شهر می سی سی پی با مشکلات آب نیز با مشکل زباله مواجه است

خدمه هنوز در حال انجام تعمیرات اضطراری نیروگاه آب هستند و سوالاتی در مورد کیفیت آب در شهری که 80 درصد ساکنان آن سیاه پوست هستند و یک چهارم در فقر زندگی می کنند، همچنان باقی است.

جکسون، خانم (AP) – پایتخت می سی سی پی هنوز با سیستم آب مشکل دار دست و پنجه نرم می کند و به زودی می تواند شاهد تجمع زباله در خارج از خانه ها و مشاغل باشد.

ریچارد دیسپوزال هنوز در حال پیگیری یک دعوای فدرال است که به دنبال وادار کردن شهر به پرداخت هزینه خدمات جمع آوری زباله توسط شرکت است. در ابتدا این شکایت را در ماه ژوئیه تنظیم کرد.

لومومبا و شورای شهر جکسون چندین ماه است که بر سر قرارداد زباله برای این شهر 150000 نفری با هم اختلاف دارند.

رسانه های خبری گزارش دادند که اداره کیفیت محیط زیست می سی سی پی می تواند شهر را روزانه 25000 دلار جریمه کند در صورتی که جمع آوری زباله های مسکونی متوقف شود.



منبع

در اوایل سال جاری، لومومبا دستور اضطراری برای اعطای قرارداد جمع آوری زباله به ریچارد دیسپال صادر کرد.

شهردار و شورا در دادگاه ایالتی بر سر اینکه آیا شهردار این اختیار را دارد که رد انتخاب شورا برای شرکت جمع‌آوری زباله را وتو کند، بحث می‌کنند. این اختلاف در دادگاه عالی می سی سی پی در انتظار بررسی است.

این شرکت روز چهارشنبه با ارسال مدارکی از یک قاضی فدرال خواست تا به نفع آن تصمیم بگیرد. وکلای دادگستری گفتند که این شرکت “به ارائه خدمات جمع آوری زباله جامد با حسن نیت ادامه داده است.”

درگیری زباله ادامه یافت حتی در حالی که اکثر جکسون برای چند روز در اواخر آگوست و اوایل سپتامبر آب جاری خود را از دست داد زیرا بارندگی های سیل آسا مشکلات تصفیه خانه اصلی آب شهر را تشدید کرد. به مدت هفت هفته از اواخر جولای تا اواسط سپتامبر، به مردم جکسون نیز گفته شد که برای از بین بردن آلاینده ها، آب را بجوشانند، زیرا اداره بهداشت ایالتی آب کدر پیدا کرده است که می تواند مردم را بیمار کند.

شهردار جکسون، چوکوه آنتار لومومبا، روز پنجشنبه اعلام کرد جمع‌آوری زباله پس از شنبه متوقف می‌شود، مگر اینکه شهر شروع به پرداخت پول به شرکتی کند که از آوریل کار را بدون غرامت انجام می‌دهد.

شورای شهر چندین بار مخالف اعطای قرارداد جمع آوری زباله به یک شرکت مستقر در نیواورلئان به نام ریچارد دیسپال رای داد. شهردار گفت که این شرکت کمترین و بهترین پیشنهاد را ارائه کرده است. اعضای شورای شهر گفتند که فکر می‌کنند شرکتی که قبلاً قرارداد زباله جکسون را داشت، شرکت مدیریت زباله مستقر در هیوستون، پیشنهاد بهتری داشت.