می‌دانند، اما این پرچم تنها «در دهه‌های 1940 و 1950 به عنوان بخشی از یک کمپین مقاومت گسترده علیه جنبش حقوق مدنی» محبوب شد. به واشنگتن پست گفت در سال 2015

سلویگ به سرعت اشاره کرد که بسیاری می گویند این پرچم نماد نژادپرستی و برده داری است.

سلویگ در تلاشی ادعایی برای اینکه مرد استدلال خود را ببیند، از او پرسید که آیا طرفدار برده داری است یا خیر.

سلویگ به مرد گفت: «و آن‌ها می‌توانند نقاط معتبری در آنجا داشته باشند».

“چرا می خواهی او به پرواز ادامه دهد؟” سلویگ از مرد پرسید.

وقتی مرد شروع به دور شدن کرد، سلویگ دستش را دراز کرد و گفت: “من یک فرصت دیگر به شما می دهم – طرفدار یا ضد برده داری؟”

مرد گفت: “بدون نظر. “اما از شما برای مصاحبه متشکرم.”

هنگامی که در آنجا بود، جیسون سلویگ، عضو «دروغگویان خوب» در حال مصاحبه با افراد حاضر بود که به مردی نزدیک شد که تی‌شرت پرچم کنفدراسیون روی آن نوشته شده بود «به اهتزاز ادامه بده».

مرد تکرار کرد: “بدون نظر.” سلویگ مات و مبهوت به نظر می رسید.

سلویگ در حالی که مرد شروع به تکان دادن سرش کرد، گفت: “من یک فرصت دیگر به شما می دهم تا بگوید طرفدار برده داری هستید یا ضد برده داری.”

“چرا کسی بخواهد میراث ما را پاک کند؟” مرد جواب داد

مرد در پاسخ گفت که ارتباط پرچم کنفدراسیون با برده داری فقط یک نظر است. او گفت: «اگر بخواهند از این نظر استقبال می‌کنند.

استدلال این مرد مبنی بر اینکه پرچم نشان دهنده میراث جنوبی او است، جدید نیست. پرچم کنفدراسیون توسط برخی به عنوان ادای احترام به “آسیب از دست رفته” در نظر گرفته می شود – این باور که کنفدراسیون برای حفظ برده داری نمی جنگید، بلکه برای محافظت از حقوق ایالت ها و حفظ شیوه زندگی متمایز برای صاحبان زمین های سفید پوست – ایجاد شد. توسط جنوب سفیدها به زودی. پس از شکست آنها در سال 1865 در جنگ داخلی. به گفته نشنال جئوگرافیک، این تلاشی بود برای ایفای نقش جنوب، و هزاران سرباز کنفدراسیونی که جان باختند، با دیدی مثبت تر..

مصاحبه ای که قرار بود خنده دار باشد به سرعت نگران کننده شد.