من عمه ام، نماینده ویکی هارتزلر، را صدا زدم، پس از اینکه او در حالی که گریه می کرد، یک سخنرانی همجنسگرا هراسانه داشت. از زمانی که از درمان تبدیلی جان سالم به در بردم، می خواهم مردم بدانند که مجبور نیستند لفاظی های نفرت انگیز صاحبان قدرت را بپذیرند.

چند بار در هفته در مطب کانزاس سیتی، میسوری، جایی که بزرگ شدم، به یک درمانگر تبدیل مراجعه می کردم. اما بعد از یک ماه ملاقات، از تلاش برای تغییر خودم دست کشیدم. تبدیل درمانی به شما این احساس را می دهد که از 50 درصد ذهن خود برای پنهان کردن بخشی از شخصیت خود استفاده می کنید و به شما گفته می شود از آن قسمت از خود متنفر باشید. این یک نفرت خودآموخته است.

تابستان قبل از سال اول دبیرستان بود که به پدر و مادرم گفتم که همجنس گرا هستم. این روند تلاش برای سرکوب شخصیت من را آغاز کرد.

وقتی به عکسی از این رویداد نگاه کردم، متعجب شدم: یک درمانگر تبدیلی که در دبیرستان بعد از اینکه پیش والدینم آمدم، آنجا بود. این شخصی است که من بسیاری از آسیب هایم را به او نسبت می دهم.

در مورد آینده من، من زمان زیادی را صرف کارهایی کرده ام که از آن لذت می برم، مانند خواندن، نوشتن و یادگیری زبان فرانسه. پاییز آینده، برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، تحصیلات تکمیلی را شروع می کنم. من دیگر به یک مؤسسه مذهبی نمی روم. در عوض، من تصمیم دارم در دانشگاه ایالتی اوکلاهما شرکت کنم.

من به عنوان یک همجنس گرا به دانشگاه مذهبی خود ادامه دادم و حضور در محیطی که احساس می کردم باید با استانداردهای دانشگاه مطابقت داشته باشم بسیار مضر بود.

استاد مشاور من گفت این یکی از بهترین مقالاتی بود که آنها تا به حال خوانده بودند.

و وقتی تحصیلاتم را تمام کردم، فکر می کنم می خواهم به تحقیق بروم. در دانشگاه اورال رابرتز، پایان نامه ارشد خود را در مورد رابطه بین افکار خودکشی و رفتارهای مخاطره آمیز جنسی در مردان همجنس گرا و دوجنس گرا انجام دادم.

این چیزی است که در نهایت برای من اتفاق افتاد.

با این حال، من این را به پدر و مادرم نگفتم. من این نقش را بازی کردم و آنچه را که می خواستند بشنوند به آنها گفتم. من تا سال آخر دبیرستان به دیدن درمانگران تبدیل ادامه دادم.

یک نفر به من پیام داد تا بدانم که از اتریش از من حمایت می کنند. شخص دیگری با طنز به من گفت که آنها همیشه فراموش می کنند که سیاستمداران نیز خانواده دارند.

من متوجه افراد دیگری شدم که دقیقاً مثل من بودند. والدین دیگر، مانند والدین من، همین فکر را داشتند که بچه های LGBTQ خود را به یک موسسه مذهبی بفرستند. تعداد زیادی همجنسگرا و دگرباش بسته بودند، اما جامعه ای برای ما وجود نداشت.

وقتی دانشجوی دانشگاه بودم، بعد از اینکه فهمیدند دوست پسری دارم که در مدرسه دیگری درس می‌خواند، مرا برای “فعالیت همجنس‌گرا” به دفتر ریاست فراخواندند.

او پس از سخنان عمه خود، نماینده ویکی هارتزلر، علیه قانون احترام به ازدواج صحبت کرد.

  • با حسن نیت از اندرو هارتزلر

    • اولین باری که به تبدیل درمانی رفتم، 14 ساله بودم و 15 بودم.

      با این حال، در طول سال دوم کالج، وقتی با مقاله HuffPost مواجه شدم که نشان می داد عمه من میزبان یک گروه تبدیل درمانی در کنگره ایالات متحده در سال 2019 بود، دیدگاه من تغییر کرد.

      هارتزلر به اینسایدر گفت که می‌خواهد پیام نفرت او را با پیامی از عشق مقابله کند.

    آن تلاش یک ترم طول کشید.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    مردی با ژاکت قهوه‌ای، شلوار جین مشکی و چکمه‌های قهوه‌ای در وسط جاده‌ای ایستاده است که ساختمان‌های بزرگ زیادی پشت سر او قرار دارد.

    این مقاله گفته شده بر اساس گفتگو با اندرو هارتزلر، مدافع LGBTQ و برادرزاده ویکی هارتزلر، نماینده مجلس میسوری، نماینده جمهوری خواه کنگره است که در حالی که از همکارانش التماس می کرد که به همجنس خود رای ندهند اشک ریخت. قبض ازدواج مقاله برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

    از سنین جوانی، من شنیده ام، خوانده ام و دیده ام که عمه ام، نماینده جمهوری خواه ویکی هارتزلر، برای هدف قرار دادن جامعه من چه کرده است.

    دگرباشان جنسی در این کشور شیطان صفت می‌شوند، زیرا طبقه‌ای از سیاستمداران – از جمله عمه من – وجود دارند که ایمان خود را به سلاح تبدیل می‌کنند و جامعه دگرباشان را تهدیدی برای مسیحیت می‌دانند. و متأسفانه، مانند تیراندازی غم انگیز کلرادو اسپرینگز در نوامبر، به خشونت واقعی کمک می کند.

    سپس متوجه شدم که نمی توانم عواقب واقعی اعمال او را نادیده بگیرم یا توجیه کنم.

    بنابراین، وقتی ویدئویی را در روز پنجشنبه دیدم که خاله ام در حال گریه کردن در صحن مجلس بود و همکارانش را تشویق کرد که به نام آزادی مذهبی به قانون احترام به ازدواج – که به محافظت از ازدواج همجنس‌گرایان کمک می‌کند – رای منفی دهند، ترسیدم.

    هنگام ساختن TikTok، به آسیبی فکر کردم که افراد LGBTQ از دیدن صحبت یکی از رهبران سیاسی خود در مورد ازدواج دو نفر با چنین نفرت با یکدیگر تجربه کردند. وقتی افرادی که در موقعیت‌های قدرت قرار دارند از دیدن تأثیرگذاری کلماتشان غفلت می‌کنند، ناامیدکننده است.

    وقتی زمان انتخاب دانشگاه برای حضور در سال 2017 فرا رسید، والدینم – در تلاش برای محافظت از من در یک حباب کوچک امن از مردم مسیحی – مرا به دانشگاه اورال رابرتز فرستادند. در این مؤسسه مذهبی، که به نام مبلغ مشهور تلویزیون نامگذاری شده است، همجنس گرا بودن خلاف قانون ناموس بود.

    در نتیجه تحت «جلسات مسئولیت‌پذیری» از نوع تبدیل درمانی قرار گرفتم. این جلسات شامل سخنرانی هایی در مورد “جنس مقدس” و آنچه که یک رابطه خدایی را تشکیل می دهد، بود.

    “بیشتر شبیه این است که شما می خواهید قدرتی داشته باشید تا باورهای مذهبی خود را به دیگران تحمیل کنید و چون آن قدرت را ندارید، احساس می کنید در حال ساکت شدن هستید.” من در ویدیوی خود در حال صحبت با عمه ام گفتم. شما فقط باید یاد بگیرید که با همه ما همزیستی کنید، و من مطمئن هستم که این کار چندان سخت نیست.

    در ابتدای دانشگاه، تصمیم گرفتم که چون در این محیط کاملاً مسیحی هستم، آخرین فرصت را به آن بدهم تا تغییر کنم و روراست باشم و والدینم مرا بپذیرند.

    همه‌گیری COVID-19 آمد و به من اجازه داد از دانشگاه خارج شوم و از باقیمانده جلسات پاسخگویی خودداری کنم. پس از آن، سرم را پایین انداختم و مدرک خود را در رشته روانشناسی در ماه مه 2021 به پایان رساندم.

    وقتی افرادی که در موقعیت‌های قدرت قرار دارند از دیدن تأثیرگذاری کلماتشان غفلت می‌کنند، ناامیدکننده است. بنابراین، با ویدیوی خود، احساس کردم که باید با پیامی از عشق با پیام نفرت مقابله کنم.

    حضور در دانشگاه مذهبی و تجربه تبدیل درمانی، من را به سمت حمایت از افراد LGBTQ سوق داد.

    تصمیم گرفتم گوشیمو بردارم و جواب بدم.

    ما از همه دانشجویان دانشگاه های دینی حمایت می کنیم که همانطور که در عنوان نهم ارائه شده است، از حمایت یکسان برخوردار شوند.

    پاسخ مثبت به ویدیوی من بسیار زیاد بوده است

    در یک ویدیوی TikTok، من در مورد اینکه چگونه آزادی مذهبی در این کشور تهدید نمی شود صحبت کردم. در عوض، مؤسسات مذهبی، مانند کالجی که قبلاً در آن شرکت می‌کردم، به دلیل معافیت‌های مذهبی علی‌رغم دریافت بودجه فدرال، قدرت تبعیض علیه دانش‌آموزان LGBTQ را دریافت کردند.

    امیدوارم اقدامات من به مردم نشان دهد که مجبور نیستند تسلیم لفاظی های نفرت انگیز شوند و باید برای آنچه که به آن اعتقاد دارند بایستند.

    ما واقعاً همدیگر را نمی شناختیم اما همدیگر را می شناختیم. همه چیز کمی پنهان بود زیرا شما نمی دانید که آیا کسی علیه تمایلات جنسی او دعا می کند یا نه. و اگر با کسی در مورد آنچه که به عنوان یک دانشجوی LGBTQ در حال گذران هستید صحبت کنید، چه کسی می تواند بگوید که شما را به اداره گزارش نمی دهد؟

    به عنوان دانشجوی سال دوم در کالج، برای دومین بار نزد پدر و مادرم رفتم که در ابتدا خیلی سخت گذشت. آنها از آن زمان به بعد راه زیادی را پیموده اند. آنها ممکن است یک روز به آنجا برسند یا هرگز آنجا نباشند، اما من نمی توانم زندگی ام را به امید اینکه آنها برسند.

    ویدیوی من که اکنون ویروسی شده است منجر به هجوم پشتیبانی آنلاین، به ویژه در TikTok شده است که من از آن بسیار سپاسگزارم.

    اما همیشه احساس می کردم مرزی وجود دارد که باید به آن احترام بگذارم. من خیلی نزدیک خاله ام بزرگ شده بودم و بالاخره او خانواده بود.

    تابستان پس از فارغ التحصیلی، با پروژه پاسخگویی معافیت مذهبی، سازمانی که از دانشجویان LGBTQ در دانشگاه های مذهبی حمایت می کند، درگیر شدم. اکنون، من با بیش از 40 شاکی دیگر از دانشگاه‌های مذهبی در سراسر کشور که توسط مالیات دهندگان تأمین مالی می‌شوند، بخشی از یک دعوای دسته جمعی هستم.

    اندرو هارتزلر سال ها را در تبدیل درمانی گذراند و در یک موسسه مذهبی شرکت کرد.