شماره 1 سرفصل های پوردو AP Top 25; میامی جهش می کند، UNC برمی گردد

پوردو برای سومین هفته متوالی در صدر فهرست 25 نفر برتر بسکتبال کالج مردان آسوشیتدپرس باقی ماند، در حالی که شماره 1 پیش فصل کارولینای شمالی به رتبه بندی بازگشت و نیومکزیکو برای اولین بار در هشت سال گذشته این نظرسنجی را شکست.

هفت تیم از هفته گذشته جایگاه خود را حفظ کردند و شماره 12 بیلور و شماره 19 کنتاکی به پنج تیم برتر بدون تغییر پیوستند.

وضع موجود

کارولینای شمالی پس از افتتاحیه پر سر و صدا در این فصل، دوباره در رتبه 25 قرار گرفت.

کنفرانس جنوب شرقی تمامی لیگ ها را با شش تیم رتبه بندی شده رهبری کرد، پس از آن بیگ 12 با پنج تیم و کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس با چهار تیم قرار گرفتند.

تگزاس در رتبه بعدی قرار گرفت و پس از آن تنسی، آلاباما، آرکانزاس و گونزاگا قرار گرفتند – انتخاب پیش فصل در شماره 2 که پس از سقوط به رتبه 18 در اوایل ماه جاری به 10 تیم برتر بازگشت.

___

بسکتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-basketball و https://apnews.com/hub/ap-top-25-college-basketball-poll و https://twitter.com/AP_Top25





منبع

پردو قبل از اقامت یک هفته ای در دسامبر گذشته هرگز در رده 1 قرار نگرفته بود و برای شروع فصل رتبه بندی نشده بود. اما بویلرماکرها در یک بازه زمانی یک هفته ای در اواخر نوامبر به سرعت از شماره 24 به شماره 5 صعود کردند و سپس در 12 دسامبر به شماره 1 صعود کردند.

___

ایلینوی (شماره 16)، ویرجینیا تک (شماره 21)، مارکیت (شماره 24) و ایالت آریزونا (شماره 25) از نظرسنجی هفته گذشته سقوط کردند.

ویرجینیا بزرگترین سقوط هفته را به خود اختصاص داد و با هفت پله سقوط به شماره 13 رسید. ایالت می سی سی پی با 6 پله سقوط در رتبه 21 قرار گرفت. دوک تنها تیم دیگری بود که با سه پله سقوط به شماره 17 سقوط کرد.

خداحافظی (فعلا)

بازگشت پاشنه های تار

برد هفته گذشته بویلرمیکرز مقابل نیواورلئان اولین بازی خانگی آنها با رتبه 1 را رقم زد.

TOP TIER

کشویی

خاویر و نیومکزیکو در رتبه 22 مساوی هستند، در حالی که شماره 24 ویرجینیای غربی نیز در این فصل به آنها پیوست. برای Lobos، این اولین باری است که AP Top 25 را از مارس 2014 شکسته اند.

Boilermakers 40 رای از 60 رای اول را در آخرین نظرسنجی روز دوشنبه به دست آورد، در حالی که کانکتیکات شکست ناپذیر 20 رای دیگر را به دست آورد تا در رتبه دوم در صدر قرار گیرد.

میامی پس از پیروزی مقابل ویرجینیا، بزرگترین جهش هفته را داشت و با هشت پله صعود به رتبه 14 برای بالاترین رتبه خود از فصل 18-2017 رسید. شماره 20 Auburn سه نقطه افزایش یافت. در مجموع 10 تیم نسبت به هفته گذشته صعود کردند.

اما UNC چهار برد متوالی از آن زمان به دست آورده است، دو برد گذشته در برابر تیم های ده بزرگ – ایالت اوهایو در 17 دسامبر و میشیگان هفته گذشته – برای جمع بندی مجدد.

ساعت کنفرانس

شماره 3 هیوستون، شماره 4 کانزاس و شماره 5 آریزونا جایگاه خود را حفظ کردند زیرا پنج نفر برتر برای دومین هفته متوالی در جای خود باقی ماندند.

Big Ten دارای سه تیم رتبه بندی شده بود در حالی که Pac-12 و Big East هر کدام دو تیم داشتند. کنفرانس‌های American Athletic، West Coast و Mountain West هر کدام یکی داشتند.

رو به افزایش

ما هیچ دستمالی نداشته ایم. مربی مت پینتر پس از آن گفت: “اما ما آن را به دست آورده ایم.” اما ما باید به کسب آن ادامه دهیم. این فصل نیست این فقط یک سوم فصل است.»

Aaron Beard را در توییتر در http://www.twitter.com/aaronbeardap دنبال کنید

خوش آمدی

پاشنه های تار با بازگشت چهار بازیکن شروع کننده از مسابقات غیرمنتظره سال گذشته به بازی عنوان NCAA، تار هلز دسامبر را با تبدیل شدن به ششمین تیمی که از فصل پیش فصل شماره 1 به رتبه بدون رتبه از حداقل فصل 1961-1962 تبدیل شده است، آغاز کرد. این پس از چهار باخت متوالی اتفاق افتاد.