ترامپ با پست هیتلر/شیطان عجیب، زمین را بر روی دیسانتیس سوخت

“شیطان، من به زودی لگد تو را خواهم زد. هیتلر، تو دیگه مرده ای دیک چنی، به نظر می رسد به زودی به هیتلر ملحق خواهید شد. ران دسانتیمونیوس می‌تواند الاغ بزرگ و زیبای ریاست‌جمهوری 2024 من را ببوسد.

این اشاره به توییت 2018 ترامپ است که هشدار داده بود دکمه پرتاب اتمی او “بسیار بزرگتر و قدرتمندتر از دکمه او است و دکمه من کار می کند!”

دیسانتیس در یک مقطع زمانی به نظر می‌رسید که تهدیدی مشروع برای سومین نامزدی ترامپ برای ریاست‌جمهوری باشد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که او از رئیس‌جمهور سابق عقب افتاده است.

این ویدئو با صدای جعلی -شاید هوش مصنوعی- ترامپ که توهین می کند به پایان می رسد.

این ویدیوی عجیب در صفحات رسمی اینستاگرام و Truth Social ترامپ منتشر شد اما به طور گسترده توسط دیگران در توییتر به اشتراک گذاشته شد:

دونالد ترامپ از ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در رقابت های ریاست جمهوری جمهوری خواهان با یک سری پست های عجیب و غریب در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی خود استقبال کرد.

در نسخه ترامپ، شرکت کنندگان نه تنها ماسک و دیسانتیس، بلکه آدولف هیتلر، شیطان، دیک چنی سرفه کننده، جورج سوروس میلیاردر، کلاوس شواب بنیانگذار مجمع جهانی اقتصاد و یک مامور اف بی آی را نیز شامل می شود که آشکارا برای “خراب کردن” ترامپ نقشه می کشند.

و او ویدیوی عجیبی را به اشتراک گذاشت که ورود دیسانتیس را از طریق یک رویداد پر زرق و برق در توییتر به میزبانی ایلان ماسک به سخره گرفت.

رئیس‌جمهور سابق ویدئویی را منتشر کرد که در آن به دیسانتیس به‌عنوان فردی که حرفه‌اش را مدیون ترامپ است، مورد حمله قرار داد. او یکی دیگر از موشک‌های اسپیس ایکس را منتشر کرد که به نظر می‌رسد در حال سقوط و انفجار با «رون! 2024” بیش از آن.

ترامپ چهارشنبه در شبکه Truth Social پیش بینی کرد: «کل مبارزات انتخاباتی او یک فاجعه خواهد بود. “تماشا کردن!”

مربوط…





منبع

در یک نظرسنجی در ژانویه حتی دیسانتیس از ترامپ پیشی گرفت.

ستاره او از آن زمان محو شده است، با نظرسنجی‌های جدیدتر که فرماندار فلوریدا را با دو رقمی پشت سر گذاشته است – از جمله نظرسنجی اخیر کوینیپیاک که فرماندار فلوریدا را نزدیک به 30 درصد کاهش داده است.

ترامپ همچنین در وب‌سایت Truth Social خود مجموعه‌ای از توهین‌ها به DeSantis را منتشر کرد، از جمله مواردی که در آن اندازه‌ها را مقایسه می‌کرد.

ترامپ با پست هیتلر/شیطان عجیب، زمین را بر روی دیسانتیس سوخت