زنان در حین «نبرد تن به تن» برای نجات دوستی که در آرواره‌هایش گیر افتاده بود، کوگوار را سنجاق کردند.

گروهی از دوچرخه‌سواران منطقه سیاتل که به یکی از خود کمک کردند تا از چنگ کوگار فرار کند، ماجرای خود را در این آخر هفته بازگو کردند و گفتند که با گربه جنگیدند و آن را سنجاق کردند.

اداره ماهی و حیات وحش واشنگتن در بیانیه ای اعلام کرد، زنی که مورد حمله قرار گرفت، کری برگر، از ناحیه گردن و صورت آسیب دید و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت و پس از حادثه 17 فوریه در مسیری در شمال شرقی شهر فال سیتی مرخص شد.

برگر گفت که او پنج روز را در یک بیمارستان منطقه گذراند و هنوز در حال بهبود است.

ستوان اریک اولسون فیش و حیات وحش در این بیانیه اقدامات دوچرخه سواران خود را “قهرمانانه” خواند. اما گستره نبرد دوچرخه سواران با گربه 75 پوندی بلافاصله مشخص نبود.

سه نفر از سواران – برگر، آنی بیلوتا و تیش ویلیامز – برای یک داستان روز جمعه با KING of Seattle وابسته به NBC صحبت کردند.

این سه نفر که به مدت پنج سال با هم دوچرخه سواری کرده اند و به صورت رقابتی دوچرخه سواری کرده اند، گفتند که حدود 19 مایل به یک پیاده روی نزدیک مسیرهای دوچرخه سواری توکول کریک رفته بودند که ناگهان یک جفت کوگار به سمت بالا دویدند و یکی از آنها برگر را گرفت و او را از او بیرون کشید. دوچرخه.

برگر به KING گفت: «فقط به یاد دارم که از این طرف برخورد کردم و به آن طرف جاده رسیدم که به زمین چسبیده بود و شنیدم که همه خانم‌ها برای زندگی من تجمع می‌کنند و می‌جنگند.

دوچرخه سواران گفتند که گربه دیگر به سمت تپه ها دوید، در حالی که چهار سوار با برگر یک ضد حمله برای نجات او از چنگال فک های مهاجم، در آن نقطه در اطراف صورتش و اعمال فشار انجام دادند.

بیلوتا به ایستگاه گفت: “اریکا و تیش با چوب و سنگ می آیند و ما تن به تن در حال مبارزه با این موضوع هستیم.”

متخصصان می‌گویند که گربه‌ها از نیروی خارق‌العاده آرواره‌های خود استفاده می‌کنند که گفته می‌شود حدود 400 پوند در هر اینچ مربع فشار وارد می‌کند تا جمجمه، استخوان‌های گردن و نای شکار را خرد کند.

او به ایستگاه سیاتل گفت، برای مدتی به نظر می‌رسید که گربه با انجام هر کاری که می‌توانست، از جمله زدن به چشم‌ها و بینی، گربه را تسلیم نمی‌کند.

اما دوچرخه سواران گفتند که حدود 15 دقیقه پس از این حماسه، گربه فشار برگر را ضعیف کرد و او توانست صورتش را از آرواره هایش بیرون بیاورد.

آنها گفتند که در آن نقطه، زنان با استفاده از دوچرخه شیر کوهی را در حالی که کمک در راه بود، به پایین سنجاق کردند. برگر همان نزدیکی بود، مجروح اما زنده.

ویلیامز به یاد می آورد: «او فقط یک شست خونین به ما می داد.

بر اساس بیانیه آژانس، افسران ماهی و حیات وحش به ضرب گلوله پشمالو را به قتل رساندند و آن را برای معاینه خارج کردند و بعداً به این نتیجه رسیدند که هیچ بیماری یا ناهنجاری‌ای که ممکن است به چنین تحریکی کمک کند، ندارد.

گربه دوم پیدا نشد

برگر از سواران همکار خود قدردانی کرد.

او به کینگ گفت: «در واقع می‌دانم که اگر آنها برنمی‌گشتند، می‌مردم، فقط می‌رفتم. “اون پشمالو من رو داشت.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع