تقریباً 4 هفته پس از قتل، همسایه شنیدن فریاد را به یاد می آورد

پلیس آیداهو با سیل نکاتی درباره هیوندای النترا برخورد کرد، اکنون تماس ها را به مرکز تماس FBI ارسال می کند

مقامات همچنین یک صفحه وب اختصاصی مرتبط با حمله به جاده پادشاه ایجاد کرده اند.



منبع

او گفته است که در ابتدا در مورد این صدا به پلیس چیزی نگفته است و افزود: “من مطمئن نیستم که اکنون چه فایده ای برای آنها دارد.”

هارش به این سایت خبری گفت: «من چیزی در مورد آن فکر نمی کردم. “بعد از اتفاقی که افتاد، قطعاً فکر دومی داشتم. شاید صدای مهمانی نبود.”

این حملات در طبقات دوم و سوم انجام شد. پلیس گفت که دو هم اتاقی دیگر در طبقه پایین خانه بودند و آسیبی ندیدند.

مسکو، آیداهو، رئیس پلیس جیمز فرای در مورد شکار خود برای یک وسیله نقلیه سفید صحبت می کند

به گزارش استیتسمن، ساعاتی بعد، وقتی حدود ساعت 4 صبح شروع به خوابیدن کرد، گفت که صدایی شبیه فریاد از منطقه 1122 King Road شنیده است. با این حال، طبق گزارش ها، هارش زیاد به این فریاد فکر نمی کرد و در عوض آن را با “صدای مهمانی” به جای صدایی با ارزش منفی بیشتر مرتبط کرد.

جستجوی پلیس آیداهو برای هیوندای النترا سفید در پرونده قتل کالج مسکو

یک صفحه فیس بوک که به نظر به هارش تعلق دارد شامل پستی از 15 نوامبر بود که در آن نوشته شده بود: “4 کشته در ضربات چاقو در آن سوی خیابان. نه فریاد، نه مدرک و نه ردی. پس لایک قاتلان حرفه ای؟ اما چرا در 3 سوری [sic] دخترا؟”

یکشنبه یک ماه از قتل هولناک چهارگانه می گذرد، که هنوز هیچ سلاح قتلی کشف نشده است.

بر اساس این گزارش، هارش پیش از این به پلیس در مورد یک SUV مشکی ناآشنا که در نزدیکی جلوی خانه پادشاه جاده پارک شده بود، اطلاع داده بود.

مقامات گفته‌اند که بر این باورند که قربانیان زمانی که بین ساعت 3 تا 4 صبح مورد حمله قرار گرفتند، در خواب بودند.

اتان چاپین، 20; کیلی گونکالوز، 21 ساله; Xana Kernodle، 20; و مدیسون موگن، 21 ساله، درست قبل از ظهر روز 13 نوامبر در داخل اقامتگاه سه طبقه خود با ضربات چاقو کشته شدند.

قتل های آیداهو: نظارت مقامات مرزی برای هیوندای النترا که در نزدیکی صحنه قتل چهار نفره بود

اینان هارش، یک سرآشپز محلی، به آیداهو استیتسمن گفت که در حدود ساعت 1:30 بامداد روز 13 نوامبر پس از دیر کار به خانه بازگشت. او به سایت خبری گفت که خانه در 1122 King Road در مسکو، آیداهو، حتی در آن زمان معمولاً شلوغ بود، اما در عوض، “فعالیت زیادی وجود نداشت.”

اداره پلیس مسکو از مردم می‌خواهد هر گونه تصویر یا اطلاعاتی را که فکر می‌کنند برای تحقیقاتشان مهم یا مفید است، ارسال کنند. آنها می توانند با تماس این کار را انجام دهند 208-883-7180، ارسال نکات از طریق [email protected] و ارسال رسانه دیجیتال به اینجا.

در اوایل این هفته، پلیس فاش کرد که نکات و سرنخ‌هایی در مورد یک هیوندای النترا سفید مدل 2011 تا 2013 دریافت کرده است که در ساعات اولیه صبح روز 13 نوامبر در نزدیکی محل جنایت مشاهده شده است. آنها به دنبال صحبت با فرد یا افرادی هستند که داخل خودرو بودند. ، و از مردم می خواهند هر گونه اطلاعات در مورد خودرو را دریافت کنند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

بر اساس یک گزارش محلی، مردی که در نزدیکی خانه ای زندگی می کند که ماه گذشته چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو در آن کشته شدند، به دلیل شنیدن صدای جیغ در صبح زود هنگام حملات در منطقه محل جنایت، ظاهر شد.

کشته شدن دانشجویان دانشگاه آیداهو: جدول زمانی وقایع

در برنامه FOX NEWS بخوانید