سرسخت ترین مخالفان جمهوریخواه بایدن از حاشیه بیرون می آیند – با قدرت احضاریه

کامر نوشت: «کمیته نگران است که رئیس جمهور بایدن اسناد طبقه بندی شده را در همان مکانی ذخیره کرده باشد که پسرش در حال انجام معاملات تجاری بین المللی با دشمنان ایالات متحده بود.

نماینده جیم جردن.  R-Ohio، و Chip Roy، نماینده R-Texas، در اوایل این ماه در صحن مجلس نمایندگان صحبت می کنند.

بایدن برای بررسی اسناد وکیل انتخاب می کند: گزارش ها: بایدن وکیل ارشد دموکرات را به عنوان وکیل شخصی در تحقیقات اسناد طبقه بندی شده انتخاب می کند

اردن روز جمعه نامه ای به همراه مایک جانسون، نماینده جمهوری خواه، به دادستان کل مریک گارلند ارسال کرد و خواستار اسناد و مدارک در مورد سوابق بین دفتر بایدن و وزارت دادگستری، اف بی آی و بازپرس ویژه، رابرت هور شد.

کامر همچنین در نظر دارد در ماه فوریه یک جلسه استماع برای بازجویی از مدیران توییتر در مورد اتهامات مربوط به سانسور اخبار توسط این شرکت برگزار کند. او به طور خاص به داستان هایی در نیویورک پست درباره فعالیت های تجاری خانواده بایدن اشاره کرد.

اردن با تحقیقات کنگره بیگانه نیست. او یکی از پنج جمهوری خواه مجلس نمایندگان بود که در تحقیقات حمله به کنگره در 6 ژانویه 2021 احضار شدند.

کامر در 10 ژانویه نامه هایی را به کاخ سفید و اداره بایگانی و سوابق ملی ارسال کرد و از همه اسناد و مکاتبات – و مصاحبه های رونویسی شده – در مورد شکست بایدن در بازگرداندن اسناد طبقه بندی شده ای که به عنوان معاون رئیس جمهور دریافت کرده بود، درخواست کرد.

راسکین گفت: «تئوری‌های توطئه و اطلاعات نادرست در کنگره جدید در حال افزایش است.

دموکرات ها این تحقیقات را بی ربط به حساب می آورند.

کامر قبل از اینکه در سال 2011 کمیسر کشاورزی ایالتی شود، شش دوره در مجلس قانونگذاری ایالت کنتاکی خدمت کرده بود.

کامر روز جمعه نامه دیگری به کاخ سفید ارسال کرد و پرسید که آیا هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور، به اسناد خانه خود در ویلمینگتون دسترسی دارد، زیرا او آدرس را حداقل تا سال 2018 به عنوان خانه خود درج کرده بود.

“انصاف و استانداردهای دوگانه”: چگونه تخریب اسناد طبقه بندی شده بایدن می تواند به یک مسئولیت سیاسی و قانونی تبدیل شود

کمیته نظارت در حال بررسی چیست؟

کامر، قانونگذار سابق ایالتی و کمیسر کشاورزی که مالک مزرعه خود بود، در دومین دوره کامل خود در کنگره به بالاترین جایگاه جمهوریخواهان در کمیته نظارت رسید. او تنها پس از شش سال ریاست جمهوری برنده این جایزه شد.

رابرت هور بازپرس ویژه کیست؟: رابرت هور توسط مریک گارلند برای هدایت تحقیقات اسناد بایدن انتخاب شد. او کیست؟

افشاگری در مورد کشف اسناد طبقه بندی شده در دفتر سابق بایدن در یک اتاق فکر در واشنگتن و در خانه وی در ویلمینگتون به آتش جمهوریخواهان مجلس نمایندگان که مشتاق تحقیق در مورد دولت بودند، دامن زد.

رایت گفت: «پیامدهای مهم و مسائل سیاسی مهمی وجود دارد که علاوه بر تئاتر حزبی در پس‌زمینه پنهان خواهد بود».

رسیدگی بایدن به اسناد طبقه بندی شده، تحقیقات فوری را تحریک می کند

مک کارتی گفت اگر جمهوری خواهان می توانستند نمایندگان خود را در کمیته نام ببرند، شهادت می داد. مک کارتی نامزدهای خود را ارائه کرد، اما نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان وقت، جردن و یک قانونگذار دیگر را رد کرد و مک کارتی همه نامزدهای خود را پس گرفت. در عوض، پلوسی، نمایندگان وقت جمهوری خواه، لیز چنی از وایومینگ و آدام کینزینگر از ایلینوی را منصوب کرد.

بدون این اختیار، رؤسایی که به دنبال احضاریه هستند باید یک جلسه کاری را برنامه ریزی کنند، اطمینان حاصل کنند که قانونگذاران کافی برای رای دادن حضور دارند و بحث های گاه کینه توزانه را پشت سر می گذارند. مزیت جردن و کومر این است که مذاکره آنها برای اجبار شهادت تهدید بسیار آسان تری خواهد بود.

درباره تصمیم بزرگ گارلند: گارلند برای تعیین بازرس ویژه در پرونده بایدن تحت فشار قرار گرفت – و شاید چاره ای نداشت

دموکرات ها از کمیته فرعی ویژه به عنوان یک ترفند سیاسی برای محافظت از متحدان جمهوری خواه انتقاد کردند.

دموکرات ها گفتند که این کمیته قدرت گسترده ای برای بررسی پرونده های جنایی خواهد داشت. منتقدان از مشارکت بالقوه اسکات پری، نماینده جمهوری خواه، یکی دیگر از متحدان ترامپ، که سال گذشته گفت که FBI تلفن همراه او را توقیف کرده است و او تخلف را رد کرده است، استفاده کردند.

نماینده جیم جردن، ایالت اوهایو، در اوایل ماه جاری با نماینده کوین مک کارتی، نماینده کالیفرنیا در مجلس نمایندگان گفتگو می کند. مک کارتی بعداً به عنوان رئیس مجلس نمایندگان انتخاب شد.

اردن، کامر می توانند به تنهایی احضاریه صادر کنند

مک کارتی گفت: “من فکر می کنم کنگره باید در این مورد تحقیق کند.” “چرا آنها با این موضوع متفاوت برخورد کردند؟”

جیم مک‌گاورن، نماینده مجلس نمایندگان، گفت: «سخنران مک‌کارتی اساساً به آقای جردن این اختیار را می‌دهد که هر چیزی را که دوست ندارد، هر چیزی و هر کسی که او غیرقانونی، غیرقانونی یا غیراخلاقی می‌داند هدف قرار دهد. توسط افراط گرایان MAGA که حزب جمهوری خواه را ربوده اند و اکنون می خواهند از پول مالیات دهندگان استفاده کنند تا توطئه راست افراطی خود را بیهوده جلو ببرند.

نماینده جیم جردن، ایالت اوهایو، در اوایل ماه جاری با نماینده کوین مک کارتی، نماینده کالیفرنیا در مجلس نمایندگان گفتگو می کند.  مک کارتی بعداً به عنوان رئیس مجلس نمایندگان انتخاب شد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مخالفان اصلی بایدن در کنگره: ملاقات با جیم جردن و جیمز کومر





منبع

در آژانس دولتی و در هیئت نظارت، کامر بر سرکوب اتلاف، کلاهبرداری و سوء استفاده تمرکز کرد.

کامر در سال 2015 کمپین انتخاباتی فرمانداری را به سختی از دست داد، اما به دلیل ریاست کمیته نظارت، خود را از یک دوره دیگر در سال جاری حذف کرد.

کامر قصد دارد از خانواده بایدن تحقیق کنید به دلیل نگرانی هایی که او از معاملات تجاری بستگان خود در اوکراین و چین سود می برد، که رئیس جمهور آن را رد کرده است. پانل Comer نیز در حال ریختن یک شبکه گسترده است و اهداف عبارتند از:

  • نماینده جیم جردن. R-Ohio، و Chip Roy، نماینده R-Texas، در اوایل این ماه در صحن مجلس نمایندگان صحبت می کنند.

    جیم جردن، رئیس هیئت جدیدی در مورد “سلاح سازی” دولت کیست؟

    پیت آگیلار، نماینده کالیفرنیا، رئیس حزب دموکرات، گفت: «ما آن را کمیته کلاه نازک در گروه خود می نامیم.

    جیمز کومر، نماینده کنتاکی، حتی قبل از برنده شدن در کمیته نظارت و پاسخگویی، در مورد بررسی دقیق تر معاملات تجاری خانواده بایدن بحث کرد. او و اردن حتی قبل از اینکه سوگند یاد کنند، اکنون که انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022 کنترل مجلس را به جمهوری‌خواهان واگذار کرد، متعهد به نظارت تهاجمی بر موضوعات مختلف بودند.

    مبارزه با قلدری ادعایی دولت از شرکت های رسانه های اجتماعی برای سرکوب اطلاعات.

  • علاوه بر رهبری کمیته قضایی، جمهوری خواهان در یک رای حزبی موافقت کردند که برای او یک «کمیته فرعی در مورد سلاح سازی دولت فدرال» برای تحقیق در مورد وزارت دادگستری و FBI، از جمله «تحقیقات جنایی در حال انجام» برای او ایجاد کنند. اهداف پرس و جو عبارتند از:

    واشنگتن – جمهوری خواهان مجلس نمایندگان سال ها در کنگره دموکرات ها نادیده گرفته شدند یا غرق شدند، اما افشاگری ها در مورد مدیریت جو بایدن با اسناد محرمانه، مهمات دو تن از منتقدان سرسخت او را برای تحقیق در زمانی که رئیس کمیته شدند، تحویل داد.

    هر یک از شهادت دادن خودداری کردند و هیئت را به دلیل نحوه سازماندهی آن غیرقانونی خواندند، حتی اگر دادگاه های فدرال احضاریه های آن را تایید کردند. هیئت 6 ژانویه از کمیته اخلاق خواست تا درباره اردن، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، R-Calif. و سه نفر دیگر تحقیق کند.

    تحقیقات حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان درباره اسناد بایدن: جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقاتی را در مورد نحوه برخورد بایدن با اسناد محرمانه آغاز کردند

    گزارش‌های تراکنش‌های مشکوک لزوماً شرورانه نیستند و تراکنش‌های بیش از 5000 دلار را پوشش می‌دهند. این وزارتخانه در سال گذشته حدود 3.6 میلیون گزارش معاملات مشکوک را دریافت کرد.

    افشای هزینه های بیهوده در امداد کووید-19. جلسه استماع در 1 فوریه برنامه ریزی شده است.

  • جیمی راسکین، نماینده مریلند، دموکرات ارشد هیئت، جمهوری خواهان را متهم کرد که تئوری های توطئه ابطال شده و “ایالت عمیق” را دنبال می کنند.

    نماینده جیمز کامر، رئیس جمهور، اوایل این ماه در صحن مجلس سخنرانی می کند.

    جان بونر، رئیس سابق مجلس نمایندگان از ایالت اوهایو، زمانی اردن را “تروریست قانونگذار” نامید.

    کامر گفت: «خانواده بایدن برای سال‌ها نفوذ و دسترسی به سرتاسر جهان را برای کسب سود، اغلب به قیمت به خطر انداختن منافع کشور، عرضه کردند. مردم آمریکا باید بدانند که جو بایدن تا چه حد در معاملات تجاری مشکوک خانواده‌اش دخالت دارد و اینکه آیا این معاملات امنیت ملی و تصمیم‌گیری او به عنوان رئیس‌جمهور را تهدید می‌کند یا خیر.

    دان گلدمن، نماینده DN.Y، مشاور ارشد در اولین استیضاح ترامپ، گفت: «با این حال او نشان داده است که می‌خواهد در این کمیته فرعی حضور داشته باشد تا بتواند تحقیقات جنایی در مورد خودش را تضعیف کند». همتایان جمهوری‌خواه من می‌توانند کمیته فرعی را با نامی تهدیدآمیز بپوشانند، اما بیایید آن را آنچه واقعاً هست بنامیم: کمیته جمهوری‌خواه برای ممانعت از عدالت.»

    مریک گارلند، دادستان کل، روز پنجشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در آن یک مشاور ویژه برای بررسی بیشتر نحوه رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده یافت شده در یک فضای اداری سابق مورد استفاده رئیس جمهور جو بایدن و در خانه او در ویلمینگتون، دلاور منصوب کرد.

    جیم جردن، نماینده اوهایو، پیش از این با پرسش‌های سریعی که شاهدان دموکرات را در جریان تحقیقات درباره دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، مورد توجه قرار داده است، مورد توجه قرار گرفته است. اکنون او کمیته قضایی و کمیته فرعی ویژه ای را که برای تحقیق در مورد دولت بایدن ایجاد شده است، رهبری می کند و می تواند دستور کار را تعیین کند.

    اسناد محرمانه بیشتری بایدن پیدا شد: اسناد محرمانه دیگری در خانه بایدن در دلاور پیدا شد

    بررسی دقیق قوانین کار از خانه برای نیروی کار فدرال.

رایت، کارمند سابق کمیته نظارت، گفت: «این بدان معناست که کنگره اهرم‌های بیشتری برای به دست آوردن آنچه می‌خواهد در زمان تلاش برای کسب اطلاعات خواهد داشت.» سؤال بزرگ این است: اکثریت جدید تصمیم می‌گیرد چه چیزی را خرج کند. در تمام این تحقیقات، شما با اطلاعات صفر شروع می‌کنید و باید آن‌ها را رها کنید.”

اندی رایت، کارمند سابق کمیته نظارت و مدیر سیاست حقوقی انتقال ریاست جمهوری بایدن- هریس که شریک K&L گیتس است، گفت که تحقیقات تعجب آور نیست زیرا اغلب تحت حکومت تقسیم شده داغ می شوند. او گفت که قانونگذاران می خواهند اهداف قانونگذاری و سیاست خود را در میان جلسات استماع، واریز و احضاریه های بیشتر تقویت کنند.

“در این مرحله، کجا جو بایدن اسناد طبقه بندی شده نداشت؟” جردن جمعه در توییتی پرسید.

یکی از ابزارهای کلیدی که مجلس به آن رأی داد تا به کمیته فرعی اعطا شود، اختیار رئیس برای صدور احضاریه توسط خودش است. رئیس کمیته نظارت به طور سنتی دارای این قدرت بود و مجلس به رهبری دموکرات ها آن را به پانل 6 ژانویه اعطا کرد، اما برای کمیته های کنگره غیرعادی است.

مریک گارلند، دادستان کل، روز پنجشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در آن یک مشاور ویژه برای بررسی بیشتر نحوه رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده یافت شده در یک فضای اداری سابق مورد استفاده رئیس جمهور جو بایدن و در خانه او در ویلمینگتون، دلاور منصوب کرد.

اردن از احضاریه کمیته 6 ژانویه سرپیچی کرد

کامر از جانت یلن، وزیر خزانه داری، تا 25 ژانویه اسنادی در مورد گزارش 150 هشدار از بانک های ایالات متحده در مورد تراکنش های مشکوک مربوط به هانتر بایدن و برادر رئیس جمهور جیمز بایدن درخواست کرده است.

اردن رهبران هر دو حزب را ناامید کرده است. او پس از دفاع از ترامپ طی تحقیقات متعدد، مدال آزادی ریاست جمهوری را از او دریافت کرد. و جردن بنیانگذار حزب محافظه کار آزادی بود که گهگاه رهبران حزب خود را بر سر هزینه ها و مراقبت های بهداشتی رهبری می کرد.

گرافیک: تفاوت پرونده بایدن با اسناد طبقه بندی شده ترامپ که در مارآ لاگو ضبط شده است

اسناد بایدن: عمیق تر کنکاش کنید

گارلند، رابرت هور، مشاور ویژه ای را منصوب می کند: مریک گارلند، دادستان کل، بازرس ویژه ای را برای تحقیق درباره اسناد محرمانه بایدن منصوب کرد.

کمیته 6 ژانویه در مورد جمهوری خواهان مجلس: پانل 6 ژانویه مجلس، پرس و جو برای 4 عضو GOP در کمیته اخلاق مجلس را توصیه می کند

جیمز کامر کیست؟

نماینده جیمز کامر، رئیس جمهور، اوایل این ماه در صحن مجلس سخنرانی می کند.

جردن و کامر با غلاف های خود به قدرت احضاریه و بلندگوی جلسات استماع کمیته مسلح شده اند تا در انتخابات 2024 با بایدن مخالفت کنند.

مک کارتی گفت که کمیته فرعی جدید اردن برای بررسی سوالاتی از جمله اینکه چرا FBI املاک مار-آ-لاگو ترامپ را بازرسی کرده است اما خانه یا دفتر بایدن را برای اسناد محرمانه بازرسی نکرده است، ضروری است.