سناتور ایالت تگزاس از وزارت امنیت عمومی به دلیل سوابق تیراندازی به اووالد شکایت کرد

مک لافلین همچنین گفت که دادستان منطقه و اداره امنیت عمومی تگزاس هیچ اطلاعاتی در مورد تحقیقات خود در مورد تیراندازی به شهر ارائه نکرده اند.

(گزارش توسط کانیشکا سینگ در واشنگتن؛ ویرایش توسط جاناتان اواتیس و آرورا الیس)



Source link

تیراندازی در Uvalde و تیراندازی نژادپرستانه دیگر در بوفالو، نیویورک، که در آن 10 نفر در یک سوپرمارکت کشته شدند، قانونگذاران ایالات متحده را بر آن داشته است تا بر روی توافقی برای مهار خشونت با اسلحه کار کنند.

رولاند گوتیرز، سناتور ایالت تگزاس، یک دموکرات که نماینده اووالده در محل تیراندازی جمعی است، گفت که پاسخ به قتل عام در مدرسه ابتدایی راب “از ابتدا مملو از اطلاعات نادرست و دروغ های آشکار” بوده است. او پس از طرح دعوی در دادگاه منطقه ای در شهرستان تراویس در بیانیه ای گفت: “جامعه Uvalde اکنون مستحق پاسخ است.”

گرگ ابوت، فرماندار جمهوری‌خواه تگزاس نیز گفته است که می‌خواهد همه حقایق مربوط به تیراندازی در اسرع وقت به اطلاع خانواده‌های قربانیان و عموم مردم برسد.

شهردار اووالده، دان مک لافلین، یک روز قبل گفت که دادستان ناحیه اووالده از شهر خواسته است که سوابق مربوط به تحقیقات دادستان منطقه در مورد تیراندازی در مدرسه را منتشر نکند.

استیون مک‌کراو، مدیر بخش امنیت عمومی تگزاس، روز سه‌شنبه گفت که واکنش مجریان قانون به تیراندازی “یک شکست فاحش” بود که در آن یک فرمانده جان افسران را بر جان بچه‌ها گذاشت.

توسط کانیشکا سینگ

(رویترز) – یک سناتور ایالت تگزاس روز چهارشنبه از وزارت امنیت عمومی این ایالت برای دسترسی به سوابق کامل تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در ماه مه که 19 کودک و دو معلم را کشت، شکایت کرد.

سناتور ایالتی گفت که وزارتخانه درخواست اسناد باز او را برای اسناد تیراندازی رد کرده است. این وزارتخانه بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر در روز چهارشنبه پاسخ نداد.

بسیاری از والدین و بستگان کودکان و کارکنان خشم عمیق خود را از اقدام پلیس پس از ورود مرد مسلح به مدرسه و شروع به تیراندازی ابراز کرده اند.