معلم انگلیسی آمریکایی به دلیل پیام‌های نامناسب به دانش‌آموز سابق کامبوج اخراج شد

بر اساس این گزارش، در حالی که قوانین کامبوج به صراحت نظافت آنلاین کودکان را جرم تلقی نمی کند، قانون جزا «تدارک جلساتی که توسط یک بزرگسال شامل قرار گرفتن در معرض ناشایست یا روابط جنسی است که در آن افراد زیر سن قانونی حضور یا شرکت دارند» جرم محسوب می شود.

Strahan در یک ویدیوی TikTok که اکنون حذف شده است، ادعا می کند که پیام های او از متن خارج شده و او “هدف گرفته شده است”. VOD انگلیسی روز سه شنبه در فیس بوک با معلم تماس گرفت، اما حساب های رسانه های اجتماعی او از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین حذف شدند. یک حساب TikTok تحت «michaeliincambodia» و یک صفحه Quora آنلاین باقی می‌ماند.

در اسکرین شات های به دست آمده توسط خمر تایمز، به نظر می رسد که این فرد بومی لوئیزیانا با دانش آموز در مورد قرار ملاقات با او در ازای دریافت پول بورسیه شوخی می کند و به خردسال می گوید: “وقتی 18 ساله شدی به من اطلاع بده.”

اسکرین شات_4

در همین حال، 6 درصد از کودکان 15 تا 17 ساله استفاده کننده از اینترنت گزارش دادند که در ازای تصاویر یا ویدیوهای جنسی از خود پول یا هدیه دریافت کرده اند. گزارش ادامه یافت.

بنا به گزارش خمر تایمز، Strahan به مالزی گریخته است.

مایکل استراهان، شهروند آمریکایی که با نام مستعار خود “معلم مایکل” در رسانه های اجتماعی نیز شناخته می شود، ظاهراً در طی سه سال پیام های عشوه گرانه را برای یک دانش آموز سابق در مرکز آموزش استرالیا (ACE) ارسال کرده است.

یکی از دانشجویان ACE که نامش مخفی شده است، گفت: «مردم خودشان شروع به ارسال اسکرین شات ها به جای میم کردند. سریع به جلو، از آنجا شروع به ویروسی شدن کرد. مثل یک اثر گلوله برفی بود.»

مفسران استراهان را متهم کردند که ادعا می‌کرد آزار جنسی را تجربه کرده است، دانش‌آموز سابق را «آرایش» کرده تا بعداً از او سوءاستفاده کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: بیش از یک چهارم میلیون نفر در تایلند پس از حکم دادگاه “همجنسگرا هراسانه” خواستار برابری ازدواج هستند.

اسکرین شات_4

سن رضایت در کامبوج 15 سال است، اما نوجوانان تا سن 18 سالگی نابالغ محسوب می شوند.

پس از انتشار پیام های معلم در شبکه های اجتماعی در 27 سپتامبر، استراهان توسط مدیران مدرسه رها شد.

سرنگ مائو، مدیر کشوری در آموزش IDP، در 30 سپتامبر در یک ایمیل در سراسر مدرسه گفت: “ما از یک ادعای سوء رفتار جدی در رسانه های اجتماعی علیه یکی از کارکنان مطلع شده ایم.”

اسکرین شات_2

اسکرین شات_3

بر اساس گزارشی که توسط یونیسف11 درصد از کودکان 12 تا 17 ساله که از اینترنت استفاده می کنند، نمونه های واضحی از استثمار و سوء استفاده جنسی آنلاین را در سال قبل از بررسی تجربه کرده اند.

Strahan در پاسخی ویدیویی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی ذخیره شد، گفت: «من مطمئن هستم که همه شما اسکرین‌شات‌های مکالمه‌ای را که سال‌ها پیش با یک دانش‌آموز سابق داشتم، دیده‌اید. «اینها کاملاً سخنان من در آن چت بود. من آن کلمات را نوشتم، و جدای از آن، من نیز قربانی – هدف – یک کمپین نفرت بودم. بنابراین این دو اتفاق همزمان و در یک زمان اتفاق می‌افتند.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: استاد چینی UMich پس از نمایش فیلمی با حضور بازیگر چهره سیاه باعث غوغای دانشجویان شد

اسکرین شات_1

تصویر ویژه از طریق فیس بوک



منبع

مائو ادامه داد: “در حالی که ادعای رسانه های اجتماعی ثابت نشده است، پس از بررسی کمیته ریسک ما، ما تشخیص دادیم که ارتباط کارمند با یک دانش آموز کاملا نامناسب بوده و کار کارمند را متوقف کرده ایم.” این در راستای سیاست های داخلی ما و به نفع دانشجویان ما است. ما در قبال کودک آزاری، بهره کشی از کودکان یا خشونت علیه کودکان سیاست مدارای صفر داریم. ما هر گونه ادعای سوء رفتار یا تخلف را جدی می‌گیریم و این موضوع اکنون با مقامات محلی در میان گذاشته شده است. هر گونه سوال یا سوالی را می توان به من ارسال کرد.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: نماینده جمهوری‌خواه کنگره از آن دفاع می‌کند که آن را «کرونا ویروس چینی» می‌خواند، علی‌رغم اینکه WHO و CDC می‌گویند توقف کنید

اسکرین شات_3

یک شخصیت آنلاین و مدرس زبان انگلیسی در یک مدرسه بین المللی معتبر در پنوم پن، کامبوج، پس از به اشتراک گذاشتن اسکرین شات های پیام های “نامناسب” که او برای یک دانش آموز سابق در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، از سمت خود اخراج شد.

اسکرین شات_1

اسکرین شات_2

اطلاعات بیشتر از NextShark: سرآشپز ستاره میشلن متهم به سرقت ادبی از دستور العمل ها و داستان های شخصی نونیا سنگاپوری در کتاب آشپزی است.

دو دانش آموز گفتند که این اتهامات ناشی از یک مشاجره در فیس بوک پس از شکایت استراهان از موتورسوارانی است که در پیاده رو در پنوم پن می خروشند. سایر کاربران فیس بوک با کامنت گذاشتن با میم پاسخ دادند، در حالی که یک کاربر ناشناس تصاویری از پیام های Strahan را برای دانش آموز به اشتراک گذاشت.