طبق گزارش ایلان ماسک، مدیر فروش توییتر را پس از التماس از او برای ماندن در این شرکت اخراج کرد

از زمان تصاحب، کارمندان نیز شرایط کاری پر هرج و مرج را توصیف کرده اند، از جمله از کارگران اخراج شده خواسته شده به دفتر بازگردند، هفته های 84 ساعته، و برخی از کارمندان خوابیده روی زمین دفتر. یک کارمند پس از یک اختلاف عمومی با ماسک در توییتر اخراج شد و پیمانکاران به طور غیر رسمی مطلع شدند که کار آنها با شرکت با کمتر از 24 ساعت اطلاع رسانی به پایان رسیده است.

منابع گفتند کیسی نیوتن، که خبرنامه Platformer را اداره می کند، ویلر روز جمعه اخراج شده است. یک منبع همچنین به Insider Wheeler اخراج شد اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

از زمانی که ایلان ماسک پلتفرم رسانه های اجتماعی را به مبلغ 44 میلیارد دلار در پایان اکتبر خریداری کرد، این شرکت تعداد 7500 کارمند خود را کاهش داده است. ماسک با عمل به وعده خود به سرمایه گذاران مبنی بر کاهش کارکنان، به سرعت اخراج کارکنان را پس از تکمیل قرارداد آغاز کرد. در هفته های پس از آن، بیش از 3700 شغل کاهش یافته است.

ماسک و نمایندگان توییتر بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

ویلر در توییتی نوشت: “به تیم و مشتریانم …. شما همیشه اولین و تنها اولویت من بودید.”

بلومبرگ گزارش داد که ویلر پنج شنبه گذشته به همراه چند تن از رهبران ارشد دیگر استعفای خود را ارائه کرده بود، اما توسط مالک جدید متقاعد شد که بماند. مدت کوتاهی پس از اینکه نیوتن خبر اخراج خود را در روز جمعه اعلام کرد، ویلر در شبکه های اجتماعی پستی را منتشر کرد که به نظر می رسید تاییدی بر خروج او باشد.

لوگوی توییتر روی ساختمان

این اقدام در حالی صورت می گیرد که توییتر با استعفای دسته جمعی برخورد می کند.

پلتفرمر گزارش داد که رابین ویلر، رئیس فروش تبلیغات توییتر، دیگر برای این شرکت کار نمی کند.

  • ویلر بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    ویلر یک هفته پس از آنکه گزارش ها حاکی از آن بود که ایلان ماسک او را متقاعد کرده است که استعفا ندهد، اخراج شد.

  • دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا.Tayfun Coskun/Getty Images

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    طبق گزارش پلتفرمر، حدود یک هفته پس از اینکه ایلان ماسک، رئیس فروش تبلیغات توییتر، رابین ویلر را متقاعد کرد که استعفا ندهد، تصمیم خود را تغییر داد و او را اخراج کرد.

    یکی از کارگران به Jyoti Mann از Insider گفت: “ممکن است به نظر مشکل بزرگی نباشد، اما من فکر نمی کنم که مناسب باشد با کارمندان اینگونه رفتار شود.”

    نیویورک تایمز گزارش داد که روز پنجشنبه، تقریباً 1200 کارمند دیگر استعفا دادند. بخش حقوق و دستمزد و سایر کارمندان مالی پس از اینکه ماسک از کارمندان خواست تا به یک توییتر 2.0 “بسیار سخت‌کوش” با “ساعت‌های طولانی با شدت بالا” متعهد شوند یا آن را ترک کنند، به‌طور دسته جمعی ترک کردند.