تلاش برای فراخواندن سانفرانسیسکو DA می‌تواند برای دادستان‌های مترقی مهم باشد

<span>عکس: Gabrielle Lurie/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/VI8jrb7GwRsz2Ln_Dhornw–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/cymgZKt.Z9WBoRC9UDZ2IQ–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/b4a02a0493b02e844b40e1c61aebed32″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/VI8jrb7GwRsz2Ln_Dhornw–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/cymgZKt.Z9WBoRC9UDZ2IQ–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/b4a02a0493b02e844b40e1c61aebed32″/></div>
</div>
</div>
<p

<p>بودین در مصاحبه اخیر با گاردین گفت: «این کتاب نمایشنامه تحت رهبری اتحادیه های جمهوری خواه و پلیس برای تضعیف و حمله به دادستان های مترقی است که در انتخابات سراسر کشور پیروز شده اند.»  «کتاب بازی شامل مشروعیت زدایی و ترس آفرینی و یادآوری است.  این تاکتیکی است که توسط افرادی استفاده می شود که به طور فزاینده ای نمی توانند در انتخابات پیروز شوند، زمانی که نظرات خود را در مورد امنیت عمومی و عدالت مطرح می کنند.</p>
<p>دفتر بودین خاطرنشان کرد که برخی از مناطق کالیفرنیا با DA محافظه کار “سخت در برابر جرم” که بر مجازات های خشن تکیه دارند، برخی از بالاترین نرخ های جرم و جنایت را در ایالت تجربه کرده اند.</p>
<p>فراخوان‌های تحت حمایت محافظه‌کاران در کالیفرنیا به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، جایی که مانع فراخواندن در برگه‌های رای کمتر از بسیاری از ایالت‌های دیگر است و رای‌دهندگان می‌توانند به هر دلیلی درخواست حذف یک سیاستمدار را بدهند.</p>
<p>ریچی گرینبرگ، رئیس یکی از کمیته‌های فراخوان، در پاسخ به سوالی درباره این پرونده و اینکه فکر می‌کند DA چگونه باید به آن رسیدگی می‌کرد، گفت: «ما سعی می‌کنیم درگیر سیاست یا تحلیل واقعی نباشیم.  اما ما باید مجرمان را صرف نظر از سن آنها، هر روش مناسب پاسخگویی، پاسخگو بدانیم.»</p>
<p>گرینبرگ گفت که بودین هرگز نباید انتخاب می شد زیرا او یک مدافع عمومی بود.  گرینبرگ ادعا کرد که DA با “کاریزماتیک” بودن و “استفاده از کلمات پر سر و صدا مانند زندانی شدن دسته جمعی و عدالت نژادی” طرفدارانی به دست آورده است.  او فقط آن کلمات را بیرون می اندازد و مردم آن را مانند یک فرقه می خورند، مثل اینکه او یک رهبر فرقه است… این یک بیدار، غیر DA، یک تظاهرکننده، یک پوزور است.</p>
<p>بودین گفت: “اگر این افرادی که به دولت من حمله می کنند شجاعت داشته باشند، می توانند سال آینده برای دادستان منطقه نامزد شوند و سوابق، اعتبار و ایده های سیاستی خود را در اختیار رای دهندگان بگذارند و ببینند که آیا نظرات آنها محبوب است یا خیر.”</p>
<p

<p>چسا بودین، دادستان کل سانفرانسیسکو، که در دستور کار مقابله با حبس جمعی انتخاب شده است، با یک انتخابات فراخوان مواجه است که می تواند پیامدهایی برای تلاش های اصلاح عدالت کیفری در سراسر ایالات متحده داشته باشد.</p>
<p>این فراخوان تصویر تیره‌ای از خشونت در سانفرانسیسکو ترسیم کرده است و می‌گوید جنایت در حال افزایش است و به اوج شرم‌آوری رسیده است.  طبق گزارش کرونیکل، در طول همه‌گیری، قتل‌ها در شهر افزایش یافته است که منعکس‌کننده روندهای ملی است، اگرچه به‌طور کلی جرایم خشونت‌آمیز و دارایی کاهش یافته و کمتر از دهه‌های قبل است.</p>
<div class=

عکس: Gabrielle Lurie/AP

یک تصور غلط تقریباً جهانی وجود دارد که دادستان ها نرخ جرم و جنایت را کنترل می کنند، اما این کار را نمی کنند

گرینبرگ گفت که او می‌خواهد این فراخوان “الگویی” برای هدف قرار دادن سایر DA و نامزدهای مترقی باشد: “دیدگاه من این است که جنبش را ملی جلوه دهیم تا بتوانیم علیه این DAهای “پیشرو” نقل قول-بی نقل قول عقب نشینی کنیم.



Source link

اما در میان تشدید نگرانی ها در مورد جرم و جنایت در طول همه گیری، بودین با مخالفت شدید مجریان قانون، محافظه کاران، سرمایه گذاران فناوری و برخی از رای دهندگان و دموکرات های منتخب شهر، از جمله شهردار، مواجه شده است. منتقدان بودین را مسئول مبارزات شهر با خشونت، بی خانمانی و اعتیاد می دانند و خواستار سرکوب اجرای قانون و مجازات های شدیدتر شده اند.

دفتر او گفت که بودین جمعیت زندان‌های نوجوانان را به نصف کاهش داده است و 33 کودک در ابتدای دوره او زندانی شده‌اند در حالی که به طور متوسط ​​تا مارس 2022 این تعداد 14 نفر بوده است. بودین همچنین بر کاهش 35 درصدی جمعیت ساکنان سانفرانسیسکو در زندان‌های ایالتی نظارت کرد که از طریق تنبیه و انحراف به دست آمد.

بودین همچنین استدلال کرد که برخی از حملات علیه او ریشه در اطلاعات نادرست دارد. چندین مورد که به طور گسترده مورد استناد قرار گرفته بود که در آن او به “نرم افزاری در برابر جنایت” متهم شده بود، مورد بررسی قرار گرفت. در یک نمونه، یک خبرنگار محلی ادعا کرد که DA از اتهامات علیه نوجوانی که گفته می‌شد به یک زن مسن حمله کرده بود، صرفنظر کرده است، اما یک ماه بعد مشخص شد که اتهامات هرگز لغو نشده است.

بودین گفت که این بخشی از مشکل فراخوان ها بود: «رای دهندگان نمی دانند چه سیاست ها یا فردی می تواند جایگزین شود. [me] و این برای دموکراسی بسیار خطرناک است.»

مربوط: دادستان منطقه مترقی سانفرانسیسکو با انتخاب مجدد روبرو خواهد شد

«کمیته ما یک ائتلاف متنوع است… جنایت همه را تحت تأثیر قرار می دهد. مهم نیست که مهمانی شما چیست یا در چه محله ای زندگی می کنید. همه می خواهند احساس امنیت کنند.

جان لجند، نوازنده و فعال عدالت کیفری که از بودین حمایت می‌کند، در مصاحبه‌ای اخیر با اشاره به شکایت بودین علیه سازندگان «تفنگ‌های ارواح» و غیرقابل ردیابی گفت: «چسا بر روی ریشه‌یابی خشونت در شهرهای ما تمرکز کرده است. تلاش های او برای گسترش خدمات قربانیان. او در حال ایجاد برنامه های انحرافی است تا اطمینان حاصل کند که ما از حبس بیش از حد به عنوان راه حل استفاده نمی کنیم، در صورتی که راه حل های بهتری وجود دارد که خانواده ها را مختل نمی کند. او کاری را که برای سانفرانسیسکو قول داده بود انجام داد.

“این یک زنگ خطر خواهد بود”

اما آیا این کودک 11 ساله باید متهم می شد یا زندان؟ ما باید به عقب برگردیم و ببینیم که سایر DA چگونه با آن برخورد کرده اند. من مسئول دفتر DA نیستم.

سان فرانسیسکو کرونیکل گزارش داد که کمپین فراخوان بودین دارای مزیت مالی است که توسط اهداکنندگان فوق‌العاده ثروتمند حمایت می‌شود، از جمله ران کانوی، سرمایه‌گذار اولیه DoorDash. گری تان، سرمایه گذار اینستاکارت؛ دیوید ساکس، مدیر سابق پی پال؛ و ویلیام اوبرندورف، میلیاردر و اهداکننده بزرگ جمهوری خواه.

پس از اینکه کمپین اولیه فراخوان در تابستان گذشته نتوانست امضاهای کافی را به دست آورد، کمیته تازه تأسیسی از مخالفان او، به نام سانفرانسیسکونی ها برای امنیت عمومی، در نوامبر موفق شد این اقدام را در برگه رای 7 ژوئن قرار دهد. در صورت موفقیت آمیز بودن فراخوان، شهردار جانشینی را تعیین می کند.

فراخوانی با حمایت افراد فوق ثروتمند

بودین، 41 ساله، وعده های مبارزاتی بسیاری را اجرا کرد: او اولین دادستان منطقه سانفرانسیسکو شد که یک افسر را به اتهام قتل غیرعمد متهم کرد. یک واحد محکومیت نادرست ایجاد کرد که مردی را که برای چندین دهه زندانی بود آزاد کرد. تعقیب پرونده های قاچاق ناشی از توقف های جزئی ترافیک را متوقف کرد. وثیقه نقدی حذف شده؛ و جمعیت زندان ها و زندان ها را کاهش داد.

ساندرا میسون، استاد حقوق دانشگاه پنسیلوانیا، گفت: «تقریباً یک تصور نادرست جهانی وجود دارد که دادستان‌ها نرخ جرم را کنترل می‌کنند، اما اینطور نیست. نرخ جرم و جنایت تابعی از نیروهای پیچیده اجتماعی-اقتصادی است.»

بودین لبخند می زند در حالی که اطرافیان او را تشویق می کنند

بودین که یک مدافع عمومی سابق و پسر دو تن از رادیکال های چپ گرای Weather Underground بود که دهه ها را در زندان گذراند، متعهد شد که آسیب های نژادپرستی در سیستم را برطرف کند، پلیس را به دلیل رفتار نادرست پاسخگو کند و به جرم انگاری فقر پایان دهد. پس از انتخابش در نوامبر 2019، او به یکی از برجسته ترین رهبران جنبش رو به رشد برای انتخاب دادستان های مترقی تبدیل شد.

مربوط: پسر رادیکال های زندانی، مورد اهانت اتحادیه پلیس. اکنون، چسا بودین، پلیس برتر سانفرانسیسکو است

ساندرا میسون، دانشگاه پنسیلوانیا

دادستان‌های مترقی در شیکاگو، لس‌آنجلس و فیلادلفیا نیز تهدید شده‌اند که در برخی موارد پس از انتخاب مجدد، اقدام به فراخوانی خواهند کرد.

بودین در یک رویداد شب انتخابات در سال 2019. عکس: اسکات استراتزانت/AP

گرینبرگ در مورد اینکه آیا فکر می‌کند جوانان بیشتری باید زندانی شوند یا خیر، گفت: «ما در مورد فلسفه‌هایی درباره اینکه آیا می‌خواهیم سیستم مجازات یک نوجوان در مقابل یک بزرگسال را تغییر دهیم یا نه صحبت نمی‌کنیم. این در حال تبدیل شدن به موضوع دیگری است.»

میسون گفت که این فراخوان یک زنگ خطر برای تعقیب قضایی مترقی در سراسر ایالات متحده خواهد بود، و افزود که این نتیجه “بر اینکه دادستان ها در جاهای دیگر جرات اتخاذ رویکردهای جدید را داشته باشند یا اینکه آن را به عنوان یک خطر سیاسی درک کنند، تاثیر خواهد گذاشت.”

بروک جنکینز، دادستان سابق بودین و سخنگوی داوطلب سانفرانسیسکایی ها برای ایمنی عمومی، گروه طرفدار فراخوان، در مصاحبه ای پس از انتشار گفت که رای دهندگان دموکرات این معیار را در برگه رای گذاشتند و گروه او توسط دموکرات ها رهبری می شد.

در مورد دیگر، مردی 69 ساله پس از حمله پدر و پسر “نوجوان” خود که ظاهراً از چوب بیسبال استفاده کرده بودند، از بودین شکایت کرد. پدر به جرم ارتکاب جرم اعتراف کرد که به گفته مرد “سیلی به مچ” بود. اما گزارش های بعدی نشان داد که “نوجوان” در واقع یک نوجوان 11 ساله بود که یک خفاش پلاستیکی را تاب داده بود و پدرش از ویلچر استفاده می کرد. DA گفت که این اختلاف زمانی شروع شد که مرد 69 ساله از اشغال فضای بیش از حد پدر و پسر در پیاده رو شکایت کرد. اتهامات اولیه در سال 2019 توسط سلف بودین مطرح شده بود.

جنکینز گفت که از روح برخی از اصلاحات بودین حمایت می کند، اما او بیش از حد پیش رفته است، و افزود که او در جلوگیری از جرم شکست خورده است و باید “لحنی ایجاد کند که مجرمان جنایی درک کنند که پاسخگویی و عواقب وجود دارد”. گروه های فراخوان جانشینی را برای جایگزینی بودین تایید نکرده اند.