زن میامی معروف به فاکس نیوز “شرپا لیبرال” متهم به دریدن مادر پیرش شد

اما در ژوئیه 2020، آرئو و یک تهیه کننده شبکه شکایتی علیه برخی از شخصیت های با سابقه شبکه تنظیم کردند: تاکر کارلسون، اد هنری، شان هانیتی و هوارد کورتز. آرئو که مهمان دوره ای بدون دستمزد در شبکه بود، ادعا کرد که آزار جنسی و محیط کاری خصمانه دارد. بعداً یک قاضی این شکایت را رد کرد و گفت که او به عنوان یک مهمان بدون حقوق، وجهه قانونی برای این ادعاها ندارد.

در هر دو بار، زن مسن در نهایت پس از اینکه اداره کودکان و خانواده فلوریدا متوجه شد که او نیازی به حضور در خانه ندارد، از امکانات آزاد شد.



منبع

آرئو، 51 ساله، در اوایل روز جمعه به دلیل جرایم متعددی از جمله آدم ربایی، بهره کشی از سالمندان و طرح سازماندهی شده برای کلاهبرداری به زندان میامی محکوم شد.

بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، او همچنین متهم است که با استفاده از وکالت نامه لغو شده، دو بار مادرش را به طور غیرارادی در یک مرکز زندگی کمکی قرار داده است «در تلاش برای به دست آوردن کنترل بر دارایی های مالی مادرش».

آرئو که خود را “شرپا لیبرال” می نامد، یک پادکست است و یک صدای لیبرال مکرر در فاکس نیوز، شبکه کابلی پرنفوذ جناح راست بود.

بازرسان می گویند که آنها معتقدند که آرئو ممکن است با بیش از 224000 دلار از سرمایه مادر 88 ساله خود، از جمله درآمدهای وام مسکن معکوس از خانه مادر، هزینه کرده باشد. بازرسان همچنین معتقدند که آرئو از حساب های بانکی مادرش برداشت بانکی کرده و کارت های اعتباری را به نام او باز کرده است.

طبق پروفایل های آنلاین او، آرئو در اوایل دهه 2000 ناشر مجله کاتالینا بود که “به شکستن کلیشه های لاتین تبارها در ایالات متحده اختصاص داشت” در بیوگرافی خود در فاکس نیوز، که در وب سایت شبکه فعال است، او همچنین ادعا می کند که بین سال های 2000 تا 2012 ویراستار مجله واشنگتن پست بوده است.

کتی آرئو، روزنامه‌نگار و مهمان سابق فاکس نیوز معروف به “شرپا لیبرال” در میامی به اتهام ربودن و بهره‌کشی مالی از مادر سالخورده‌اش دستگیر شد.

برای بار دوم، آرئو و یک همگروه متهم می شوند که زن سالخورده را از خانه اش کشیده و به مرکز دیگری منتقل کرده اند. پلیس گفت که همسایه‌های نگران پس از مشاهده کفش این زن در خیابان و باز شدن درب ورودی با پلیس تماس گرفتند.

کتی آرئو، مهمان سابق برنامه های فاکس نیوز، متهم به سوء استفاده مالی از مادر مسن خود در شهرستان میامی داد است. او در 9 دسامبر 2022 در زندان میامی داد زندانی شد.

آریو، که کتی آریو جونز نیز خوانده می‌شود، صبح جمعه در زندان ماند و مشخص نیست که آیا او وکیل مدافع خود را حفظ کرده است یا خیر.

کارآگاهان پلیس میامی داد از خرداد ماه در تلاش بودند تا او را دستگیر کنند که قاضی حکم دستگیری او را امضا کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی دفتر دادستان ایالت میامی داد، گمان می رود که او از دستگیری طفره رفته و حتی برای مدتی به مکزیک رفته است.

تحقیقات در سال 2019 زمانی آغاز شد که بازرسان رفاه ایالتی گزارشی مبنی بر سوء استفاده از مادرش آریو دریافت کردند. طبق بیانیه مطبوعاتی، خانه این زن سالمند از طریق یک سند ترک خدمت به آرئو واگذار شده بود، سندی که قربانی هرگز امضای آن را انکار کرد. آرئو بعداً ادعا کرد که افراد دیگری از مادرش سوء استفاده می کنند و این زن آسیب مغزی یا زوال عقل داشته است.

کتی آرئو، مهمان سابق برنامه های فاکس نیوز، متهم به سوء استفاده مالی از مادر مسن خود در شهرستان میامی داد است.  او در 9 دسامبر 2022 در زندان میامی داد زندانی شد.

دادستان ها می گویند که در اولین نوبت، آرئو مادرش را پس از اینکه زن را به این باور رساند که با نوه هایش که فرزندان آرئو هستند به یک “گردش بستنی” می رود، در یک مرکز بستری شد. به گفته دادستان، زمانی که مادر سعی کرد با کسی برای کمک تماس بگیرد، آرئو به مرکز گفت که او را از استفاده از تلفن منع کنند یا ملاقات کنند.