زن فلوریدا که به زنان آسیایی در نیویورک اسپری فلفل می‌کرد، به جرم نفرت متهم شد

ساکن جزیره مریت، که اعتراف کرد زن درگیر این حادثه بوده است، قبلاً دستگیر شده بود و ماه گذشته به هشت اتهام جنایت نفرت محاکمه شده بود.

تصویر ویژه از طریق نیکول برای NextShark

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد پورتلندی متهم به مشت زدن به دختر 5 ساله و پدرش بدون وثیقه بازداشت شد.

بارکر در حال حاضر با وثیقه 20000 دلاری در جزیره Rikers نگهداری می شود.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Jollibee 255 فروشگاه خود را پس از از دست دادن 240 میلیون دلار در طول همه‌گیری تعطیل کرد

نیکول یکی از قربانیان این حادثه قبلا گفته بود NextShark بارکر گفته بود: «به کشوری که از آن آمده‌ای برگرد» و «شما به اینجا تعلق ندارید». نیکول گفت که این زن هنگامی که گوشی خود را برای ضبط صحنه بیرون آورد، به گروه دوستانش اسپری فلفل زد.

مادلین بارکر، زن 47 ساله ای که در 11 ژوئن به پرتاب کامنت های بیگانه هراسانه و فلفل افشانی چهار زن آسیایی در چلسی متهم شده بود، در دادگاه کیفرخواست صادر شد. 12 اتهام جنایت نفرت روز پنجشنبه در دادگاه جنایی منهتن.

دن بیلزریان به خاطر گفتن “ویروس چینی” خشم را برانگیخت، به منتقدان می‌گوید “خفه شو”



منبع

“شنیدن کلمات نفرت انگیز و تبعیض آمیز “به کشور خود برگرد” عمیقاً دردناک است و ظاهراً این زنان قبل از تحمل درد جسمی اسپری فلفل خانم بارکر آنها را شنیده اند. مردم با هر پیشینه ای شایسته احساس امنیت هستند، به همین دلیل است که دفتر من این تعقیب را از طریق گسترش واحد جنایات نفرت افزایش می دهد. گفت در یک بیانیه.

زن فلوریدا متهم به اسپری فلفل به گروهی از زنان آسیایی در شهر نیویورک در ماه گذشته به اتهام جنایت نفرت متهم شد.

از این محتوا لذت می برید؟ بیشتر بخوانید از NextShark!

به گفته دفتر دادستان منطقه منهتن آلوین براگ، بارکر اکنون به هشت مورد حمله در درجه سوم به عنوان جنایت نفرت و چهار مورد آزار و اذیت تشدید در درجه دوم متهم شده است.

به گفته براگ، هر چهار قربانی از احساس سوزش چشم و همچنین درد قابل توجهی به دلیل حمله رنج می بردند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: همسایه ها برای محافظت از خانه خانواده آسیایی پس از پرتاب توهین و سنگ های نژادپرستانه توسط نوجوانان در OC تشکیل تیم می دهند