شاهزاده هری از ملاقات با شاهزاده ویلیام تا زمانی که او عذرخواهی نکند خودداری می کند. ویلیام همین احساس را دارد.

ناکامی ویلیام در حل مسائل با برادرش عمیقاً به یکی از ویژگی های شخصیتی تعیین کننده قبیله ویندزور اشاره می کند: لجبازی.

هری منتظر عذرخواهی خود است، اما دیدگاه ویلیام، به زبان ساده، این است که او کسی نیست که نیاز به عذرخواهی داشته باشد. او کسی نیست که مرتکب جنایت نهایی دزدیدن خانواده به رسانه ها شده است.

در همین حال، ویلیام منتظر است تا هری برای کل وضعیت خانواده به میلیاردها نفر از مردم به اپرا عذرخواهی کند.

مکس مامبی/نیلی/گتی ایماژ

انصافاً لجبازی دو طرف است.

در اینجا در The Daily Beast، شما را به تحلیلی در 23 ژوئن توسط The Royalist ارجاع می دهیم که در آن مشاهده کردیم:

هیچ یک از آنها قصد ندارند اولین حرکت را انجام دهند – علیرغم اینکه هر دو در زمانی که هری و مگان در بریتانیا هستند بسیار نزدیک به یکدیگر زندگی می کنند.

به نظر می رسد که شاهزاده هری در طول سفر خود و مگان به بریتانیا هیچ تلاشی برای ارتباط با برادرش پرنس ویلیام انجام نداده است زیرا او از شکست ویلیام در “بازکردن” نقش خود در “زمان تاریک” هری و همسرش عصبانی است. قبل از ترک خانواده سلطنتی تحمل کرد.

مکس مامبی/نیلی/گتی ایماژ

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

شواهد تازه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ویژگی‌های برجسته‌ای که شاهزاده هری و شاهزاده ویلیام در جریان دشمنی‌شان به نمایش گذاشته‌اند، دستپاچگی کودکانه است.

خبر عدم توسعه تازه توسط شاهزادگان نابغه توسط نویسنده امید اسکوبی منتشر شد که زندگی نامه دلسوزانه ای از هری و مگان نوشت و تیم آنها در مورد آن توضیح داد. تصور می شود که او به ماشین ساسکس نزدیک است و در گذشته خط ساسکس را توییت کرده است، که منجر به توصیف او به عنوان سخنگوی یا سخنگوی غیر رسمی تیم ساسکس شده است.

و بنابراین هر دو برادر، از نظر فیزیکی بسیار نزدیک به یکدیگر و با گذشت زمان برای ملاقات رو در رو، در عوض از هم جدا هستند و می جوشند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

درگیری با شاهزاده ویلیام و پرنس هری در سالگرد مارک دایانا به نیروها نمی پیوندند

و حدس بزنید چه؟

اسکوبی در حال نوشتن یاهو، به نقل از “کسی که با پویایی فعلی خانواده آشنا است” به او گفت: “تلاش خنده‌داری برای پیشنهاد کردن [Sussexes] منتفی شده‌اند… داستان واقعی این است که آنها هرگز به کمبریج نزدیک نشدند.»

اسکوبی به نقل از یک «دستیار ارشد کاخ» گفت که «بعضی از اعضای خانواده» (که به عنوان خوانده شده: ویلیام و کیت) «در این مورد نظری ندارند» که آیا ملاقات خواهند کرد یا نه.

اسکوبی می گوید که همان دوست به او گفته است که ویلیام “هنوز منتظر است” هری به خاطر افشای اسرار خانوادگی عذرخواهی کند.

طرفدار سلطنت خبرنامه Daily Beast برای همه چیزهای سلطنتی است. اشتراک در اینجا تا آن را هر یکشنبه در صندوق پستی خود دریافت کنید.

اسکوبی به نقل از یکی از “دوست خانوادگی” خود می گوید: “مردم ناامید هستند که قدم هایی برداشته شود، اما در پشت صحنه حرکتی وجود ندارد… [Harry] در انتظار پاسخگویی است… ویلیام از خطوط بسیاری عبور کرد. او در مرکز تعدادی از لحظات دردناک قرار داشت، چه اقدامات کارکنان خودش باشد و چه در صورت نیاز به پشت کردن. زمان تاریکی بود و تا کنون ویلیام برای بازکردن آن آماده نبوده است.»