شکار برای شیر کوهی که به پسر کالیفرنیایی حمله کرد به پایان می رسد

حمله شیر کوهی به انسان نادر است. به گفته دپارتمان ماهی و حیات وحش، در بیش از یک قرن ثبت رکورد، حدود 20 حمله تایید شده در کالیفرنیا رخ داده است و تنها سه مورد مرگبار بوده است.

آخرین حادثه قبل از روز سه‌شنبه در سپتامبر رخ داد، زمانی که یک کوگار به یک پسر 7 ساله در پارک پیکو کنیون در شهرستان لس آنجلس حمله کرد. آن کودک نیز زنده ماند.



منبع

او در یک بیمارستان محلی تحت درمان قرار گرفت.

سپتامبر گذشته، یک پسر 7 ساله در حین قدم زدن با پدرش در حوالی غروب در پارکی در نزدیکی سانتا کلاریتا در جنوب کالیفرنیا توسط یک شیر کوهی گاز گرفت. پدر حیوان را ترساند و کودک به دلیل جراحات نسبتاً جزئی تحت درمان قرار گرفت.

به گفته مقامات و اعضای خانواده، کمی قبل از ساعت 7 بعدازظهر سه‌شنبه، این پسر در مسیر جاده Tunitas Creek بود و جلوتر از مادر و پدربزرگ و مادربزرگش مسابقه داده بود که گربه بزرگ به او هجوم آورد و او را به زمین چسباند.

مادرش سوزی ترکسلر، کوگار را شارژ کرد و پسر را رها کرد و فرار کرد.

فوی گفت که پسر گاز نگرفته بود. عمه اش، آمی واگنر، به کرونیکل گفت، با این حال، صورتش خراشیده شده بود و استخوان نزدیک چشمش شکسته بود.

سروان پاتریک فوی، سخنگوی وزارت، گفت: “این عدم دسترسی، همراه با بدتر شدن آب و هوا و طبیعت عشایری شیرهای کوهستانی، شانس گرفتن موفقیت آمیز را کاهش داده است.”

HALF MOON BAY، کالیفرنیا (AP) – مقامات حیات وحش کالیفرنیا جستجو برای یافتن شیر کوهی را که به پسر بچه 5 ساله ای که در مسیر پیاده روی در روستاهای شمال کالیفرنیا بود حمله کرد، لغو کردند و گفتند که شانس کمی برای گرفتن شیر کوهی وجود دارد. حیوان

اداره ماهی و حیات وحش کالیفرنیا روز جمعه گفت که آزمایش DNA تایید کرد که یک شیر کوهی مسئول حمله سه شنبه گذشته در شهرستان سن متئو در جنوب سانفرانسیسکو بوده است.

اما تلاش برای ردیابی و دستگیری شیر با مشکل مواجه شد زیرا بازرسان از دسترسی به اموال خصوصی در نزدیکی محل حمله محروم شدند.