“شاید مجبور باشیم دوباره این کار را انجام دهیم”

ترامپ گفت: «بنابراین دستان من به دور یک فرد قدرتمند دیگر افتاد، قوی مثل جهنم… من این افراد را به خوبی می شناسم، این فقط معامله من نیست.

ترامپ هم داشت دیوید فارنزورث را تایید کرد، نامزدی در منطقه دهم سنای ایالت آریزونا که در مقابل Rusty Bowers است که در مورد تلاش های ترامپ و متحدانش برای نصب رای دهندگان ساختگی که پس از انتخابات 2020 از ترامپ حمایت می کردند شهادت داده بود. فارنسورث در آن انتخابات نیز پیروز شد.

ترامپ در آخرین روز کنفرانس سه روزه سخنرانی پایانی را ایراد کرد که در آن ویکتور اوربان، رهبر راست افراطی مجارستان نیز حضور داشت، که گفته است نمی‌خواهد مجارها به مردمی از نژادهای مختلط تبدیل شوند.

با این حال، بزرگترین تشویق‌های شب هنگام زمانی بود که ترامپ درباره مسائل مربوط به جنگ فرهنگی، مانند حقوق والدین صحبت کرد و گفت که «وزارت آموزش و پرورش» را لغو خواهد کرد و «مردان را از ورزش زنان دور نگه می‌دارد». او همچنین گفت که اجازه تدریس تئوری نژاد انتقادی را نخواهد داد.

ترامپ روز جمعه گفت: «این یک هفته استثنایی برای جنبش «اول آمریکا» بود، استثنایی.

برنامه کشتی جوانان به بچه ها مهارت های داخل و خارج از تشک را آموزش می دهد

او همچنین شهادت کسیدی هاچینسون، دستیار سابق کاخ سفید را مسخره کرد. که گفت که او شنیده است ترامپ سعی کرد فرمان خودروی ریاست جمهوری را بگیرد.

بیل بار، دادستان کل سابق ترامپ، که در بحبوحه ادعاهای دروغین ترامپ پس از انتخابات 2020 استعفا داد. اوایل این هفته به کاترین هریج از CBS News هشدار داد اگر ترامپ در سال 2024 پیروز می شد، او یک “اردک لنگ 78 ساله” خواهد بود که آشکارا بیش از هر چیز دیگری به دنبال انتقام است.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار CPAC که در هیلتون آناتول در 06 اوت 2022 در دالاس، تگزاس برگزار شد، سخنرانی می کند. / اعتبار: BRANDON BELL / Getty Images

ترامپ چند اشاره به کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان کرد – که جلسات عمومی برگزار کرده است برای ارائه یافته های خود در مورد حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده – آنها را “نفرت انگیز” خواندند.

دالاس – رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ روز شنبه به صحنه CPAC بازگشت و ادعاهای بی اساس انتخاباتی خود را مطرح کرد، دشمنانش را مورد انتقاد قرار داد و با گفتن “ممکن است مجبور شویم دوباره این کار را انجام دهیم.”

او به شوخی اضافه کرد: «وقتی آن داستان منتشر شد، مردم گفتند: من هرگز نمی دانستم که شما از نظر بدنی آنقدر قوی هستید.

در طول سخنرانی قبلی لورن بوبرت، نماینده حزب جمهوری خواه، فریادهایی در میان جمعیت شنیده شد که «متهمان J6 را آزاد کنید». ترامپ به افرادی که در ارتباط با این حمله متهم شده اند اشاره کرد و گفت: «به این افراد نگاه کنید که زندگی آنها در حال نابودی است.

ترامپ به بسیاری از مضامین سخنرانی‌های قبلی‌اش پایبند بود و به جرم و جنایت، تورم و «ملت رو به افول» بودن آمریکا ضربه زد.

ترامپ به طور مکرر به نتایج نظرسنجی های کاهی روی صحنه اشاره کرد، به ویژه میزان محبوبیت او در میان شرکت کنندگان محافظه کار کنفرانس.

ترامپ سخنرانی خود را با اعلام بسیاری از متحدانش که در این کنفرانس شرکت کرده بودند یا در حال حاضر در سمت ریاست جمهوری بودند، آغاز کرد. این شامل کری لیک نیز می‌شود که او را روز شنبه با پیروزی خود در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان برای فرمانداری آریزونا معرفی کرد.

ترامپ متعهد شد که به ویرجینیای غربی برود، ایالتی که با 20 امتیاز برنده شد، و علیه مانچین در زمانی که برای انتخاب مجدد در سال 2024 انتخاب شود، کمپین کند، و همچنین زمانی که او در همان سال برای انتخاب مجدد در آریزونا انتخاب شد، علیه سینما مبارزه کند.

کریستوفر میلر، وزیر دفاع موقت ترامپ در گزارشی ضبط شده گفت: «نه از دیدگاه من، هرگز به من هیچ دستور یا دستوری داده نشده است یا از برنامه‌هایی با این ماهیت اطلاع نداشتم.» توییت کرد ماه گذشته.

اما ترامپ در طول سال‌ها تمرکز زیادی روی برخی از بزرگ‌ترین مسائل مربوط به جنگ فرهنگی حزب جمهوری‌خواه نداشت و تنها اشاره‌ای گذرا به متمم دوم کرد. او هیچ اشاره ای به تصمیم دادگاه عالی در ماه ژوئن مبنی بر لغو رو در مقابل وید نکرد، اگرچه این تصمیم در سراسر کنفرانس به شدت مورد توجه قرار گرفت.

وقتی ترامپ به بار اشاره کرد، از طرف جمعیت هویدا شد. او همچنین رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل را به دلیل اجازه دادن به توافق به صحن سنا مورد انتقاد قرار داد. ترامپ ماه گذشته مک کانل را که حاضر نیست از اقدامات ترامپ در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا دفاع کند، “بی وفا” خواند. روز شنبه، ترامپ گفت که سناتورها فقط به دلیل جمع آوری کمک های مالی به او وفادار هستند.

صاعقه آتش در مزرعه سوخت کوبا را شعله ور کرد





منبع

شنبه دومین سخنرانی در همین چند روز برای رئیس جمهور سابق بود که جمعه شب از Waukesha در ایالت ویسکانسین بازدید کرد، جایی که پس از چندین پیروزی توسط نامزدهای مورد حمایت خود در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه، یک دور پیروزی را پشت سر گذاشت.

ترامپ بخش قابل توجهی از سخنرانی خود را صرف حذف سناتورهای دموکرات میانه رو جو مانچین و کیرستن سینما کرد، که هر دو توافق آب و هوایی را امضا کردند که سنا در حالی که ترامپ روی صحنه بود، به آن رأی می داد. کامالا هریس معاون رئیس جمهور رای تساوی را برای پیشروی ارائه کرد قانون در حالی که ترامپ صحبت می کرد. این لایحه مورد حمایت همه 50 دموکرات و هیچ جمهوری خواه قرار گرفت. مجلس سنا پس از رای گیری وی بحث را آغاز کرد که تا 20 ساعت قبل از شروع رأی گیری سنا در مورد اصلاحات ادامه خواهد داشت.

ترامپ این ادعا را تکرار کرد که می خواست پیش از حمله 6 ژانویه با گارد ملی تماس بگیرد و گفت که کش پاتل از مقامات سابق وزارت دفاع شاهد آن بوده است. را کمیته 6 ژانویه فیلمی را به اشتراک گذاشته است مخالفت با ادعای ترامپ مبنی بر آماده بودن 10000 سرباز.

بعداً در این سخنرانی تقریباً دو ساعته، او گفت: «بازگشت آمریکا در نوامبر امسال آغاز می‌شود و با شتاب غیرقابل توقفی که در نوامبر 2024 توسعه می‌دهیم، ادامه خواهد یافت.»

مایکل ای. لنگلی اولین ژنرال چهار ستاره سیاه پوست سپاه تفنگداران دریایی را در تاریخ 246 ساله آن معرفی کرد.

ترامپ در سال 2024 نامزدی دیگری برای کاخ سفید اعلام نکرد، اما همچنان مانند سال‌های گذشته به راحتی در نظرسنجی CPAC برنده شد. در یک نظرسنجی با حذف ترامپ از لیست، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا با 64 درصد محبوبیت مشخص بود و سناتور تد کروز با 6 درصد در رتبه دوم قرار گرفت. بقیه کمتر از 5 درصد داشتند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار CPAC که در هیلتون آناتول در 6 اوت 2022 در دالاس، تگزاس برگزار شد، سخنرانی می کند.   / اعتبار: BRANDON BELL / Getty Images

ترامپ در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه، آریزونا – یکی از ایالت‌هایی که در سال 2020 به سمت رئیس‌جمهور بایدن حرکت کرد – هدف قرار داده بود تا بتواند وفاداران خود را به کار گیرد. نامزدهای مورد تایید او در آریزونا در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای سنا، فرماندار و وزیر امور خارجه، بالاترین مقام انتخاباتی ایالت، پیروز شدند.

او گفت: “اگر من در خانه می ماندم، آزار و اذیت دونالد ترامپ فورا متوقف می شد، اما من نمی توانم این کار را انجام دهم زیرا من کشورم را دوست دارم و مردم را دوست دارم.”