در پلوسی، زنان رهبری را با اعتماد به نفس آرام و خونسرد تحسین می کنند

مردم از ما انتظار دارند که همیشه خوب باشیم. سناتور سارا الفرث، 34 ساله، دموکرات، گفت: اگر و زمانی که ما در آن “جعبه” خاص رفتار نکنیم، مردم می توانند نسبت به آن بسیار احساساتی و عصبانی شوند.

الفرث گفت: “من فکر می کنم که او به دلیل انجام کار به همان شیوه و اغلب اوقات بهتر از مردانی که آن کار را انجام داده اند، انتقادهای نابجا را پذیرفته است.” و با انجام این کار او راه را برای سایر زنان در منتخب هموار می کند تا به همان اندازه سخت و به همان اندازه انعطاف پذیر باشند.

پلوسی مانند بسیاری دیگر از زنان هم نسل خود، به طور رسمی کار خود را شروع نکرد تا اینکه در اواخر دهه 40 زندگی اش بود و پنج فرزندش عمدتاً بزرگ شده بودند. اما پدرش در سیاست بود و ابتدا به عنوان شهردار بالتیمور و سپس در کنگره خدمت کرد. پلوسی روز پنجشنبه در سخنرانی خداحافظی خود از مجلس نمایندگان به یاد آورد که از دیدن ساختمان کنگره در سن 6 سالگی شگفت زده شده بود.

او گفت: «زنان به گونه‌ای متفاوت رهبری می‌کنند و باید از قدرت خود به گونه‌ای استفاده کنند که متفاوت است، و من فکر می‌کنم که او این را کامل کرده است». “(اما) اگر کسی مجبور به مقابله با او باشد، موفق باشید.”

پس از اعلام این هفته او مبنی بر کناره‌گیری از رهبری دموکرات‌ها پس از دو دهه، بسیاری از مردم آن مم پلوسی را که پس از یک جلسه پرتنش با عینک آفتابی و کت قرمز بلند با اعتماد به نفس از کاخ سفید ترامپ خارج می‌شود، دوباره منتشر کردند. این لحظه یادآور این بود که چگونه پلوسی، اولین زنی که رئیس مجلس نمایندگان شد، انتظارات منسوخ شده در مورد نقش زنان در بالاترین سطوح دولتی را بازتعریف کرد.

هگرتی که این عکس را الهام‌بخش خواند، گفت: «منظورم این است که این بچه‌های روبه‌روی من، رئیس‌جمهور ایالات متحده نیستند، اما لذت‌بخش نیست که همیشه تنها زن در اتاق باشم. من آن را روی یخچالم گذاشتم زیرا دو دختر نوجوان دارم و می‌خواهم آنها هم همینطور باشند. من نمی‌خواهم آنها هرگز از قدرت کنار بروند.»

نماینده کارن باس، یکی از دموکرات‌های کالیفرنیا که اکنون شهردار آینده لس آنجلس است، گفت: «اشتباه نکنید، اما او از زمان تولدش در سیاست بوده است، خواه نامزد انتخابات بوده باشد یا نه.

پلوسی در اتاق هایی پر از مردان قدرتمند، سرسخت، تاکتیکی و سرسخت بود. همه در حالی که یک مادر و مادربزرگ فداکار در خانه هستید. و به ندرت نیاز به بالا بردن صدای خود را پیدا می کند.

فیلادلفیا (AP) – بسیاری از زنان در سراسر کشور در حالی که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان را تماشا می‌کردند که در طول سال‌ها به جلو می‌رفت تا با کنگره‌ای سرکش درگیر شود یا به رئیس‌جمهوری بمب‌افکن خیره شود، بسیاری از زنان در سراسر کشور نسخه‌ای از رهبر آرام و مطمئنی را دیدند که امیدوار بودند خودشان باشند.

اگر کشور هنوز رئیس جمهور زن ندیده است، نسل های جوان حداقل پلوسی و تعداد فزاینده ای از زنان دیگر در کنگره را دیده اند که در کنار آنها کار می کنند. هنگامی که پلوسی برای اولین بار در سال 1987 به کنگره آمد، از میان 535 قانونگذار تنها دوجین همکار زن داشت. امسال، 147 زن در مجلس نمایندگان و سنا – و تعداد فزاینده ای از فرمانداران زن وجود دارد.

برخی از زنان معتقدند که قدرت و سرسختی زنانه چیزی است که مردم را در مورد پلوسی، هیلاری کلینتون و سایر رهبران زن عصبانی می کند.

جینا لیند، 61 ساله، از فینیکس، مدیر بازاریابی یک شرکت هواپیمایی، گفت: “تصویر او با کت قرمز بیرون آمدن برای من همیشه سرگرم کننده بود، زیرا به نوعی نشان دهنده شخصیت بد او بود.” “این کاملاً نشان دهنده زنی بود که کنترل آرام داشت.”

___ Maryclaire Dale را در توییتر در https://twitter.com/Maryclairedale دنبال کنید





منبع

از نظر او، پلوسی قدرت خود را بدون اینکه «در مورد آن سنگینی کند» در آغوش می گیرد. او قاطعیت پلوسی را در سال های پرفراز و نشیب ترامپ می داند.

کلی هگرتی، 49 ساله، مهندس شهر سیراکیوز، نیویورک که روی آن کار می کند، می گوید: «وقتی به آن تصویر (اتاق کابینه) نگاه می کنم، فکر می کنم، «خوب، برخیز و آنچه را که باید بگویی بگو». پروژه های ساخت و ساز می کند و اغلب خود را مانند پلوسی در اتاقی پر از مردان می بیند.

«من فکر می‌کنم که ما این را مسلم می‌دانیم که چگونه آن (رهبری پلوسی) معنای یک زن در قدرت را تغییر داده است، شاید به معنای یک مدیر اجرایی زن بودن، و فکر می‌کنم که در سال‌های آینده به‌ویژه از این موضوع سپاسگزار خواهیم بود. سیسیلیا ریتاکو، یک دانشجوی 22 ساله فارغ التحصیل در رشته مطالعات دولتی در دانشگاه جورج تاون، گفت: او به خاطر شکستن سقف شیشه ای.

طرفداران پلوسی، یک دموکرات کالیفرنیا، تصویر را روی یخچال خود چسبانده اند، آن را به عنوان محافظ صفحه دانلود کرده اند یا روی لیوان های قهوه حک کرده اند. آنها همچنین از عکس‌های او در حال مواجهه با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت آمریکا در اتاق کابینه کاخ سفید یا پاره کردن آخرین سخنرانی او در مورد وضعیت اتحادیه لذت می‌برند.