ناله مجریان سی ان ان از احتمال سخنران شدن مک کارتی در 6 ژانویه

کینگ فریاد زد: «دو سال بعد برای پایان دادن به کار خود در شب برگشتند.

کوین مک کارتی 14 از دشمنان GOP خود را تلنگر می‌زند. بقیه در حال حفاری هستند.

همچنین فکر می‌کنم امروز 6 ژانویه تکرار می‌شود و ما قبلاً شاهد بودیم که رئیس‌جمهور مراسمی را برگزار کرد که در آن به افرادی که از دموکراسی دفاع کردند تجلیل کرد و شاید تا پایان روز در 6 ژانویه، کوین مک کارتی سخنران این مراسم باشد. او اظهار داشت.

باش افزود: «اما دو سال پیش بود که برخی از این بازداشتگاه‌ها به یک کودتا کمک کردند، یک کودتای خشونت‌آمیز، که تقریباً این کشور را سرنگون کرد.»

او اعلام کرد: “ترس بزرگ در میان جمهوریخواهان مستقر این است که این کمیته کلیسا نباشد.” این تلاشی است از سوی افرادی که در جریان تحقیقات 6 ژانویه از احضاریه های کنگره سرپیچی کرده اند تا در واقع مانع اجرای عدالت از سوی کمیته ای شوند. منظورم این است که ترس های واقعی در اینجا وجود دارد.»

پس از دو رای گیری بعدازظهر جمعه که مک کارتی 14 تن از تندروهای سابق را که با ریاست وی مخالفت کرده بودند، برگرداند، بسیاری انتظار دارند که رهبر جمهوری خواه سرانجام پس از تشکیل مجلس نمایندگان در اواخر عصر، از آستانه لازم عبور کند. نماینده مت گاتز (R-FL)، رهبر جناح راست افراطی جناح “هرگز کوین” که قول داده بود مک کارتی هرگز به عنوان رئیس مجلس انتخاب نشود، حتی قبول کرد که احتمالا این اتفاق خواهد افتاد.

جیک تپر، گوینده سی‌ان‌ان، با بحث درباره امتیازات و امتیازات احتمالی مک‌کارتی به حواشی حزبش برای به دست آوردن آرای آن‌ها، خاطرنشان کرد که گروه آزادی مجلس نمایندگان خواستار تشکیل «کمیته‌ای به سبک کلیسا» است که در مورد FBI و عدالت تحقیق کند. بخش

لحظاتی بعد، دانا باش، خبرنگار سیاسی ارشد CNN، خاطره تلخ شورش های مرگبار کنگره را با عروج احتمالی مک کارتی به عنوان سخنران کنار هم گذاشت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

CNN

با افزایش احتمال اینکه کوین مک کارتی سرانجام پس از یک بن بست چهار روزه سرانجام رئیس مجلس شود، چندین مجری سی ان ان بعدازظهر جمعه از این تصور که انتخاب وی ممکن است در سالگرد شورش کنگره برگزار شود، وحشت زده به نظر می رسیدند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در طول دعوای پر هرج و مرج با سخنرانان این هفته در مجلس، سی‌ان‌ان – که تلاش‌های هماهنگ‌شده‌ای انجام می‌دهد تا «مرکزی‌تر» به نظر برسد – برای ده‌ها قانون‌گذار جمهوری‌خواه که معمولاً از این کانال دوری می‌کنند، منطقه خوش‌آمدی بوده است. در همان زمان، حداقل یکی از اعضای کنگره حزب جمهوری خواه از ظاهر روی آنتن خود برای تحقیر مجری ارین برنت استفاده کرد در حالی که از کانال به عنوان «شبکه خبری کلینتون» یاد کرد.

در همین حال، جان کینگ، مجری سی‌ان‌ان، به این موضوع که کنگره‌ای که به لغو انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 رأی داده است، می‌تواند در سالگرد قیام تاجگذاری کند، به این نکته پایان داد.

CNN

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جیمی گانگل، خبرنگار CNN خاطرنشان کرد که یکی از جمهوری خواهانی که اخیراً از واگن “هرگز کوین” پرید، نماینده اسکات پری (R-PA) بود که تلفن او توسط FBI به عنوان بخشی از تحقیقات 6 ژانویه توقیف شد. او همچنین خاطرنشان کرد که تعدادی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان، از جمله خود مک کارتی، از احضاریه‌های کمیته تحقیق درباره این حملات سرپیچی کردند.

کاسی هانت، مجری CNN گفت: «اگر او در سالگرد قیام 6 ژانویه سخنران شود. “فکر نمی‌کنم که ما باید آن را رها کنیم.”