او فقط قرار است رکوردهای بیشتری بفروشد. ایا دیوانه ای؟’


کریس راک، کمدین، به شوخی گفت که متهم کردن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، تنها به جذب حامیان بیشتر ترامپ کمک می‌کند.

کریس راک، کمدین، به شوخی گفت که متهم کردن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، تنها به جذب حامیان بیشتر ترامپ کمک می‌کند.آماندا آندراد رودز / برای واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ و اسکات اولسون / گتی ایماژ)

  • کریس راک کمدین روز یکشنبه گفت که دستگیری دونالد ترامپ تنها باعث افزایش محبوبیت او می شود.

  • او کیفرخواست احتمالی را با نحوه انتشار آلبوم پرفروش توپاک شکور از زندان مقایسه کرد.

  • راک احتمالا شوخی می‌کرد، اما شخصیت‌های راست‌گرا نیز می‌گویند ترامپ می‌تواند از متهم شدنش سود ببرد.

کریس راک، کمدین، گفت دستگیری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، مانند زندانی کردن توپاک شکور است – با این استدلال که این کار فقط نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 را تقویت می‌کند و به ترامپ کمک می‌کند تا حمایت بیشتری کسب کند.

“آیا واقعاً می خواهید ترامپ را دستگیر کنید؟” راک در یک رویداد یکشنبه روی صحنه خواست تا جایزه مارک تواین برای طنز آمریکایی را بر اساس گزارش های متعدد به آدام سندلر اهدا کند.

راک به شوخی گفت که دستگیری ترامپ “تنها باعث محبوبیت بیشتر او می شود.” دیوید اسمیت از گاردین و ددلاین گزارش شد.

راک در هر ددلاین گفت: “این مانند دستگیری توپاک است. او فقط قرار است رکوردهای بیشتری بفروشد.”

راک گفت: “تو احمقی؟ او با یک ستاره پورنو خوابید و به کسی پول داد تا همسرش متوجه نشود. این عاشقانه است.”

به گزارش فاکس نیوز، حضار، از جمله نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان و افراد مشهور تجارت نمایشی مانند کانن اوبراین، استیو بوشمی، و جنیفر آنیستون، به شوخی راک خندیدند.

“همه ما فریب خورده‌ایم. آیا آرزو نمی‌کنی که کسی که به شما خیانت کرده به کسی پول بدهد تا شما متوجه نشوید؟” به گفته فاکس نیوز، راک ادامه داد.

اشاره این کمدین به خواننده رپ، توپاک شکور، احتمالاً به زمانی اشاره دارد که شکور در سال 1995 هشت ماه در زندان به سر برد و به اتهام تجاوز جنسی که بعداً درخواست تجدید نظر کرد. شکور آلبوم «من در برابر جهان» را در حین گذراندن دوران محکومیت خود منتشر کرد و بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشت.

در همین حال، ترامپ ممکن است به زودی توسط هیئت منصفه بزرگ نیویورک متهم شود. دفتر دادستانی منطقه منهتن اکنون در حال بررسی است که آیا پرداخت های بی پولی به بازیگر فیلم بزرگسال، استورمی دانیلز، باید به عنوان هزینه غیرقانونی کمپین ترامپ در نظر گرفته شود. ترامپ پیشگیرانه و بدون مدرک مدعی شده است که روز سه شنبه دستگیر خواهد شد.

در حالی که اظهارات راک در روز یکشنبه بخشی از یک فیلم کمدی بود، برخی از چهره‌های دست راستی این ایده را مطرح کردند که کیفرخواست ترامپ در نیویورک ممکن است به افزایش محبوبیت رئیس جمهور سابق کمک کند.

من معتقدم که این کار او را به کاخ سفید خواهد برد.» جو تاکوپینا، وکیل مدافع ترامپ، به آری ملبر از MSNBC گفت.

“این احمق ها سرنوشت خود را در سال 2024 رقم می زنند زیرا اکثریت ساکت در حال حاضر دو احساس نسبت به رژیم فعلی دارند: ترس و خشم.” مارجوری تیلور گرین، نماینده وفادار ترامپ، روز یکشنبه در توییتی نوشت. این قدرتمندترین ترکیب در زمان انتخابات است.»

در همین حال، ترامپ از حامیان خود خواسته است که در صورت متهم شدن به او «اعتراض کنند» و «کشور ما را پس بگیرند».

نمایندگان راک، دفتر دادستانی منطقه منهتن و ترامپ بلافاصله به درخواست‌های اینسایدر برای اظهار نظر که پس از ساعات کاری ارسال شد، پاسخ ندادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع