سارا هاکبی سندرز تصویری تلخ از آمریکای بایدن ارائه می دهد

چند ساعت پس از آغاز به کار، سندرز فرمان اجرایی را امضا کرد که به موجب آن کلمه «لاتینکس» از استفاده رسمی در دولت ایالتی ممنوع است. او همچنین دستوری صادر کرد که مدارس آرکانزاس را از تدریس نظریه نژادی انتقادی منع کرد.

“[T]به نظر می رسد دولت بایدن بیش از واقعیت سختی که آمریکایی ها هر روز با آن مواجه می شوند، به فانتزی های بیدار علاقه مند است.» بیشتر آمریکایی‌ها به سادگی می‌خواهند زندگی خود را در آزادی و صلح بگذرانند، اما ما در یک جنگ فرهنگی چپ‌گرا که آن را آغاز نکرده‌ایم و هرگز نخواستیم با آن مبارزه کنیم، مورد حمله قرار گرفته‌ایم.»

انتخاب شدن برای ارائه پاسخ به آدرس State of the Union هم افتخار و هم خطر محسوب می‌شود و برخی از تلاش‌های گذشته به شکست معروف تبدیل شده‌اند.

سندرز که ماه گذشته به قدرت رسید، معاون مطبوعاتی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود. سندرز، دختر مایک هاکبی فرماندار سابق آرکانزاس، در سال 2019 کاخ سفید را ترک کرد و ترامپ سپس او را تشویق کرد که برای فرمانداری نامزد شود.

بر اساس گزیده‌هایی که پیش از سخنرانی منتشر شد، سارا هاکبی سندرز، فرماندار آرکانزاس، در پاسخ به سخنرانی رئیس‌جمهور جو بایدن در روز سه‌شنبه، قصد دارد از “آمریکای چپ رادیکال” انتقاد کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

واشنگتن از شما مالیات می گیرد و پولی که به سختی به دست آورده اید را آتش می زند، اما شما با قیمت های بالای بنزین، قفسه های خالی خواربار فروشی ها له می شوید و به فرزندان ما یاد می دهند که به دلیل نژادشان از یکدیگر متنفر باشند، اما نه اینکه یکدیگر را دوست داشته باشند یا خودمان را دوست داشته باشند. بر اساس اظهارات قبلی، هاکبی می گوید کشور بزرگ.

با این وجود، این وظیفه اغلب به سیاستمدارانی داده می شود که به عنوان ستاره های در حال ظهور دیده می شوند، از جمله سناتور تیم اسکات، RS.C. و سفیر سابق نیکی هیلی، که هر دو نامزدهای بالقوه ریاست جمهوری 2024 هستند. برخی از سندرز – جوانترین فرماندار کشور – به عنوان نامزد بالقوه معاون رئیس جمهور نام برده اند.

او گفت: “هر روز به ما گفته می شود که باید در مراسم آنها شرکت کنیم، به پرچم های آنها سلام کنیم و بت های دروغین آنها را پرستش کنیم … همه اینها در حالی است که دولت بزرگ با فناوری بزرگ تبانی می کند تا آمریکایی ترین چیز را که وجود دارد – آزادی بیان شما را از بین ببرد.” ادامه دارد. “این عادی نیست. این دیوانه است و اشتباه است.”