گزارشگر NYT: ترامپ دستیارانی دارد که او را در زمین گلف دنبال می کنند و چیزهای مثبتی را که مردم درباره او می گویند در رسانه های اجتماعی می گویند.

هابرمن روز سه‌شنبه در توییتی گفت که چندین منبع نزدیک به ترامپ به او گفته‌اند که از زمان ترک ریاست‌جمهوری، گروهی از دستیاران «دواری» وظیفه انتقال تحسین‌های او را بر عهده داشته‌اند.

ترامپ دستیارانی دارد که او را دنبال می‌کنند و در رسانه‌های اجتماعی ستایش‌های او را تلاوت می‌کنند.

  • در هفته‌های اخیر، متحدان نزدیک ترامپ گرد او جمع شده‌اند، زیرا او با تحقیقات متعددی از جمله تحقیقات وزارت دادگستری درباره حفظ سوابق دولتی او پس از ترک قدرت مواجه است.

    مگی هابرمن از نیویورک تایمز گزارش داد که علاقه رئیس جمهور سابق به تمجید و تحسین کاملاً شناخته شده است.

  • مدت‌ها گزارش شده است که ترامپ عاشق شنیدن ستایش است و در دفاتر خصوصی‌اش اطراف خود را با جلد مجلات، نقاشی‌ها و یادگاری‌های یادبود دستاوردهایش احاطه کرده است.

    به گفته مگی هابرمن از نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، دستیارانی دارد که او را دنبال می کنند و از او در شبکه های اجتماعی ستایش می کنند.

    در سال 2017، سی‌ان‌ان گزارش داد که ترامپ در حالی که ساکت نشسته بود و مقامات از او تمجید می‌کردند، جلسه کابینه برگزار کرد، در حالی که پولیتیکو در آن زمان گزارش داد که یکی از راه‌هایی که دستیاران سعی کردند از توییت‌های اغلب تحریک‌آمیز او جلوگیری کنند، اطمینان از داشتن یک رژیم غذایی ثابت بود. ستایش از سوی متحدان و سازمان های رسانه ای دوست به او ارائه شده است.

    بر اساس گزارش‌ها، برخی از رهبران خارجی بنا به گزارش‌ها به دنبال تقویت روابط با ایالات متحده در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ بودند تا از ضعف ترامپ برای تمجید به نفع خود استفاده کنند.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ هنگام بازی گلف در باشگاه گلف ملی ترامپ در استرلینگ ویرجینیا در 13 سپتامبر 2022 ژست می گیرد.مانوئل بالسه سنتا/AP

    • دونالد ترامپ مشت را بالا می برد.

      همانطور که ترامپ در 20 ماه گذشته از قدرت خارج شده است [months]هابرمن در توییتی نوشت، یک تیم چرخشی از دستیاران وظیفه دارند او را در سراسر زمین گلف در باشگاهی که در آن حضور دارد دنبال کنند و از توییتر و هر جای دیگری که آن را در وب پیدا کنند، او را تقویت کنند.” به خاطر ارتباطات گسترده اش در حلقه ترامپ شهرت دارد.

      متحدان اغلب ترامپ را در رسانه های اجتماعی تمجید می کنند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دوران ریاست جمهوری خود با ترامپ مکاتبه کرد و ترامپ از “نامه های زیبایی” که از دیکتاتور دریافت کرده بود به خود می بالید.