مردی به ماهیتابه چدنی خود 80 لایه چاشنی برای «علم» داد. این چیزی است که اتفاق افتاده است

یکی دیگر از Redditor اظهار داشت: “OP کار ارباب را انجام می دهد.”

تابه چدنی دیویی با 80 لایه چاشنی با یک گل در انعکاس. (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

با مالیدن یک روغن خنثی به تمام سطح آن و قرار دادن آن در فر، روکشی روی سطح چدنی پخته شده و آن را آب بندی کرده و سطح چدن را نچسب می کند.

تابه چدنی دیویی با 80 لایه چاشنی با یک گل در انعکاس.  (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

“این هر دو است [experimental and meditative]دیویی می‌گوید و اضافه می‌کند که او این ماهیتابه خاص را با ترکیبی از کریسکو و روغن هسته انگور و سایر تکنیک‌ها چاشنی کرده است. من در واقع از انجام آن لذت می برم و همچنین کنجکاو هستم. چقدر می توانم آن را فشار دهم؟ تا کجا می توانم بروم؟ آیا می توانم یک روکش آینه ای واقعی داشته باشم؟»

نظر دهندگان این تاپیک سوالات بسیار زیادی برای دیویی داشتند، اما رایج ترین آنها این بود: چرا؟

از آنجایی که غذا در اجاق پخته می شد، چدن بخش عمده ای از تجربیات آشپزی آشپزهای خانگی بوده است. برای یک مرد، سفر اخیر با فلز ذوب شده، او را به جایی رسانده است که شاید تا به حال هیچ کس دیگری نرفته است: پایان آینه.

فکر می‌کنم چیزی که می‌خواهم بگویم این است که می‌دانی، فقط بگذار مردم از کاری که انجام می‌دهند لذت ببرند. آیا به کسی که می شناسید آسیبی نمی رساند؟» دیویی می گوید. “من فکر می کنم مردم فقط باید آرامش داشته باشند. خیلی جالبه.”

با این حال، برخی از نظر دهندگان وجود دارند که نگرانی واقعی خود را برای فصل‌های فوق‌العاده ابراز کرده‌اند و با صدای بلند از خود می‌پرسند که آیا او کار دیگری به جز چاشنی کردن یک ماهیتابه چدنی انجام می‌دهد یا خیر.

آغاز فروتنانه سفر دیویی به تابه چدنی تنها با هشت لایه چاشنی. (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

دیویی می‌گوید که اخیراً زیرمجموعه r/castiron را پیدا کرده است و به آن ملحق شده و تجربیات خود را در مورد وسایل قدیمی آشپزخانه به اشتراک می‌گذارد. “مردم ایده ها و دستور العمل های چاشنی را به اشتراک می گذارند، و من بیشتر وارد آن شدم.”

دیویی می‌گوید: «من مدت‌هاست که چدن و ​​فولاد کربنی را چاشنی می‌کنم.

استفاده از 80 لایه چاشنی چیز دیگری است، و از بیش از 4000 نظر در آخرین پست دیویی، واکنش‌ها به ماهیتابه آینه‌مانند او از هیبت تا سردرگمی و موارد دیگر متفاوت است.

دیویی در پست جدید خود در ردیت نوشت: “من اکنون در 80 کت هستم.” “این کار را نکنید، بچه ها. این فقط برای نفوذ اینترنت و برای “علم” است. و همچنین برای عصبانی کردن غریبه های اینترنتی تصادفی بی دلیل.

ماهیتابه چدنی دیویی با 80 لایه چاشنی و تلفن او در انعکاس.  (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

دیویی می‌گوید: «در subreddit، برخی افراد کمی در مسیر خود قرار دارند. با این حال، این مانع از فصل‌ساز بی‌باک نمی‌شود: دیویی قصد دارد به اضافه کردن کت‌ها و مستندسازی سفر خود در Reddit ادامه دهد.

او می‌گوید که از فرآیند چاشنی کردن لذت می‌برد، معمولاً این ماهیتابه خاص را هر روز یا بیشتر چاشنی می‌کند. من فقط از طرز نگاه تابه خوشم می آید. راضی کننده است مثل زمانی است که کفش‌هایت را جلا می‌دهی و همه را زیبا و براق می‌کنی.»

ماهیتابه چدنی دیویی با 50 لایه چاشنی.  (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

برای کسانی که آشنا نیستند، چاشنی ظروف چدنی برای آماده کردن سطح ناصاف آن برای پخت و پز ضروری است.

ماهیتابه چدنی دیویی با 50 لایه چاشنی. (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

ماهیتابه چدنی دیویی با 80 لایه چاشنی و تلفن او در انعکاس. (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

نظر دیگری در Reddit می‌خواند: «تاریخچه پست OP یک سفر است. “من احساس می کنم آنها به معنای واقعی کلمه هر چیز دیگری را در زندگی خود رها کردند تا این ماهی تابه را مزه دار کنند و دو ماه متوالی تخم مرغ درست کنند. اخیراً حتی به استیک هم اشاره نکرده اند. اگر به کمک نیاز دارید، دو بار پلک بزنید.

در 22 ژانویه، کاربر Reddit u/fatmummy222 که درخواست کرد به عنوان “دیویی” شناخته شود، مجموعه ای از تصاویر را در ساب ردیت r/castiron ارسال کرد که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. در این پست که بیش از 52000 بار رأی مثبت داده است، کاربر آخرین فصل از داستان چدنی چند ماهه خود را به اشتراک می گذارد: 80 لایه چاشنی شگفت انگیز. بله هشتاد

دیویی برای کسانی که نگران بوی خانه‌اش پس از پختن چدن روغنی چند بار هستند، می‌گوید افرادی که نگران این موضوع هستند که در خانه‌هایشان فقط می‌توانند «پنجره را باز کنند». او می افزاید که همسر و دخترش نیز هرگز شکایت نکرده اند، بنابراین او خیلی نگران این موضوع نیست.

طبق برآورد ما، او احتمالاً تا روز سنت پاتریک به 100 کت خواهد رسید. شاید از ماهیتابه‌ی خوب روغن‌کاری‌شده‌اش برای نان سودا استفاده کند. این فصل است.

سفر چاشنی دیویی با این ماهیتابه خاص از دسامبر 2022 آغاز شد. او به TODAY.com می گوید که چاشنی و پختن با چدن فقط برای “علم” و “نفوذ اینترنت” نیست. فصلی اختصاص داده شده همچنین می گوید که مراقبت از چدن راه او برای استراحت است.

اگرچه توصیه می‌شود برای شروع پختن آن استیک‌ها و پختن پنکیک‌های هلندی فقط به یک لایه چاشنی نیاز داشته باشید، بسیاری از مردم چند لایه چاشنی را روی تابه‌های چدنی و اجاق‌های هلندی خود می‌زنند. اما مثلاً چهار یا پنج.

آغاز فروتنانه سفر دیویی به تابه چدنی تنها با هشت لایه چاشنی.  (با احترام از u/fatmummy222 از طریق Reddit)

یکی از Redditor نوشت: “ای عزیز آینه خود را در حمام آویزان کن.”