کودک به براون کمک می‌کند تا شعار «بریم، براندون» را دوباره بنویسد

از آن نقطه، «براندون برویم» به فریاد تجمعی برای منتقدان بایدن تبدیل شد، با علائمی که این پیام را در همه جا نمایان می کرد. براون ناخواسته خود را در میان طوفان آتشی یافت که این شعارها را احاطه کرده بود.

___

براندیج ها نسخه هایی از «براندون علامت خود را می بیند» در جاده آمریکا پخش می کردند. طرح جلد کتاب، ماشین براون را تزئین کرد، اگرچه او پس از گیر افتادن در یک خرابی چند ماشین که باعث شد او را مورد معاینه قرار داده و از مرکز مراقبت داخلی آزاد کند، از مسابقه شنبه حذف شد.

براندون براندیج گفت: «به نظر می رسد که من یک برادر دوقلو دارم اما از من بزرگتر است.

ELKHART LAKE، ویز (AP) – براندون براون می خواست راهی برای تغییر روایت پشت پیام “بریم، براندون” پس از اولین پیروزی شغلی خود در نسکار، به طور ناخواسته باعث ایجاد شعاری شد که برای توهین به رئیس جمهور جو بایدن استفاده شده است.

براندون براندیج از کوتیج گروو، مینه‌سوتا، در ماه مارس در سفری برای تعطیلات بهاری به هیوستون بود و تابلوهایی با شعار «بریم، براندون» دید. بروندیج معتقد بود این نشانه ها برای تشویق او بوده است. در نتیجه شروع به انجام فعالیت‌هایی کرد که قبلاً هرگز انجام نداده بود، مانند یادگیری شنا و برداشتن چرخ‌های آموزشی از دوچرخه‌اش.

مادرش، شلتا براندیج، از این داستان برای نوشتن کتابی برای کودکان با عنوان «براندون علامت خود را می‌بیند» استفاده کرد. براون جلد کتاب براندیج را روی کاپوت کاماروی خود برای مسابقه سری Xfinity خود در روز شنبه در جاده آمریکا داشت.

این تفرقه پس از آن شروع شد که براون اولین پیروزی حرفه ای خود در NASCAR را در اکتبر گذشته به دست آورد.

مسابقات اتومبیل رانی AP بیشتر: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

شلتا براندیج مادر چهار فرزند است و سه نفر از آنها اوتیسم دارند. او با تمرکز بر هر یک از آنها کتاب های کودکان نوشته است. او گفت که براندون اغلب با اضطراب اجتماعی سر و کار داشت.

بعد از دیدن تمام علائم «براندون برویم» و تصور کرد که مردم او را تشویق می‌کنند، این موضوع تغییر کرد. او ناگهان نگرش جدیدی پیدا کرد و از امتحان کردن چیزهای جدید خجالتی نبود.

براون این کتاب را از مادرش آموخت و خانواده براندیج را به جاده آمریکا دعوت کرد. آنها برای اولین بار این آخر هفته شخصاً ملاقات کردند و دو براندون به سرعت با هم دوست شدند.

شلتا براندیج به یاد می آورد: «او به معنای واقعی کلمه از ما می خواست که پرچم هایی را جلوی خانه بگذاریم (با گفتن: «براندون برویم». من می گویم، این اتفاق نخواهد افتاد. ما این پرچم ها را جلوی خانه نمی گذاریم.»

جمعیت در Talladega Superspeedway در آلاباما در طول مصاحبه برنده پس از مسابقه شعار “اف— جو بایدن” سر دادند. کلی استاواست، خبرنگار NBC Sports به اشتباه به براون گفت که هواداران شعار می‌دادند: «براندون برویم».

براون این پیام جدید را به لطف خانواده یک کودک 8 ساله مبتلا به اوتیسم دریافت کرد.

آنجا بود که خانواده بروندیج وارد عمل شدند.

سرانجام، کسی راهی برای شعار «بریم، براندون» پیدا کرد تا به جای تفرقه، متحد شویم.

براون گفت: «تقویت این امر مانند آن لحظه موفقیت برای ما بود. “این می تواند مثبت باشد. این می تواند خوب باشد. لزومی ندارد که منفور یا تفرقه‌انگیز باشد.»

من فقط امیدوار بودم که بتوانم آن را مثبت کنم، می‌توانم نامم را برگردانم و آنقدر تفرقه‌انگیز و ترسناک نباشد، جایی که برای دوستان و خانواده‌ام بیانیه‌ای سیاسی نباشد که من را تشویق کنند. یک مسابقه،” براون گفت.

شلتا براندیج روز شنبه به براون گفت: «متأسفم برای آنچه که در این سال گذشته از سر گذرانید. “می دانم که وحشتناک بوده است. اما من خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد زیرا این کودک این موفقیت را نخواهد داشت (در غیر این صورت). او همچنان از دوچرخه سواری بدون چرخ تمرین می ترسید. او به معنای واقعی کلمه به سمت بچه ها می رود و این کتاب را از دست می دهد. او هرگز (قبلا) این کار را نمی کرد.»