زنی که مت آرایزا را متهم به تجاوز جنسی کرده بود سخن می گوید

سرنا ویلیامز در مرکز مسابقات آزاد آمریکا



منبع

جوان 18 ساله زنی که او را متهم کرد ادعا می کند که آرایزا و دو دانشگاه ایالتی سن دیگو بازیکنان به او حمله کردند برای بیش از یک ساعت در یک مهمانی در ماه اکتبر. CBS News از قربانیان تجاوز جنسی نامی نمی برد.

او به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «من مجبور بودم با این تجربه وحشتناک آسیب‌زا که هرگز نخواستم کنار بیایم.

شان مک درموت، مربی بوفالو بیلز، روز جمعه گفت: «این وضعیتی نیست که من یا ما آن را ساده بدانیم، و بسیار جدی است. “فقط تلاش برای یافتن حقیقت در پایان روز است، درست است؟ این هدف، یافتن حقیقت و انجام کار درست است.”

آرایزا در ماه آوریل به عنوان یک درافت دور ششم به NFL پیوست. تیم اعتراف می کند که در ماه جولای از این ادعا مطلع شده است. او توسط تیم کنار گذاشته شد پس از علنی شدن شکایت

این زن که گفته می شود هنگام وقوع این حادثه 17 ساله بود، به سی بی اس نیوز گفت: «من گریه می کردم و دوستم از من پرسید که چه اتفاقی افتاده است. و من به او گفتم، “تازه به من تجاوز شده است.”

او روز بعد در دفترش نوشت: «تمام چیزی که در ذهنم تکرار می‌کنم این است که با رو به پایین در یک تخت تصادفی منتظر تمام شدن آن هستم.»

زنی که مت آرایزا، بازیکن NFL را به تجاوز متهم می کند، سخن می گوید

نظرسنجی CBS News: محبوبیت بایدن در حال افزایش است

وکیل آرایزا، کری آرمسترانگ، می‌گوید موکلش تبرئه خواهد شد.

مت آرایزا در آوریل گذشته توسط Buffalo Bills به لیگ NFL دعوت شد. این تیم اعلام کرده است که در آن زمان بی‌اطلاع بوده‌اند که خارج از میدان، پلیس در حال تحقیق از آرایزا برای تجاوز جنسی است.

شاکی آرایزا تعجب می کند که چرا حرفه او تا این حد پیش رفته است.

آرمسترانگ به سی‌بی‌اس نیوز گفت: اگر مت آرایزا را در این مورد متهم کنند، بسیار متعجب خواهم شد. “اگر واقعاً در آن اتاق خواب پشتی به او تجاوز شده باشد، وحشتناک است. این اتفاق وحشتناکی است که برای هر کسی اتفاق بیفتد. اما تنها چیزی که می دانم این است که آقای آرایزا هیچ ربطی به آن نداشت و تنها چیزی که می توانم به آن فکر کنم چرا؟ او را به خاطر پول در این دعوی مدنی قرار داده است.»

دادستان منطقه سن دیگو اکنون این پرونده را در دست دارد. هیچ اتهام کیفری تشکیل نشده است.

وقتی از متهم پرسیده شد که قصد او این بود که آرایزا را به خاطر پول تکان دهد، متهم گفت که او احساس “بیماری” دارد.

او گفت که تلفنش را از او گرفتند، سوراخ‌هایش را پاره کردند و بعد از حمله ادعایی خونریزی داشت.

او گفت: “من نمی توانم با کلمات بیان کنم که چقدر ناراحت کننده بود، زمانی که من با عواقب اعمال او روبرو بودم.”

او گفت: “من آن را روز بعد از وقوع آن گزارش کردم. من 17 ساله بودم و نمی دانستم که مت آرایزا کیست.”