ریکی مارتین در پورتوریکو با حکم منع مواجه شد

AP یک کپی از سفارش به دست نیاورده است.

والنسیا خاطرنشان کرد که فردی که دستور منع تعقیب را ارائه کرده است با پلیس تماس نگرفته است، زیرا دادستان باید تعیین کند که آیا شواهد کافی برای طرح اتهام وجود دارد یا خیر. بلکه درخواست مستقیماً به دادگاه رفت.



منبع

مسئول تبلیغاتی مارتین بلافاصله پیامی مبنی بر درخواست نظر نداد.

والنسیا گفت که این دستور مارتین را از تماس یا تماس با شخصی که آن را ارسال کرده است منع می کند و قاضی بعداً در جلسه استماع تعیین می کند که آیا این دستور باید باقی بماند یا لغو شود. وی افزود: معمولاً سفارشات برای حداقل یک ماه اجرا می شود.

ال ووسرو به نقل از این دستور گفت: “خواهان از امنیت خود می ترسد.”

El Vocero، یک روزنامه پورتوریکو، گفت که در این دستور آمده است که مارتین و طرف مقابل به مدت هفت ماه با هم قرار داشتند. این گزارش به نقل از این دستور می‌گوید که دو ماه پیش از هم جدا شده‌اند، اما درخواست‌کننده می‌گوید مارتین جدایی را نپذیرفت و حداقل سه بار در حال پرسه زدن در نزدیکی خانه درخواست‌کننده دیده شده است.

والنسیا گفت: «تا کنون، پلیس نتوانسته او را پیدا کند.

بلافاصله مشخص نشد که چه کسی دستور منع تعقیب را درخواست کرده است. والنسیا گفت که او نمی تواند جزئیات بیشتری ارائه دهد زیرا این حکم بر اساس قانون خشونت خانگی پورتوریکو ثبت شده است.

آکسل والنسیا، سخنگوی پلیس به آسوشیتدپرس گفت، این دستور روز جمعه امضا شد و مقامات از یک محله لوکس در شهر ساحلی شمال دورادو که خواننده در آن زندگی می کند، بازدید کردند تا این دستور را اجرا کنند.

سان خوان، پورتوریکو (AP) – پلیس روز شنبه اعلام کرد که یک قاضی حکم منع ریکی مارتین فوق ستاره پورتوریکویی را صادر کرده است.