شاه چارلز و کامیلا کارت کریسمس 2022 را منتشر کردند

روز یکشنبه، 11 دسامبر، چارلز و کامیلا برای اولین بار کارت کریسمس خود را ارائه کردند، که شامل عکسی نزدیک از زوج سلطنتی بود که لباسی مطابق با تم جشن به تن کرده بودند.

در کارت نوشته شده بود: «کریسمس و سال نو را برای شما تبریک می‌گویم».

کارت کریسمس 2022 پادشاه چارلز سوم و همسر ملکه در مقابل درخت کریسمس در کلارنس هاوس لندن.  (سام حسین / PA)

کارت کریسمس 2022 پادشاه چارلز سوم و همسر ملکه در مقابل درخت کریسمس در کلارنس هاوس لندن. (سام حسین / PA)

ماه گذشته در 22 نوامبر، خانواده سلطنتی اولین ضیافت دولتی شاه چارلز را در کاخ باکینگهام برگزار کردند. این ضیافت از طرف بریتانیا برای رئیس جمهوری آفریقای جنوبی برگزار شد که اولین سفر دولتی یک رهبر آفریقای جنوبی از سال 2010 به شمار می رود.

رویترز گزارش داد که پادشاه چارلز در این مراسم سخنرانی کرد و به مهمانان گفت: “ملکه فقید از میزبانی روسای جمهور ماندلا، امبکی و زوما برای بازدیدهای دولتی از بریتانیا که من در همه آنها حضور داشتم، لذت زیادی داشت.”

وی افزود: بیایید هدف اخلاقی مبارزه جهانی علیه آپارتاید را برای مقابله با تبعیض، نابرابری و بی عدالتی که بشریت را از هم جدا می کند و پیشرفت همه را خفه می کند، احیا کنیم.

کاخ باکینگهام همچنین در ماه اکتبر عکس رسمی جدیدی با شاه چارلز و کامیلا در کنار شاهزاده و پرنسس ولز منتشر کرد.

این تصویر در 18 سپتامبر قبل از پذیرایی از سران کشورها و مهمانان در کاخ گرفته شده است. چهار تن از اعضای ارشد خانواده سلطنتی در آخرین روز از مراسم ملی سوگواری ملکه فقید، تمام لباس های سیاه پوشیده بودند.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

مراسم تاجگذاری وی قرار است روز شنبه 6 می 2023 در کلیسای وست مینستر لندن برگزار شود. این کلیسا همچنین به عنوان محل تشییع جنازه ملکه در 19 سپتامبر 2022 و همچنین محل ازدواج شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون سابق در 29 آوریل 2011 بوده است.

شاه چارلز سوم و کامیلا، همسر ملکه، اولین کارت کریسمس خود را از زمان به تخت نشستن چارلز در سپتامبر منتشر کردند.

در این عکس که توسط سمیر حسین در بازی‌های Braemar در اسکاتلند در 3 سپتامبر 2022 گرفته شده است، چارلز یک کت کت و شلوار چهارخانه با رنگ خنثی با جلیقه‌ای همسان به تن کرده است. او این ظاهر را با کراوات قرمز، سبز و طلایی ست کرد. کامیلا یک ژاکت سبز پوشیده بود که داخل یقه آن یک کت چهارخانه قرمز بود. او کلاه سبز رنگی بر سر داشت که برای هماهنگی با کراوات شوهرش با پرهای چند رنگ تزئین شده بود.

پادشاه چارلز در 8 سپتامبر 2022 پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت دوم، در سن 96 سالگی بر تخت سلطنت نشست.