صحبت از بازی های حزبی زشت نیست.

پیروزی رافائل وارناک در دور دوم این هفته در جورجیا باعث برتری دموکرات ها با نتیجه 51 بر 49 بر جمهوری خواهان شد. خروج سینما دموکرات‌ها را به 50 سال برمی‌گرداند که به این معنی است که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، بار دیگر به تساوی‌شکنی تبدیل می‌شود.

بدون شک، او برای حفظ کرسی خود روی حمایت مستقل‌ها و جمهوری‌خواهان حساب می‌کند – آیا همان جمهوری‌خواهانی که اکنون به او ابراز علاقه می‌کنند، واقعاً جایگاه خود را به او می‌دهند یا نه، در بهترین حالت مشکوک است.

هشدارهای نظر: ستون‌هایی را از ستون‌نویسان مورد علاقه خود دریافت کنید + تجزیه و تحلیل متخصص در مورد موضوعات برتر، که مستقیماً از طریق برنامه USA TODAY به دستگاه شما تحویل داده می‌شود. برنامه را ندارید؟ آن را به صورت رایگان از فروشگاه برنامه خود دانلود کنید.

اما اشتباه نکنید. کنار گذاشتن حزب دمکرات ربطی به بازی های حزبی زشت ندارد بلکه به فرصت طلبی سینما مربوط می شود.

الویا دیاز سردبیر صفحه سرمقاله The Republic و azcentral است. با شماره 602-444-8606 یا [email protected] با او تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید، @elviadiaz1.

مسیر حرکت او نشان می دهد که او در کنار گذاشتن هر کسی یا هر چیزی که دیگر برایش مفید نیست ماهر است. او زندگی عمومی خود را به عنوان یک فعال حزب سبز آغاز کرد. این به جایی نرسید، بنابراین او یک استقلالی شد، که کار نکرد. شکست بزرگ او پس از آن اتفاق افتاد که به راحتی دموکرات شد.

اگرچه او دیگر حق وتو ندارد، اما همه چیز نشان می‌دهد که او کار دموکرات‌ها را با دسیسه کاری با سناتور جو مانچین مانند گذشته دشوار خواهد کرد.

او در مورد آن هم درست می گوید. پر سر و صداترین آمریکایی‌هایی که از افراطی‌ترین دیدگاه‌ها حمایت می‌کنند، تمام اکسیژن اتاق را می‌مکند و بقیه را ناامید، گمشده و نگران آینده کشورمان می‌گذارند.

خروج از حزب یک حرکت سیاسی است

سناتور جمهوریخواه میت رامنی از یوتا به وال استریت ژورنال پس از پیروزی وارناک گفت: «برای دموکرات‌ها آسان‌تر خواهد بود که با برخی از نامزدهای خود به‌ویژه در قوه قضائیه حرکت کنند و این کار را برای ما دشوارتر می‌کند».

او در ستونی اختصاصی برای The Arizona Republic نوشت: «هر روز آمریکایی‌ها به طور فزاینده‌ای از حزب‌گرایی سفت و سخت احزاب ملی که در سال‌های اخیر سخت‌تر شده است، عقب می‌مانند.

سینما مسئولیت هیچ یک از آن ها را بر عهده نمی گیرد و در عوض سعی می کند خود را قربانی «سیاست تفرقه افکنانه و منفی» جلوه دهد.

اما آینده سیاسی او را برای لحظه ای فراموش کنید. مهمترین معنای خروج او برای اکثریت اندک دموکرات ها در سنا است.

حق با اوست یک سوم از رای دهندگان آریزونا به عنوان مستقل ثبت نام کرده اند. افراد زیادی در «چادر» حزب دموکرات یا حزب جمهوری خواه تکه تکه شده جای نمی گیرند.

او قربانی نیست او حزب دموکرات را کنار می‌گذارد زیرا یا فکر می‌کرد که نمی‌تواند در انتخابات مقدماتی پیروز شود یا دیگر به پول و زیرساخت‌های حزب برای حرکت بعدی خود نیاز ندارد – یا هر دو.

واکر نامزدی فراتر از هر کمکی بود. آیا جمهوری خواهان جورجیا به توبیخ دیگری توجه خواهند کرد؟

روز جمعه، او رسما حزب دموکرات را کنار گذاشت و اعلام کرد که به عنوان یک مستقل ثبت نام کرده است. این حرکت کاملاً تکان دهنده نبود، با این حال هنوز هم برای آریزونائی ها که سخت تلاش کردند تا یک دموکرات را به واشنگتن بفرستند، ضربه محکمی بود.

سینما به آریزونا ریپابلیک گفت که قصد دارد با دموکرات‌ها برای کرسی کمیته، سناتور برنی سندرز از ورمونت، جمعی تشکیل دهد. در هر صورت، به دلیل آستانه 60 رای، چیزی در مورد تصویب قانون تغییر نمی کند.

به مدت دو سال، این دو دموکرات با تحمیل امتیازات عمده از جمله تغییرات و کاهش در قوانین مالیاتی، بهداشتی و آب و هوا، دستور کار بایدن را ربودند.

جمهوری خواهان نسبت به انشعاب 51-49 ابراز نگرانی کرده بودند، به ویژه در مورد تایید قضات.

سناتور کیرستن سینما، دی آریز، در جلسه کمیته امنیت داخلی سنا در کنگره در واشنگتن دی سی، در 3 اوت 2022.

او نوشت: «من متعهد شدم که افرادی را که با آنها مخالفم شیطان صفت نمی‌دانم، درگیر نام‌ها و نمایش‌های سیاسی نمی‌شوم.

مهم نیست که آریزونا برای دو سال آینده در سینما گیر کرده است. بیایید امیدوار باشیم که او به همکاری با دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انجام کارها ادامه دهد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سینما آن را به دموکرات ها می چسباند زیرا خودش را بر آریزونا اولویت می دهد.





منبع

ترامپ در سال 2024؟ اگر سیستم‌های سیاسی و حقوقی ما کار می‌کردند، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2024 وجود نداشت

خروج سینما از حزب، دوباره معادله را تغییر می‌دهد. بایدن تاکنون حدود 90 نفر از نامزدهای قضایی خود را تایید کرده است. به گزارش وال استریت ژورنال، در مقایسه، ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا حدود 230 رتبه را به خود اختصاص داد.

“من قول متفاوتی به آریزوناها دادم”: سینما در مورد ثبت نام مستقل

سناتور Kyrsten Sinema می داند که چگونه مشت بزند.

او ادامه داد: «فشارها در هر دو حزب رهبران را به لبه‌ها می‌کشاند – به بلندترین و افراطی‌ترین صداها اجازه می‌دهد اولویت‌های احزاب مربوطه خود را تعیین کنند، و انتظار دارند بقیه ما در صف قرار بگیریم».

شاید ترک حزب در این مقطع خاص، تصدیق ضمنی این باشد که او باعث عصبانیت بسیاری از دموکرات‌ها شده است تا جایی که دیگر احساس نمی‌کند می‌تواند در انتخابات مقدماتی پیروز شود – در صورتی که به دنبال انتخاب مجدد در سال 2024 باشد.

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما. برای پاسخ به یک ستون، نظر خود را به [email protected] ارسال کنید.

این از سناتور است که با ایجاد انواع درام و مانع های جلب توجه در طبقه سنا با رأی دادن به حداقل دستمزد و ارسال تصاویر رسانه های اجتماعی با پیام هایی که به اعضای مؤلفه می گویند ، به یک نیروی سیاسی در واشنگتن تبدیل شده است. .

سینما باید بفهمد که نمی تواند در انتخابات مقدماتی برنده شود

رد “سیاست حزبی” و جدا شدن او از “سیستم حزبی شکسته در واشنگتن” تنها یکی دیگر از اقدامات سیاسی اوست.

او اشاره نمی کند که آیا به دنبال کرسی خواهد بود یا خیر، اما در هر صورت محاسبه کرده است که کنار زدن دموکرات ها بهترین اقدام سیاسی او است.

او گفت که آریزوناها “میل به رهبرانی هستند که به جای دکترین حزبی بر راه حل های عقلانی تمرکز می کنند.”

سناتور کیرستن سینما، دی آریز، در جلسه کمیته امنیت داخلی سنا در کنگره در واشنگتن دی سی، در 3 اوت 2022.

با این حال، مسائل مربوط به بودجه و تایید قضات فدرال فقط به اکثریت ساده نیاز دارد و بنابراین بایدن نمی تواند هیچ رای دموکرات را از دست بدهد.

سینما می خواهد این کار را برای دموکرات ها سخت کند