رایان رینولدز با پادشاه چارلز ملاقات می کند و نمی تواند در برابر شوخی های هری و مگان مقاومت کند

او گفت: «در حالی که اکنون این مناسبت تاریخی را جشن می‌گیریم، با غم و غرور آمیخته به آن سلطنت خارق‌العاده نگاه می‌کنیم، که در طی آن، همانطور که می‌دانید، عشق بزرگ مادرم به ولز همیشه آشکار بود.

بازیکنان در کنار مهمانان خود در زمین صف می کشند – اد سایکس/رویترز

هرگز فکر نمی‌کردم در باشگاه حق‌الامتیاز داشته باشیم، حالا حق‌الامتیاز هالیوود و حق‌العاده واقعی داریم!»



منبع

همسر پادشاه و ملکه روز جمعه با بازیگران هالیوود رایان رینولدز و راب مک‌الهنی ملاقات کردند و احتمالاً از شنیدن اینکه هیچ‌کدام مستند هری و مگان نتفلیکس را تماشا نکرده‌اند، احساس آرامش کردند.

کاخ باکینگهام جین خود را در جولای 2020 راه اندازی کرد که با مواد گیاهی از باغ خود ساخته شده بود.

کینگ چارلز با برخی از بازیکنان چت می کند - Jacob King/PA Wire

مک الهنی به شوخی گفت: “من هرگز در مورد آن نشنیده ام.”

رینولدز، راب مک‌الهنی، همسر پادشاه و ملکه – اولی اسکارف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

بازیگران به شوخی گفتند که قبل از دیدار، درس‌های آداب معاشرت را گذرانده‌اند و رینولدز اعتراف کرد که از ملاقات با اعلیحضرت «به‌طور غیرممکن» هیجان‌زده است.

رینولدز گفت که قبل از این، با زبان محکمی که در گونه‌ای است، آن را ندیده است: «من آن را ندیده‌ام. به عنوان یک کانادایی، و من مطمئن هستم که راب به عنوان یک آمریکایی صحبت خواهد کرد، ما در این فرهنگ غرق نیستیم که در بریتانیا بزرگ می شود.

گفتگوی رایان رینولدز با کینگ چارلز در زمین راکسام AFC - اد سایکس/رویترز

ستاره ددپول که صاحب برند Aviator Gin خودش است که اسپانسر باشگاه است، همچنین به شوخی گفت که نمی‌خواهد با ارائه آن به عنوان هدیه به همسر پادشاه و ملکه باعث توهین شود و اضافه کرد: «من نمی‌خواهم رقابت کنم. الان با جین سلطنتی این ممکن است تضاد منافع ایجاد کند.»

“بسیار هیجان زده.”

به محض ورود به Wrexham AFC، همسر پادشاه و ملکه قبل از تماشای تظاهرات فوتبال از تیم های زنان و جوانان از طریق تونل بازیکنان به داخل زمین رفتند.

قبل از ورود اعضای سلطنتی، رینولدز گفت که امیدوار است با پادشاه درباره کارهایی که برای بهبود باشگاه و استادیوم انجام می‌دهند صحبت کند.

آقای Chaloner به او اطمینان داد که این چمن واقعی است، اگرچه او اعتراف کرد که آنها برای نگهداری آن در شرایط خوب به دلیل سرمای اخیر با مشکلاتی روبرو بوده اند.

گفتگوی رایان رینولدز با کینگ چارلز در زمین راکسام AFC – اد سایکس/رویترز

من و راب هر دو در اوایل گفتیم، و این درست است و تا آخر عمر، ما هر کاری انجام خواهیم داد تا این جامعه و این باشگاه را بالا ببریم و دیدن پادشاه مطمئناً یکی از راه‌های انجام آن است. مطمئنا،” او گفت.

رینولدز با پادشاه در زمین چت می کند – کاروای تانگ

شنیده شد که پادشاه برای بازی آینده شان در روز شنبه برای بازیکنان آرزوی موفقیت می کند، در حالی که کامیلا به بازیکن دیگری گفت: “داستان فوق العاده ای است.”

او گفت: “من دوست دارم کمی درباره آنچه که ما امیدواریم با نوسازی غرفه کاپ به آن برسیم، و حتی یک نوسازی هم نیست، به او بگویم که این یک بازسازی کامل از Kop است. ایستاده، و این چه معنایی را نه تنها برای باشگاه، بلکه برای جامعه راکسام نیز خواهد داشت.”

خانواده سلطنتی در Wrexham AFC بودند که توسط بازیگران به مبلغ 2 میلیون پوند در سال 2020 خریداری شد تا با بازیکنان و کارکنان دیدار کنند.

کاملاً مناسب است که ما باید ایجاد جدیدترین شهر ولز را در محیط این کلیسای باشکوه جشن بگیریم، که واقعاً شایسته نامگذاری آن به عنوان یکی از عجایب هفتگانه ولز است.

رینولدز با پادشاه در زمین چت می کند - کاروای تانگ

شاه چارلز با پل چالونر، رئیس زمین‌باز، گپ زد و از او پرسید: «این چمن مناسب است، نه؟ آن مواد پلاستیکی نیست؟»

کینگ چارلز با برخی از بازیکنان چت می کند – Jacob King/PA Wire

چهار نفر از آنها در دایره مرکزی صحبت می کنند – اد سایکس/ رویترز

این سریال در حین بازدید در حال فیلمبرداری بود و این احتمال را ایجاد کرد که پادشاه ممکن است خود را در حال بازی در یک فیلم مستند در مورد یک غول جریان رقیب به پسر کوچکترش بیابد.

چهار نفر از آنها در دایره مرکزی صحبت می کنند - اد سایکس/ رویترز

رینولدز، راب مک‌الهنی، همسر پادشاه و ملکه - اولی اسکارف/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

کری ایوانز، افسر رابط رکهام AFC، پس از آن گفت: «شاه و کامیلا هر دو گفتند که کار ما در اینجا فوق‌العاده است.

در یک سخنرانی، پادشاه اشاره کرد که راکسام یکی از هشت جامعه ای است که ملکه الیزابت دوم به مناسبت جشن پلاتینیوم خود، به آن شهر اعطا کرده است.

رینولدز و مک‌الهنی در یک مجموعه مستند Disney+ به نام Welcome to Wrexham بازی می‌کنند که تلاش‌های آنها برای احیای ثروت باشگاه فوتبال غیر لیگ ولز را مستند می‌کند.

بازیکنان در کنار مهمانان خود در زمین صف می کشند - اد سایکس/رویترز