ساکنان شیکاگو که در حال مبارزه هستند از تصمیم لوری لایت فوت برای اسکان مهاجران خشمگین شدند: «اول به خودم کمک کن»

چند ده تن از ساکنان وودلاون روز پنجشنبه برای اعتراض به پیشنهاد پناه دادن به مهاجران در Wadsworth گرد هم آمدند.

کارلاس پرنس گیلبرت، یکی از صاحبان مشاغل وودلاون به فاکس 32 گفت: “من اینجا هستم زیرا نگران هستم، من اینجا زندگی می کنم و باید بدانیم برنامه چیست.”

پناهجویان از مرز تگزاس می توانند به مدرسه ابتدایی سابق Wadsworth واقع در خیابان 64 و خیابان دانشگاه در وودلاون نقل مکان کنند.

جنیفر مدوکس، عضو انجمن به فاکس 32 گفت: «جامعه احساس بی‌احترامی می‌کند، آن‌ها احساس می‌کنند که شامل آنها نمی‌شود، و امروز به پاسخ‌هایی نیاز دارند».

شیکاگو به عنوان یک “شهر پناهگاه” از مهاجران غیرقانونی در برابر قوانین مهاجرت فدرال محافظت می کند و از افراد بدون توجه به وضعیت مهاجرت آنها استقبال می کند.

جین کلارک گفت: “ما در حال حاضر در تلاش هستیم تا Woodlawn را به یک جامعه مقرون به صرفه و با درآمد مختلط تبدیل کنیم. در حالی که من دوست دارم به مهاجران و همه افراد دیگر کمک کنم، ابتدا دوست دارم به خودم کمک کنم.”

ساکنان یکی از محله‌های شیکاگو به برنامه‌های شهر برای ایجاد یک پناهگاه برای مهاجران در داخل یک مدرسه ابتدایی تعطیل شده اعتراض می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند که از تصمیم شهردار لوری لایت‌فوت احساس «کور» کرده‌اند.

این انتقال ابتدا قرار بود روز جمعه انجام شود، اما دفتر تیلور تأیید کرد که افتتاح مکان برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.

پناهگاه مهاجران

اکنون، ساکنان خواستار پاسخ‌گویی از دولت خود هستند و می‌پرسند که آیا مهاجران مستقر قبل از نقل مکان، بررسی سوابق خواهند داشت و آیا شهر اجرای قانون را در محل ارائه می‌دهد.

کسانی که در محله وودلاون هستند گفتند که اعلام پناهگاه مهاجران بدون ارائه جزئیاتی از وضعیت زندگی مهاجران یا جدول زمانی توسط مقامات شیکاگو منتشر شد.

“همه‌گیری خشونت”: رکورد لایت فوت در مورد جنایت در پیشانی انتخابات شهردار شیکاگو

ادمین بایدن با سومین سال بحران در مرز جنوبی با سیاست های مهاجرتی نامشخص در سال 2023 مواجه است

نزدیک به 4000 مهاجر از 31 اوت، زمانی که فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، شروع به انتقال آنها با اتوبوس به شهرهای تحت رهبری دموکرات ها برای اعتراض به سیاست های مهاجرتی فدرال کرد، وارد شیکاگو شده اند. لایت فوت قبلاً از واشنگتن دی سی بازدید کرده بود و از رئیس جمهور بایدن برای کمک به شهرش در مدیریت موج مهاجران درخواست حمایت کرده بود.

اریکا، یکی از ساکنان، به فاکس 32 گفت: “در جامعه ما کمبود منابع وجود دارد، ما نیازی به کسی نداریم که وارد شود و آنها را بمکد. ما خسته شده ایم، خانم لایت فوت.”

ساکنان می‌گویند که احساس می‌کنند این اعلامیه مانند “سیلی به صورت” است و فکر می‌کنند مسائل مهم‌تری در جامعه وجود دارد که ابتدا باید به آنها پرداخته شود، مانند موج جنایت شیکاگو، مسائل بی‌خانمان‌ها، و افزایش هزینه‌های زندگی.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید



منبع

دولت لایت‌فوت برای ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده است تا مهاجران را در یک ساختمان خالی که قبلاً محل مدرسه ابتدایی Wadsworth، خیابان دانشگاه S. 6420 در وودلاون بود، اسکان دهد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

پناهجویان از مرز تگزاس می توانند به مدرسه ابتدایی سابق Wadsworth واقع در خیابان 64 و خیابان دانشگاه در وودلاون نقل مکان کنند.

دفتر شهردار لوری لایت فوت فوراً به فاکس نیوز دیجیتال پاسخ نداد.

گروهی از ساکنان محله وودلاون صبح پنجشنبه گرد هم آمدند تا اصرار کنند که دولت شیکاگو منابعی را برای مردم محلی به جای مهاجران فراهم کند.

ساکنان جنگل