کاردینال ها به اولین تیمی تبدیل می شوند که 4 ساعت متوالی در اینینگ 1 ضربه می زنند

پس از اینکه کایل گیبسون، استارتر فیلیز، دو اوت اول را به دست آورد، پل گلدشمیت قبل از شوت دو ران آرنادو به زمین چپ روی یک لغزنده، یورش توپ بلند را آغاز کرد. درایو آرنادو یک شب پس از آن بود که او برای دومین بار در دوران حرفه ای خود در باخت 5-3 سنت لوئیس مقابل فیلادلفیا به چرخه ضربه زد.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

فیلادلفیا (AP) – زمانی که نولان آرنادو، نولان گورمن، خوان یپز و دیلان کارسون در روز شنبه مقابل فیلادلفیا با هم دیدار کردند، سنت لوئیس کاردینالز به اولین تیم لیگ اصلی تبدیل شد که در اولین مسابقه، چهار بازی خانگی پیاپی انجام داد.

گیبسون تنها به 9 هومر در 80 اینینگ 1/3 اجازه ورود به شنبه داده بود.

پس از آن گورمن با کاتتر 2-1 به سمت صندلی ها در زمین سمت راست حرکت کرد. سپس یپز قبل از پاک کردن حصار در زمین چپ، در زمین 1-2 خطا کرد تا برای اولین بار از 19 سپتامبر 2002، کاردینال ها به سه هومر متوالی ضربه بزنند.

آخرین تیمی که در چهار بازی متوالی در خفاش ها بازی کرد شیکاگو وایت ساکس بود که این کار را در 16 اوت 2020 در برابر کاردینالز انجام داد.

وقتی لارس نوتبار کارلسون را تعقیب کرد و با فلای بال که در عمق زمین چپ گیر کرده بود، اما از مسیر هشدار برای پایان دادن به اینینگ خجالتی بود، تماشاگران میزبان نفس نفس زدند.

کاردینال ها رکورد MLB را برای هر اینینگ با چهار مسابقه متوالی به دست آوردند. این اولین بار بود که آنها این کار را انجام دادند و یازدهمین بار در کل تاریخ لیگ بزرگ بود.

کارسون نمایش قدرت شگفت انگیز را با اتصال روی یک سینک 1-0 به پایان رساند که در اولین زمینی که دید، به روبه روی عرشه دوم در زمین سمت راست برخورد کرد.

___