مارجوری تیلور گرین بر سر یک شورشگر محکوم در کاپیتول که یک روز را در سلولی ساختگی در زندان CPAC در حال گریه کردن گذراند دعا کرد.

یک شورش‌گر محکوم کنگره، روز را در یک سلول محافظ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران در حین اجرای نمایشی با هدف برجسته کردن «بدرفتاری» با افرادی که پس از یورش به کاپیتول در 6 ژانویه زندانی شدند، گذراند.

استراکا در بیانیه‌ای به اینسایدر گفت که هدف از این اجرا برجسته کردن “درد و رنج ناشی از تفرقه بین مردم آمریکا” است، اما او “رفتار کسی که مرتکب جنایت شده است را تایید یا رد نمی‌کند. در 6 ژانویه.”

استراکا به دیلی میل گفت: او با من برای ملت ما دعا کرد. هر دو طرف راهرو برای همه مردم و نه، فکر می‌کردم این لحظه واقعاً زیبا و خاص بود.»

این فعال محافظه‌کار، با لباس نارنجی زندان و کلاه MAGA در داخل یک سلول نگهبانی، روز را با شخصیت سپری کرد، روزها را با گریه و خواندن بر روی تخته سیاهی که در فضای اجرا نصب شده بود، گذراند.

پولیتیکو در آوریل 2021 گزارش داد که بازداشت شدگان پیش از محاکمه در یک زندان دی سی در “مسکن محدود” قرار گرفتند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبعغرفه ای در CPAC یک فعال محافظه کار را در سلول زندان نشان می داد که مانند یک شورشگر زندانی در 6 ژانویه عمل می کرد.

  • الکس فایفر، سخنگوی CPAC در بیانیه ای ایمیلی به Insider گفت: «این غم انگیز است که چگونه بسیاری از متهمان 6 ژانویه در زندان تحت درمان قرار گرفتند.

    نمایندگان گرین بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    وی افزود: امید او این است که “تمام آمریکایی ها را تشویق کند تا نفرت و خصومت را کنار بگذارند و دوباره انسانیت را در یکدیگر ببینند و نسبت به یکدیگر دلسوزی کنند.”

    خبرنگار مستقلی که این ویدئو را توییت کرد، لورا جید، توضیح داد که بینندگان می توانستند “هدست دیسکوی بی صدا” را بپوشند و به شهادت متهمان 6 ژانویه در طول محاکمه خود گوش دهند.

    براندون استراکا، که #WalkAway را تأسیس کرد و به اتهامات مرتبط با حملات 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده محکوم شد، در حین تظاهرات زندانی شدن در سالن نمایشگاه در جریان کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران (CPAC) در دالاس، تگزاس، لباس زندانی می‌پوشد. 5 آگوست 2022. رویترز/ شلبی تاوبر

    جردن فیشر گزارشگر WUSA این مرد را براندون استراکا، بنیانگذار بنیاد #WalkAway معرفی کرد که رای دهندگان لیبرال را تشویق کرد که حزب دموکرات را رها کرده و به ترامپ رای دهند. NPR گزارش داد که استراکا به اتهام جنحه‌ای مبنی بر شرکت در رفتارهای مخرب و اخلال‌گرانه در ساختمان یا محوطه‌های کنگره در جریان حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره، دریافت 90 روز حبس خانگی و سه سال مشروط بودن، اعتراف کرد، اما از زندان اجتناب کرد.

    این اجرا نظر و دعای مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا را جلب کرد.

  • براندون استراکا، که #WalkAway را تأسیس کرد و به اتهامات مرتبط با حملات 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده محکوم شد، در حین تظاهرات زندانی شدن در سالن نمایشگاه در جریان کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران (CPAC) در دالاس، تگزاس، لباس زندانی می‌پوشد. 5 آگوست 2022. رویترز/ شلبی تاوبررویترز/ شلبی تاوبر

    • گرین، نماینده جورجیا، جمعه با اجرا روبرو شد و وارد قفس هشت فوتی شد و در کنار استراکا زانو زد تا به او در دعا بپیوندد. دیلی میل گزارش داد که وقتی این نماینده به اجرای نمایش ملحق شد، تشویق شدیدی از جمعیت بلند شد.

      اجرای پر از اشک او در نهایت چشم ها – و دعا – نماینده مارجوری تیلور گرین را جلب کرد.