زن و شوهر SC متهم به عدم کمک به زنی که برای کمک گریه می کرد در حالی که او تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود

پدر نوزاد و دوست پسر وینچستر، تایلر ویلکینز، به قتل او و عدم کمک گرفتن برای نوزاد متهم شده است.

ویلکینز در زمان قتل وینچستر با اتهامات خشونت خانگی شدید و شدید، دو فقره اقدام به قتل، اشاره و ارائه اسلحه گرم، مقاومت در برابر دستگیری، پرتاب مایعات بدن و تهدید جان یک مقام دولتی در قتل بود. ، یک بررسی پس زمینه SLED نشان داد.

دو نفر دیگر که گفته می شود در زمان ضرب و شتم در خانه بودند، برادر و خواهر مایکل توماس برنت 43 ساله و ملیسا میشل برنت 49 ساله بودند که روز شنبه دستگیر شدند. ستوان رایان فلود، سخنگوی کلانتری شهرستان گرینویل، گفت که برنت ها عمو و عمه ویلکینز هستند.

آنها به قید وثیقه آزاد شدند.

او حدود شش هفته را در زندان گذراند.

مایک وینچستر گفت که او و همسرش ملیندا به دنبال دخترشان به خانه جاده اره میل رفتند و سپس وقتی ویلکینز اجازه ورود آنها را نداد با معاونان تماس گرفتند. وقتی معاونان رسیدند، کلاریسا وینچستر و نوزاد مرده بودند.

ویلکینز، 21 ساله، بدون ضمانت در بازداشتگاه شهرستان گرینویل نگهداری می شود.

مقامات نگفته اند که وینچستر با چه چیزی کتک خورده است، اما پدرش، مایک وینچستر به The State گفت او بارها و بارها مورد مشت قرار گرفت. او همچنین گفت که به او گفته نشده که آیا این نوزاد هنوز به دنیا آمده یا به دلیل عدم مراقبت فوت کرده است. مادر هفت ماهه باردار بود که به قتل رسید.

زن و مردی از کارولینای جنوبی متهم هستند که به مدت دو ساعت گوش دادن به زمانی که یک زن باردار در خانه خود در ماریتا تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، برای کمک گریه می کرد.

ویلکینز نیز در ارتباط با این موضوع تحت بررسی است ناپدید شدن دوست دختر سابقش جوردن نبلینگ، 19 ساله. ویلکینز او را در 10 اکتبر 2020 پس از خرابی ماشینی که از یکی از دوستانش قرض گرفته بود، برد. خانواده او به مدت یک ماه مفقودی او را گزارش نکردند که تحقیقات را پیچیده کرد.

جسد کلاریسا وینچستر بیست و دو ساله در 9 نوامبر در خانه اره میل جاده پیدا شد که از ناحیه سر و گردن مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. در مقطعی نوزاد وینچستر به دنیا آمد.

آنها به عدم گزارش یک جنایت متهم هستند.

وینچستر و نوزادش گریسون در 16 نوامبر در قبرستان کلیسای باپتیست گلدن گروو در Travelers Rest به خاک سپرده شدند.



منبع