بایدن و جمهوری خواهان در طول سخنرانی وضعیت اتحادیه درگیر سقف بدهی آتشین خود هستند

بایدن در حالی که بسیاری از جمهوری خواهان او را هو می کردند، گفت: «بعضی از جمهوری خواهان به جای وادار کردن ثروتمندان به پرداخت سهم کرایه خود، خواهان غروب مراقبت های پزشکی و تامین اجتماعی هستند.

پس از اینکه جمهوری خواهان مخالفت های خود را کاهش دادند، بایدن در پایان گفت: “بنابراین، مردم، همانطور که ظاهراً همه ما موافقیم که امنیت اجتماعی و مدیکر اکنون از بین رفته اند، درست است؟ آنها را نباید لمس کرد. بسیار خوب.”

بایدن که تشویق همکاران دموکرات خود را برانگیخت، گفت: «ایده این است که اگر پاسخ ندهیم، تهدید به عدم پرداخت بدهی‌ها نمی‌شویم».

زمانی شنیده می شد که گرین بایدن را “دروغگو” خطاب می کرد.

رئیس جمهور جو بایدن در حالی که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کالیفرنیا تماشا می کنند، سخنرانی وضعیت اتحادیه را در جلسه مشترک کنگره در ساختمان کنگره ایالات متحده، سه شنبه، 7 فوریه 2023، در واشنگتن ارائه می کند. (ژاکلین مارتین/پول از طریق AP)

در حالی که بایدن به سخنرانی خود ادامه می داد، تعداد انگشت شماری از جمهوری خواهان شروع به ابراز نارضایتی کردند، صدا زدند و حرف رئیس جمهور را قطع کردند.

رئیس جمهور جو بایدن در حالی که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کالیفرنیا تماشا می کنند، سخنرانی وضعیت اتحادیه را در جلسه مشترک کنگره در ساختمان کنگره ایالات متحده، سه شنبه، 7 فوریه 2023، در واشنگتن ارائه می کند.  (ژاکلین مارتین/پول از طریق AP)

بایدن گفت: “هر کسی که در این مورد شک دارد،” بایدن گفت: “با دفتر من تماس بگیرید، من یک نسخه از این پیشنهاد را به شما خواهم داد.”

پرزیدنت بایدن و قانونگذاران جمهوری‌خواه در سخنرانی روز سه‌شنبه وضعیت اتحادیه در مورد افزایش سقف بدهی‌ها در یک انیمیشن متحرک شرکت کردند.

بایدن در مورد تهدیدهای قانونگذاران جمهوری خواه مبنی بر اصرار بر کاهش هزینه ها قبل از موافقت با افزایش سقف بدهی، گفت: “بعضی از دوستان جمهوری خواه من می خواهند اقتصاد را گروگان بگیرند، من متوجه شدم، مگر اینکه با برنامه اقتصادی آنها موافقت کنم. از شما در خانه باید بدانید که این برنامه ها چیست.”

جمهوری خواهان می گویند: “اگر کنگره برنامه ها را به همان شکلی که هستند حفظ نکند، آنها می توانند کنار بروند. من نمی گویم که اکثریت شما هستند. من حتی فکر نمی کنم اکثریت قابل توجهی باشد-.” با تمسخر بیشتر “این توسط افراد پیشنهاد شده است. من مودبانه از آنها نام نمی برم، اما توسط برخی از شما پیشنهاد شده است.”

طغیان ویلسون توسط رهبران جمهوری خواه در آن زمان مورد انتقاد شدید قرار گرفت و او به سرعت عذرخواهی کرد.



منبع

در حالی که برای قانونگذاران غیرعادی است که در طول سخنرانی های ریاست جمهوری در کنگره فریاد بزنند، اما کاملاً بی سابقه نیست. در سال 2009، جو ویلسون، نماینده RS.C، در طول سخنرانی پرزیدنت اوباما در مراقبت های بهداشتی فریاد زد “تو دروغ می گویی”.

همانطور که قانونگذاران جمهوری خواه، از جمله مارجوری تیلور گرین، نماینده جورجیا، همچنان به فحاشی و تمسخر رئیس جمهور ادامه می دادند، او با کنایه گفت: “اشکال ندارد، من از تغییر مذهب لذت می برم.”

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-GA) در جریان سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در جریان نشست مشترک کنگره در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در 07 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی، از او استقبال می کند. .  (عکس از Win McNamee/Getty Images)

این دوباره به دموکرات ها چیزی برای تشویق داد.

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-GA) در جریان سخنرانی جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن در جریان نشست مشترک کنگره در مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده در 07 فوریه 2023 در واشنگتن دی سی، از او استقبال می کند. (عکس از Win McNamee/Getty Images)