شوخ‌طلب حقایق بدون فیلتر درباره ترامپ را به کانال خبری راست‌گرایان می‌فرستد

سلویگ در طول مصاحبه گفت: «این یک پیگرد سیاسی است، باید باشد. “این تنها راهی است که در حال حاضر ممکن است اتفاق بیفتد.”

جیسون سلویگ از دو کمدی مترقی The Good Liars در RSBN، یک پخش کننده آنلاین که به خاطر پوشش حنایی خود از رئیس جمهور سابق شهرت دارد، در یک گردهمایی در نیویورک در حمایت از ترامپ قبل از کیفرخواست احتمالی این هفته مصاحبه کرد.

او گفت: «تنها گزینه دیگر این است که دونالد ترامپ با ۷ میلیون رای شکست خورد و بازنده ای است که نمی تواند با این واقعیت کنار بیاید که در انتخابات شکست خورد، زیرا او تمام شخصیت خود را بر این اساس است که برنده باشد و مردم را بازنده خطاب کند.»

اطلاعات بیشتر مبادله را در زیر مشاهده کنید:

یک شوخی موفق شد به برخی از وفادارترین مدافعان دونالد ترامپ دوز سالمی از حقیقت را در مورد انتخابات 2020 و تمام موارد پس از آن ارائه دهد – و او این کار را در میانه یک بخش زنده در یک شبکه راستگرا انجام داد.

اما سپس سلویگ پذیرفت که راه دیگری وجود دارد.

وی همچنین در بخشی دیگر از این گفت و گو با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی رئیس جمهور سابق چندان چشمگیر نبوده است، گفت:

The Good Liars چند شیرین کاری به یاد ماندنی انجام داده اند، از جمله لحظه ای در سال گذشته که سلویگ به هرشل واکر، نامزد حزب جمهوری خواه برای مجلس سنای ایالات متحده در جورجیا، روی صحنه در یک رویداد تبلیغاتی ملحق شد و وین لاپیر، مدیر عامل انجمن ملی تفنگ در طول مراسم سازمان، ترول کرد. کنوانسیون بهار گذشته



منبع