سناتور ران جانسون دست راستی ترین لغزش را انجام می دهد

در سال 2021، جانسون به این دلیل متهم به نژادپرستی شد که گفته بود نگران شورش‌گران کنگره نیست، اما اگر آنها متعلق به Black Lives Matter یا Antifa بودند، نگران این موضوع بود.

سناتور فوق محافظه‌کار، ران جانسون (R-Wis.) روز سه‌شنبه گفت که از برتری سفیدپوستان چشم پوشی می‌کند قبل از اینکه سریعاً لغزش زبان را تصحیح کند و بگوید که آن را محکوم می‌کند، اما به هر حال مردم در اینترنت بی‌رحمانه به آن حمله کردند.

توییت های دیگر را بررسی کنید:

اینکه جانسون در مصاحبه ای با همکار راست گرای ماریا بارتیرومو در فاکس بیزینس، گاف خود را انجام داد، فقط اوضاع را بدتر کرد. یکی از شوخی‌ها پاسخ بارتیرومو را اینگونه تصور کرد: “جیز، یادت باشد که “سگ سوت” بزنی، رون، همانطور که ما تمرین کردیم!”

جانسون که در انتخابات نوامبر با ماندلا بارنز دموکرات روبرو می شود، بخشی از توطئه انتخاب کنندگان جعلی برای برگرداندن شکست دونالد ترامپ در انتخابات 2020 بود.

کریستین نویمان-اورتیز، مدیر اجرایی گروه حقوق مهاجرت Voces de la Frontera، در ماه اوت گفت که اظهارات هذل آمیز جانسون در مورد امنیت مرزها با هدف همسویی با ترامپ و راست افراطی تلاش برای ایجاد نفرت پراکنی و تفرقه است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

یکی از کاربران توییتر کرک کرد: «Paging Dr. Freud».

رکورد جانسون در مسابقه اتفاقا مشکل ساز است. در مصاحبه ای در سال 2020، او از محکوم کردن تیرانداز کنوشا، کایل ریتنهاوس، که دو معترض Black Lives Matters را کشت، خودداری کرد. جانسون گفت: “عدالت اجرا شده است” زمانی که Rittenhouse تبرئه شد.

یکی از منتقدان اشتباه خود با بارتیرومو را “لغزش فرویدی تمام دوران