زنی با ماشین وارد کافه نانوایی 85 درجه در ایروین، کالیفرنیا شد

به گفته Redditor، نانوایی به کار خود ادامه داد، زیرا مشتریان وارد آن شدند و غذا سفارش دادند، در حالی که ماشین در داخل فروشگاه باقی ماند.

مشتری دیگری که اندکی پس از تصادف وارد شد، در پستی در ردیت نوشت که افسران پلیس و اداره آتش نشانی ایروین حدود ساعت 9 صبح به محل رسیدند.

جزئیات رسمی در مورد این حادثه تا لحظه تنظیم این خبر در دسترس نیست.

[Source]

Redditor خاطرنشان کرد که چند نفری که در اثر شکسته شدن شیشه دچار جراحات سبک شده بودند توسط متخصصان پزشکی تحت مراقبت قرار گرفتند.

هر دو گزارش اشاره کردند که در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسیده است.

به گفته شاهدان، یک راننده زن با «سرعت تمام» خودروی خود را به داخل نانوایی رساند.

مشتریان ادعایی در کافه نانوایی 85 درجه سانتیگراد در مرکز خرید Diamond Jamboree اطلاعاتی را در مورد این حادثه به صورت آنلاین ارسال کردند.

آنها نوشتند: “من از راه پریدم و ماشین فقط پاهایم را خورد و مردی را به دیوار چسباند.” “همه زنده اند!! من کمی داغون شده ام و چند روزی می خواهم تکه های شیشه را از پوستم جدا کنم، اما هنوز اینجا هستم.”

یکی از رهگذران در یک پست اینستاگرامی نوشت که ماشین مستقیماً به سمت او رفت اما او توانست از مسیر خارج شود.

صبح روز جمعه یک خودرو در یک نانوایی محبوب در ایروین، کالیفرنیا شخم زد و نمای شیشه ای ساختمان را شکست.

کافه نانوایی 85 درجه سانتیگراد در آلتون پارک وی در ایروین اولین فروشگاه زنجیره ای غذا و نوشیدنی تایوانی است که در ایالات متحده افتتاح شد.

این زنجیره که “استارباکس تایوان” نامیده شده است، تجربه یک حادثه مشابه در سال 2017، هنگامی که یک اتومبیل توسط یک زن جوان با یک کافه نانوایی 85 درجه سانتی گراد در میدان شاتاک در برکلی کالیفرنیا تصادف کرد. در این حادثه به کسی آسیب جدی وارد نشد.



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: کهنه سربازان چینی آمریکایی در جنگ جهانی دوم مدال طلای کنگره را در فرزنو دریافت کردند

کاربر Reddit به اشتراک گذاشت: “من شخصاً می توانم تأیید کنم که راننده زن و جوان بود و از او شنیدم که می گفت پایش روی گاز گیر کرده است و او به پاشنه هایش اشاره می کند که در آن زمان به راحتی دور پایش بسته شده بود.” .

اطلاعات بیشتر از NextShark: 4 فضانورد آسیایی آمریکایی در سال 2024 به ماه می روند