“سعی کردم بیرون بروم”

این بازیگر 62 ساله به خاطر شخصیت های متنوع و خاطره انگیزش در فیلم های مختلف از کمدی گرفته تا درام شهرت دارد. با بیش از 130 عنوان بازیگری به نام او، در صفحه IMDB او، یک نقش وجود دارد که او هرگز دوست ندارد دوباره آن را بازی کند.

از پیتر جکسون پرسیدم که چرا من را در آن نقش انتخاب کرد. من سعی کردم از بازی در نقش خارج شوم که دیوانه کننده است زیرا به شغل نیاز داشتم.» “من می گفتم، “چرا من را می خواهید؟” و او گفت: “چون تو بامزه ای.” و من فکر کردم، “باشه.” اما می فهمم چه می گوید.»

بازیگر «ارگ» اعتراف کرد که تلاش کرده نقش را ترک کند اما توسط کارگردان ترغیب به ماندن در این نقش شده است.

او درباره فیلمی که در سال 2010 در آن نقش همسر مریل استریپ را بازی کرد، گفت: «وقتی «جولی و جولیا» را بازی کردیم، دوباره نقش پل چایلد را بازی می‌کردم. “اینها واقعا نقش های فوق العاده ای برای بازی کردن هستند.”

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

«استخوان های دوست داشتنی» به کارگردانی پیتر جکسون اقتباسی از رمان پرفروش آلیس سبولد به همین نام است. داستان یک دختر جوان به نام سوزی سالمون (سائورس رونان) را دنبال می کند که به قتل رسیده است و از آن سوی خانواده و قاتل جورج هاروی مراقبت می کند.

علاوه بر این، این بازیگر همچنین به «نقش شگفت‌انگیز» دیگری اشاره کرد که می‌توانست خود را در حال تکرار آن ببیند.

وقتی از او پرسیده شد که آیا فرصتی برای ساخت دنباله ای برای فیلم با بازی آن هاتاوی وجود دارد، او پاسخ داد: “فکر می کنم آنها در مورد آن زیاد صحبت کرده اند، اما من هنوز چیزی نمی بینم.”

“من با خوشحالی دوباره در “شیطان پرادا می پوشد” نایجل را بازی می کنم. توچی درباره نقش کارگردان هنری خود در این فیلم در سال 2006 گفت: این تجربه واقعاً عالی بود.

استنلی توچی می تواند همه این کارها را انجام دهد.

در همین حال، توچی نقش‌هایی را که «خوشبختانه» دوباره بازی می‌کرد، به اشتراک گذاشت – و آن‌ها خوش‌قلب‌تر هستند.

توچی به Entertainment Tonight گفت: «من دیگر در فیلم The Lovely Bones که وحشتناک بود، جورج هاروی را بازی نمی‌کنم. “این یک فیلم فوق العاده است، اما تجربه سختی بود. صرفاً به خاطر نقش.»

او ادامه داد: «فکر می‌کنم منظور او این بود که… نه اینکه در مورد آن جدی نباشم، بلکه بیش از حد دراماتیک در مورد آن رفتار نکنم». «این که آن را کمی دور بریزم. وقتی در حال بازی در نقش کسی هستید که افتضاح است، چه کاری باید انجام دهید، درست است؟»

نقش قاتل زنجیره ای باعث شد تاچی اولین نامزدی اسکار خود را در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم جوایز سال 2010 به ارمغان آورد.