سهام ایالات متحده با طولانی شدن بحث سقف بدهی و دقایقی نشان می دهد که فدرال رزرو به دلیل افزایش بیشتر نرخ بهره تقسیم شده، سقوط می کند

در اینجا شاخص های ایالات متحده در ساعت 4:00 بعد از ظهر به وقت شرقی روز چهارشنبه قرار داشتند:

سهام ایالات متحده در روز چهارشنبه سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران فدرال رزرو تقسیم شده را در برابر کنگره تقسیم شده مقایسه کردند، که هر دو پیامدهای بزرگی برای بازارها دارند.

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت با 1.34 درصد افزایش به 73.89 دلار در هر بشکه رسید. نفت خام برنت، معیار بین المللی نفت، با 1.54 درصد افزایش به 78.02 دلار رسید.

  • لوکاس جکسون / رویترز

    • در همین حال، کنگره همچنان در بن بست به سر می برد تا سقف بدهی را افزایش دهد تا از نکول آمریکا جلوگیری شود.

    در نهایت، جانت یلن، وزیر خزانه داری روز چهارشنبه بار دیگر به کنگره تاکید کرد که دولت ایالات متحده ممکن است تا اول ژوئن برای پرداخت صورتحساب های خود با کمبود پول مواجه شود و تنها یک هفته باقی مانده تا قانونگذاران به توافق برسند.

    در حالی که هر دو رهبر بارها گفته‌اند که نکول بدهی اتفاق نمی‌افتد، هر دو طرف در مورد نوع امتیازاتی که می‌توانند برای رسیدن به یک توافق در خط پایان گیر کنند، مانده‌اند.

    سهام ایالات متحده در روز چهارشنبه سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران انشعاب اعضای فدرال رزرو را در برابر انشعاب در میان قانونگذاران ارزیابی کردند.

  • دقایقی از آخرین نشست فدرال رزرو در اوایل ماه مه نشان داد که روسای فدرال رزرو در مورد افزایش مجدد نرخ بهره در نشست سیاست آتی ماه ژوئن یا نشان دادن توقف در افزایش بیشتر نرخ بهره و منتظر نشستن گرد و غبار پس از بانکداری منطقه ای اختلاف نظر دارند. بحران در اوایل بهار

    در کالاها، اوراق قرضه و ارزهای دیجیتال:

    • بازدهی خزانه داری 10 ساله با 3 واحد افزایش به 3.73 درصد رسید.

    • در همین حال، نگرانی سرمایه گذاران در مورد نکول بدهی احتمالی ایالات متحده افزایش می یابد، زیرا به نظر می رسد رئیس جمهور جو بایدن و رئیس مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، هنوز در بن بست در مورد افزایش سقف استقراض این کشور به سر می برند.

      دقایقی از فدرال رزرو نشان داد که اعضای فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره در ژوئن یا توقف افزایش بیشتر نرخ ها اختلاف نظر دارند.

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    معامله گر NYSE green

    هر اونس طلا با 0.57 درصد کاهش به 1963.20 دلار رسید.

  • امروز صبح چه اتفاقی می افتد:

    بیت کوین با 3.57 درصد کاهش به 26252 دلار رسید، در حالی که اتر با 3.33 درصد کاهش به 1792 دلار رسید.