سایه طولانی ترامپ، امیدهای 2024 را از نمایشگاه ایالتی آیووا دور نگه می دارد

DES MOINES، آیووا (AP) – تد کروز سناتور تگزاس در اولین حضور خود در نمایشگاه ایالتی آیووا در سال 2014 پای بوقلمون برشته شده را مانند شمشیر بلند کرد، محافظه‌کار آینده‌دار که در قدم زدن در گرند به ده‌ها نفر دیگر از جمهوری‌خواهان برای ریاست جمهوری ملحق شد. کانکس.

ترامپ در چند ماه گذشته از جایگاه پادشاهی خود برخوردار بوده و نامزدهای مورد تایید خود را به پیروزی در انتخابات مقدماتی از بالای برگه تا مجلس ایالتی ارتقا داده است. و در حالی که او با تعدادی تحقیقات چرخشی، از جمله بازرسی وزارت دادگستری ایالات متحده از خانه اش در فلوریدا برای اسناد طبقه بندی شده مواجه است، دستیاران می گویند که بیشتر به زمان اعلام نامزدی خود برای ریاست جمهوری بستگی دارد تا اینکه آیا آن را اعلام می کند.

در حالی که تگرگ سقف را فرو می کوبید، پنس یک «پیک نیک در یک فنجان» را نمونه کرد – گوشت خوک، سالاد کلم، لوبیا پخته شده و فریتوس، با سس باربیکیو و بیکن.

روز پنجشنبه، کروز در شهر تفریحی تابستانی کلیر لیک در شمال آیووا بود و سرلوحه یک جمع آوری کمک مالی خصوصی برای گرسلی بود.

یک پنس که چکمه‌های گاوچران پوشیده بود، توسط سناتور هفت دوره جمهوری‌خواه چاک گراسلی همراهی می‌شد، همانطور که چشم‌اندازهای بی‌شماری کاخ سفید در طول این سال‌ها داشته‌اند. با این حال، معاون سابق رئیس جمهور مراقب بود که اظهارات سیاسی خود را بر انتخابات میان دوره ای نوامبر، زمانی که گرسلی در رای گیری حضور دارد، متمرکز کند و نه در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024.

بر اساس نظرسنجی ژوئیه Des Moines Register/Mediacom آیووا، اکثر جمهوری خواهان آیووا – 57٪ – گفتند که امیدوارند ترامپ تصمیم بگیرد دوباره در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود. یک سوم از پاسخ دهندگان گفتند که امیدوارند او این کار را نکند.

AP را برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر دنبال کنید، https://twitter.com/ap_politics





منبع

با در نظر گرفتن این موضوع، کروز در یک روز به آیووا رفت و آمد کرد و 110 مایل از نمایشگاه دور شد.

پویایی هم نشان دهنده تمایل دولت جمهوری خواه به طرفداری از ترامپ است و هم تعهدات نهفته در کمین او.

این نشان دهنده رقص دقیقی است که نامزدهای بالقوه ریاست جمهوری تلاش می کنند زیرا دموکرات ها در مورد آینده سیاسی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نامطمئن هستند و بسیاری از جمهوری خواهان از رویارویی با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ اجتناب می کنند. چندین نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه بی سر و صدا در ایالتی که برای اولین بار نامزد شده است، نفوذ سیاسی کرده اند، اما آنها این کار را با تبلیغات انتخاباتی با نامزدهای آیووا انجام داده اند، نه این که آنقدر آشکار باشند که روی عدل های کاه در یک توقف دائمی بایستند. برای امیدهای کاخ سفید

___

پنس بعداً گرفتار طوفان رعد و برقی شد که به سرعت در حال توسعه بود، که او و اطرافیانش را در حالی که در زیر چادر تولیدکنندگان خوک آیووا به دنبال سرپناهی می‌گشتند، خیس کرد. پنس که دلسرد نشده بود، در میان جمعیت مرطوب بازدیدکنندگان نمایشگاه قدم زد و حتی چند لقمه از یکی از هیولاهای گرمسیری دستی نمایشگاه را خورد.

این افسر پلیس بازنشسته 61 ساله در حالی که به همراه همسرش در نمایشگاه حضور داشت، گفت: من از شخصیت ترامپ راضی نیستم. او بسیاری از مردم را از خود بیگانه کرده است. اگر جایگزین مناسبی وجود داشت، من در سوار شدن به آن دریغ نمی‌کردم.»

اما از آنجایی که نمایشگاه 2022 وارد آخرین آخر هفته خود شد، ترافیک سال 2024 به میزان قابل توجهی سبک بود.

این بدان معناست که تعداد معدودی که وارد دروازه‌های سمت شرقی طبقه کارگر دموین شده‌اند، با نگرانی چندانی این کار را انجام می‌دهند.

چهار سال بعد، تقریباً به همان اندازه دموکرات‌ها به این نمایشگاه زیارت کردند، از جمله جولیان کاسترو، وزیر مسکن و شهرسازی سابق ایالات متحده، که در مراسم ادای احترام سالانه Midwestern به خاطر زیاده‌روی، از کنار میزهای زیر چادر تولیدکننده گوشت خوک آیووا گذشت.

هوگان در حالی که با رینولدز، فرماندار همکارش در نمایشگاه می چرخید، به طور ناشناس یک تکه گوشت خوک کبابی را می خورد – مراسمی که برای هر داوطلبی کاخ سفید می گذشت.

انتخاب غذا و لباس سیاستمداران در نمایشگاه ایالتی آیووا تقریباً به اندازه خود بازدیدها مهم است.

او به گراسلی گفت: “این مایه افتخار است که در نمایشگاه ایالتی آیووا با شما هستم.” آیووا و آمریکا به شش سال دیگر از چاک گراسلی نیاز دارند.

مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور ترامپ، جمعه از نمایشگاه بازدید کرد و لری هوگان، فرماندار مریلند، منتقد برجسته ترامپ، هفته گذشته در آنجا حضور داشت.

در سال 2003، جان کری از دموکرات ها به طور به یاد ماندنی اسموتی توت فرنگی سفارش داد که به خاطر برگزاری مراسمی که به خاطر جشن گرفتن گوشت و غذاهای سرخ شده شهرت داشت، قابل توجه بود. در سال 2007، فرد تامپسون جمهوری خواه به خاطر کفش های کتانی گوچی که در میان دمپایی های معمولی و چکمه های کابوی شرکت کنندگان برجسته بود، مورد تمسخر قرار گرفت.

علیرغم لبخندها و خنده هایی که به اشتراک گذاشتند، این زوج تصویری سیاسی ناجور ترسیم کردند. رینولدز که به شدت مورد علاقه برای پیروزی مجدد در انتخابات نوامبر است، مورد حمایت ترامپ است و از حامیان فداکار رئیس جمهور سابق است.

کروز که در سال 2016 پیروز شد و در اعماق آن دوره مقدماتی مبارزات انتخاباتی انجام داد، این ماه گفت که منتظر خواهد ماند تا ببیند ترامپ قبل از شروع دومین کمپین ریاست جمهوری چه برنامه هایی دارد. او همچنین پیشنهاد کرد کاندیداتوری ترامپ باعث می‌شود چندین چشم‌انداز از ورود به رقابت‌های 2024 جلوگیری کند.

در حالی که ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا – یکی از گزینه های رایج ترامپ که توسط جمهوری خواهان آیووا به آن اشاره شده است – در حالی که به دنبال انتخاب مجدد در نوامبر است، از آیووا دور شده است، دیگران مانند سناتور آرکانزاس تام کاتن، نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل، مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق و دیگران در تابستان امسال از آیووا دیدن کرده اند تا برای رینولدز، گراسلی و دیگران کمپین کنند.

کوین هولمز، یک جمهوری خواه از مرکز آیووا، «کاملاً» حمایت از جایگزینی برای ترامپ را در گروه های حزبی در سال 2024 بررسی می کند.

«تاثیری از ترامپ در جریان است. آنها هنوز به اینجا می آیند. مایکل بوسلوت، دستیار ارشد سابق فرماندار جمهوری خواه کیم رینولدز و اکنون نماینده ایالت جمهوری خواه در منطقه د موین، گفت: اما آنها می دانند که باید این تاکید را داشته باشند که برای نامزدهای جمهوری خواه آیووا اینجا هستند. «نمایشگاه بیشتر تبلیغات حضوری است. اگر بیش از حد مشتاق باشید، مردم ممکن است بگویند، “اوه، رئیس جمهور ترامپ هنوز هم مرد است.”