برونکوس هاکت سرمربی تازه کار را پس از شروع 4-11 اخراج می کند


انگلیوود، کولو (AP) – دنور برونکوس، ناتانیل هکت، سرمربی سال اول خود را روز دوشنبه در حالی که دو بازی تا پایان فصل باقی مانده بود، اخراج کرد.

مالک و مدیر عامل، گرگ پنر گفت که او با کمک جنرال موتورز جورج پاتون، که در حین اعلام این خبر ابراز اطمینان کرد، جستجو برای یک مربی جدید را رهبری خواهد کرد. اخراج هکت.

اخراج هاکت با دو بازی باقی مانده در یک فصل از دست رفته به پنر اجازه می دهد تا فوراً جستجوی خود را برای جایگزینی آغاز کند.

برانکوها کنفرانس خبری را برای روز سه شنبه برنامه ریزی کردند، زمانی که انتظار می رود سرمربی موقت خود را برای بازی های آخر هفته آینده در کانزاس سیتی و در خانه مقابل چارجرز در هفته 18 معرفی کنند.

گروه Walton-Penner تابستان گذشته Broncos را به مبلغ 4.65 میلیارد دلار خریداری کرد که یک رکورد جهانی برای امتیاز ورزش حرفه ای است و راب والتون پس از تایید لیگ گفت که او قصد دارد دوباره برانکو را به مدعی قهرمانی دائمی تبدیل کند.

روز یکشنبه، برانکوها (4-11) توسط لس آنجلس رامز 51-14 با نتیجه 51-14 شکست خوردند، زمانی که راسل ویلسون سه توپ را پرتاب کرد و شش بار اخراج شد. این بازی شامل یک جدال حاشیه ای بین کیو بی برت رایپین و نگهبان دالتون ریزنر بود و رندی گرگوری، پاس عجله کننده، پس از بازی به بازیکن رمز مشت زد.

پنر روز دوشنبه در بیانیه‌ای از هکت به خاطر فداکاری‌اش تشکر کرد، اما گفت که «پس از گفتگوهای گسترده با جورج و گروه مالکیت ما، تصمیم گرفتیم که مسیر جدیدی در نهایت به نفع برانکوها باشد. این تغییر اکنون به دلیل احترام به همه افراد درگیر ایجاد شده است و به ما اجازه می دهد تا فورا جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کنیم.

پنر گفت که “در حرکت رو به جلو، ما تمام جنبه های عملیات فوتبال خود را به دقت ارزیابی خواهیم کرد و تغییرات لازم را برای بازگرداندن سنت برنده شدن این فرنچایز انجام خواهیم داد.”

هکت در ژانویه گذشته جایگزین ویک فانگیو شد، اما نتوانست یک حمله مناسب برای ویلسون، که اخیراً 34 ساله شده است، بسازد.

هاکت سومین سرمربی NFL است که در فصل 2022 اخراج شده است. Carolina Panthers جایگزین مت رول با سرمربی موقت استیو ویلکز شد و ایندیاناپولیس کلتس فرانک رایش را اخراج کرد و جف شنبه تازه کار مربیگری را جایگزین او کرد.

بسیاری از هواداران فکر می‌کردند برانکوها هکت را از گرین‌بی پکرز، جایی که او هماهنگ‌کننده حملات بود، به خدمت گرفتند تا به آنها کمک کند تا آرون راجرز را به زمین بفرستند. اما راجرز تصمیم گرفت دوباره با پکرز به میدان برود و برانکوها در عوض با ویلسون که هنوز در دوران اوج خود دیده می‌شد معامله کرد.

با این حال، ویلسون اولین فصل بدی را در دنور پشت سر گذاشت، پس از اینکه برانکوها چهار درفت برتر و سه بازیکن را برای 9 بار پرو بولر به سیاتل فرستادند. ویلسون دارای 12 پاس تاچ داون با 9 قطع توپ و 49 اخراج در 13 شروع است و نتوانسته است از یک فانک یک فصل خارج شود.

او 3-10 به عنوان شروع کننده دنور است و بازی ها را به دلیل کشیده شدن همسترینگ و ضربه مغزی از دست داده است.

او معمولاً دریافت‌کننده‌های باز را نادیده می‌گیرد تا پرتاب‌های عمیق را امتحان کند و در این فصل افت قابل‌توجهی در توانایی خود در فرار از دست عجله‌کنندگان پاس نشان داده است.

برانکوها هفت فصل متوالی بازی های پلی آف را از دست داده اند و رکوردهای شکست خود را به شش افزایش داده اند.

آنها تلاش خواهند کرد تا یکشنبه 14 بازی باخت را به چیفز کانزاس سیتی بزنند و برای اولین بار در 11 تلاش، پاتریک ماهومس را شکست دهند.

___

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع