شان هانیتی می خواهد آمریکایی های کم درآمد زندگی نداشته باشند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

همه اینها دستور العملی است برای بسیاری از مردم که روز به روز و ماه به ماه در مشاغلی که از آنها متنفرند بمانند، بدون یک هفته مرخصی با حقوق. و این در صورتی است که به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک شغل با ساعات مشخصی داشته باشید، به جای اینکه دو یا سه بازی اقتصادی را درگیر کنید.

به عنوان یک سوسیالیست، در واقع می‌خواهم بسیار فراتر از این حداقل بروم. همه چیزهایی که ذکر کردم فقط ایالات متحده را به سطح یک کشور سرمایه داری عادی تر می رساند.

شان هانیتی فکر نمی کند که شما به اندازه کافی از زندگی خود را در محل کار صرف می کنید. در گفتگوی اخیر در برنامه رادیویی گفتگوی خود، او پیشنهاد کرد که آمریکایی هایی که از نظر مالی با مشکل مواجه هستند فقط باید بیشتر کار کنند. خیلی بیشتر. مانند، عملاً در هر ساعت بیداری از زندگی آنها.

دید دیستوپیایی هانیتی

فرهنگ-جنگ گوشت قرمز همه چیزی است که جمهوری‌خواهان به طبقه کارگر خدمت می‌کنند

من این ادعا را دوباره بررسی کردم تا ببینم چند ساعت برنامه رادیویی گفتگوی او (نمایش شان هانیتی) و برنامه فاکس نیوز او (هانیتی) در واقع هر هفته اجرا کنید برنامه رادیویی در اواخر بعد از ظهر به مدت سه ساعت و برنامه تلویزیونی یک ساعت کامل در شب پخش می شود. اوه، و هر دوی این نمایش‌ها فقط از دوشنبه تا پنجشنبه اجرا می‌شوند.

با فرض اینکه شبی هشت ساعت بخوابید، یک روز کاری 13 ساعته به شما سه ساعت کامل می دهد حتی اگر از راه دور کار کنید. اگر کار شما مستلزم کار یدی است، حدس می‌زنم که اگر راهی برای تله‌پورت فوری به محل کار و بازگشت پیدا کرده باشید، می‌توانید سه ساعت کامل را بگذرانید. اما اگر مثلاً نیم ساعت از محل کار خود زندگی می کنید، به دو ساعت در روز فرصت دارید که بین تهیه و خوردن وعده های غذایی، مسواک زدن، خرید مواد غذایی و سلام دادن به عزیزان خود تقسیم کنید.

حتی در انتهای محدوده پیشنهادی Hannity، 70 ساعت در هفته به این معنی است که هر روز هفته به مدت ده ساعت در محل کار هستید. در پایان، 90 ساعت به این معنی است که شما 13 ساعت در هفته از دوشنبه تا شنبه کار می کنید، سپس یکشنبه می توانید آن را راحت کنید و فقط 12 ساعت کار می کنید. (من فرض می کنم که شان، که تقوای مسیحی خود را در آستین دارد ، یکشنبه را به عنوان روز استراحت مقایسه ای انتخاب می کند.)

بسیاری از مردم، البته، رفت و آمدهای بسیار طولانی تر از این دارند. و از آنجایی که محدودیت قانونی برای چند ساعت در هفته وجود دارد که می توانید برای هر کارفرمایی کار کنید، هر کسی که از مشاوره مالی شان استفاده می کند نه تنها از خانه به محل کار خود می رود، بلکه بین مکان های کاری مختلف

تعجب می کنم که چرا نه.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

بنابراین شانزده ساعت در هفته روی آنتن است. کمی از نمایش شان هانیتی به جای انجام مطالب از پیش آماده شده، صرف تماس‌ها می‌شود، اما این بدان معنا نیست که هر دو نمایش هر هفته زمان آماده‌سازی زیادی ندارند.

اکثر آمریکایی‌ها در مشاغل غیر اتحادیه‌ای کار می‌کنند که می‌توانند بدون هیچ چاره‌ای اخراج شوند. و در ایالات متحده – بر خلاف کشورهای مشابهی که سیستم های بیمه درمانی را ملی کرده اند – از دست دادن شغل خود به این معنی است که شما و افراد تحت تکفل شما بیمه درمانی خود را از دست می دهید.

اما شان هانیتی تمام زندگی سیاسی خود را صرف مخالفت با حداقل ها کرده است. او به تازگی چهار سال را صرف حمل آب برای دونالد ترامپ کرده است، در حالی که دولت ترامپ در حال ولگردی از مقررات زدایی و تخریب اتحادیه ها بود. قبل از آن، او یک عذرخواهی برای جورج دبلیو بوش بود که حتی خودنمایی‌تر «طرفدار تجارت» بود.

تصویرسازی عکس توسط الیزابت براکوی / دیلی بیست / گتی

من انتظار دارم که اکثریت قریب به اتفاق پیش تولید توسط کارکنان او انجام شود، اما بیایید برای استدلال وانمود کنیم که هانیتی شخصاً برای هر ساعتی که روی آنتن می رود، یک ساعت کامل کار آماده سازی انجام می دهد. زوج که تنها به یک هفته چهار روزه اضافه می شود که در مجموع 32 ساعت کار می کند. این حتی بهتر از 35 ساعت کاری در هفته کارگران در فرانسه است.

متأسفانه ما در کشوری زندگی می کنیم که در آن افراد زیادی زندگی می کنند هستند مثل این. اما آنها نباید باشند. ما می‌توانیم حداقل دستمزد را به تعدادی افزایش دهیم که واقعاً قادر به زندگی (فقط با یک شغل) هستند، قوانین کار را تغییر دهیم تا سازماندهی اتحادیه‌ها آسان‌تر شود، به همه خدمات اجتماعی اولیه مانند مراقبت‌های بهداشتی همگانی بدهیم، و شاید حتی یک هفته اجباری کنیم. یا دو نفر از تعطیلات با حقوق مانند لعنتی در نزدیکی هر کشور دیگری روی کره زمین به نحوی موفق می شود.

با فرض اینکه او آخر هفته ها هم با اوبر رانندگی نمی کند تا مخارج زندگی را تامین کند، زمان حال هانیتی «این چیزی است که من انجام دادن“ادعا بسیار مشکوک است. او همچنین گفت که ده ها سال پیش زمانی که به عنوان پیمانکار مشغول به کار بود، سعی می کرد تا زمانی که اجازه دارد در سایت های شغلی بماند. بررسی آن قسمت سخت تر است. بیایید جلو برویم و فرض کنیم که او حقیقت را می گوید. سوال مهمتر این است که چرا او فکر می کند هر کسی باید این کار را انجام دهد دارند اینطور زندگی کردن

پس چرا هانیتی فکر می‌کند که آمریکایی‌های عادی حداقل باید کار کنند دو برابر هفته کاری قانونی فرانسه؟

هانیتی پیشنهاد کرد: «شاید به جای 40 ساعت کار در هفته، به ما بپیوندید – 70، 80، 90 ساعت کار کنید. و می دانم که مردم دوست ندارند این نصیحت را بشنوند، اما این کاری است که من انجام می دهم.»

“این کاری است که من انجام می دهم”

جای تعجب نیست که آمریکایی ها به مراتب بیشتر از شهروندان سایر کشورهای توسعه یافته احساس «استرس شدید» را گزارش می کنند. همه ما فقط تا حد مرگ کار می کنیم. پس چرا شان هانیتی، که خود را پوپولیست تصور می کند، فکر می کند که ما باید بیشتر کار کنیم؟

جای تعجب نیست که بهترین چیزی که هانیتی می تواند به مردم طبقه کارگر ارائه دهد این است که بیشتر از زندگی خود را به آمریکا تسلیم کنند و به بهترین ها امیدوار باشند. و جای تعجب نیست که هانیتی‌های جهان به جای حمایت از دیدگاه‌های خود در مورد مسائل مهم، زمان زیادی را صرف ترویج حواس‌پرتی‌های جنگ فرهنگی می‌کنند. چون حق با اوست—مردم «دوست ندارند بشنوند» که تمام وقتشان روی زمین باید صرف کار شود.

همانطور که کریستال بال، مفسر چپ‌گرا، در بحثی درباره توصیه‌های هانیتی با مجری پادکستش، کایل کولینسکی، اشاره کرد، این پیامی است که یکی از برجسته‌ترین حامیان سیاست محافظه‌کار ظاهراً «حامی خانواده» ارسال کند. . کارگران دقیقاً چه زمانی باید انجام دهند دیدن اگر همه توصیه هانیتی را بپذیرند خانواده هایشان؟

این دیوانه کننده است. آمریکایی ها در حال حاضر مجبورند بسیار بیشتر از همتایان خود در کشورهایی که از نظر اقتصادی قابل مقایسه هستند، وقت خود را در محل کار صرف کنند. ایالات متحده تنها کشور صنعتی و یکی از تنها کشورهایی است که شهروندان آن از نظر قانونی تضمین نمی شوند. هر روزهای مرخصی با حقوق

جانشینان سوسیالیست دموکرات برنی سندرز بیشتر بیدار هستند تا مترقی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.