صاحب رستوران SF پس از اینکه شهر او را به دلیل گرافیتی های مداوم روی تجارتش جریمه کرد، ناامید شد

او افزود: “این یک خبر عالی برای کل شهر است زیرا به این معنی است که برچسب ها به سرعت حذف می شوند، بنابراین آنها تکثیر نمی شوند.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: گلدن رتریور در حالی که تهویه می پوشد از کنار صاحبش خودداری می کند



منبع

آخرین برچسب گذاری رستوران او نیز هفته گذشته با اخطاریه تخلف از سوی اداره فواید عمومی سانفرانسیسکو همراه بود. در این اخطار به نگوین دستور داده شد که گرافیتی را ظرف 30 روز پاک کند وگرنه با جریمه 362 دلاری روبرو خواهد شد.

ویت نگوین، صاحب آشپزخانه گائو ویت که به زودی افتتاح می شود در غروب داخلی، به منطقه خلیج NBC او از اینکه رستورانش مورد هدف خرابکاران قرار می گیرد و مجبور است مکرراً روی گرافیتی ها نقاشی کند خسته شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: نویسنده NYT از موفقیت ماری کندو متنفر است، او را حریص می خواند و لهجه او را مسخره می کند

آشپزخانه گائو ویت قرار است در ماه سپتامبر افتتاح شود. در حالی که مالک مشغول تغییر فضای رستوران ویتنامی خود بوده است، تعداد دفعاتی که کسب و کارش تگ شده است را از دست داده است.

علاوه بر این، گزارش شده است که هیئت ناظران سانفرانسیسکو در 20 ژوئیه تأیید اولیه یک برنامه آزمایشی کاهش گرافیتی در کارهای عمومی را صادر کرد. این پیشنهاد شامل یک بودجه 4 میلیون دلاری برای بیش از دو سال برای پاکسازی و کمک به صاحبان مشاغلی مانند نگوین است که اغلب تگ می شوند.

دپارتمان فواید عمومی سانفرانسیسکو اجرای نقض کدهای گرافیتی را در طول همه گیری متوقف کرد. با این حال، طبق گفته راشل گوردون، سخنگوی دپارتمان فواید عمومی سانفرانسیسکو، اجرای این قانون هفته گذشته پس از دو سال از سر گرفته شد.

بیشتر از NextShark: بیش از 100 دیپلمات برای حمایت از اوکراین به دلیل ماندن چین در طول سخنرانی وزیر خارجه روسیه در سازمان ملل خارج شدند

تصویر ویژه از طریق NBC Bay Area

اطلاعات بیشتر از NextShark: پیشاهنگ پارالمپیک باست درباره زندگی خود، تبعیض ضد آسیایی صحبت می کند

یک صاحب کسب و کار پس از دریافت اخطاریه تخلف از شهر برای تمیز کردن یا جریمه شدن، از خرابکاری مکرر گرافیتی در رستورانش در سانفرانسیسکو ابراز ناراحتی کرد.

گوردون به ABC7 نیوز گفت: «این بر کریدورهای تجاری همسایگی متمرکز خواهد شد تا واقعاً تلاش کند – همانطور که ناظر (میرنا ملگار ناظر سانفرانسیسکو) می‌خواست انجام دهد – باری را که بر دوش صاحبان املاک و صاحبان مشاغل در آن مناطق است کاهش دهد.

گرافیتی، برای من هزینه زیادی دارد، زیرا هر برچسبی، باید آن چیز را نقاشی کنم. من واقعاً انتظار ندارم که متوقف شود، اما ناامیدکننده‌ترین چیز این است که مدام توسط شهر برچسب‌گذاری می‌شوم، اما چه کاری می‌توانم انجام دهم؟» نگوین گفت اخبار ABC7. “من آن را تمیز می کنم، آن را سوار می کنم یا هر کاری که باید انجام دهم و باز می گردد.”

گوردون به NBC Bay Area گفت: «املاکی که بارها و بارها مورد ضربه قرار می‌گیرند می‌توانند کاری به نام درخواست برای سختی انجام دهند. شرکت‌های عمومی سانفرانسیسکو از خدمه ما یا خدمه پیمانکاری که برای ما کار می‌کنند استفاده می‌کند تا به مدت شش ماه بروند و تخفیف حسن نیت را انجام دهند.»

هیأت نظارت قبل از ارسال این مصوبه برای امضای نهایی به شهردار شهر برای تصویب نهایی رأی خواهد داد. اگر این پیشنهاد رسما تصویب شود، برنامه کاهش گرافیتی در شهر می تواند از پاییز امسال آغاز شود.