روز بعد از قتل مرداگ، خانه دار آنها متوجه چند چیز عجیب شد

توروبیت سیمپسون شهادت داد مگی نیز تحت فشار بود و معتقد بود الکس چیزهایی را از او پنهان می کند. چند ماه قبل از قتل، مگی به Turrubiate-Simpson گفته بود که نگران یک شکایتی که علیه الکس تنظیم شده بود توسط خانواده یک دختر جوان که در تصادف قایق که گفته می شود پل باعث شده بود جان باخت. مگی می ترسید که خانواده دختر مرده تا 30 میلیون دلار به دست بیاورند – وجوهی که او باور نمی کرد خانواده دارند. توروبیت سیمپسون گفت که او هر کاری می‌کرد تا شکایت را از بین ببرد، اما آماده بود در صورت لزوم از ابتدا شروع کند.

او به هیئت منصفه گفت این دقیقاً همان چیزی بود که الکس مرداو از او خواسته بود آن روز صبح انجام دهد: خانه را تمیز کنید.

دو مرد با نگاه های متفکر، رو به روی میز پوشیده از اسناد و پوشه ها نشسته اند

توروبیت سیمپسون گفت: «به نظر می رسید که نمی خواهد به خانه بیاید. توروبیت سیمپسون پیشنهاد کرد که این برای مگی حتی بیشتر از حضور پدر الکس در بیمارستان اهمیت داشت. توروبیت سیمپسون گفت: «به نظر می رسید که کمی ناامید شده است.

توروبیت سیمپسون شهادت داد، در یک تماس تلفنی در 7 ژوئن، مگی گفته بود که او و پل آن روز به کلبه شکار می رفتند زیرا الکس به طور خاص از آنها خواسته بود در آنجا حضور داشته باشند.

مگی همچنین به Turrubiate-Simpson گفته بود که نگران تهدیداتی است که گفته می‌شود پل در نتیجه تصادف دریافت کرده است. این تهدیدها چیست الکس بلافاصله به مقامات مراجعه کرد همانطور که آنها به عنوان انگیزه احتمالی برای یک قاتل بالقوه به صحنه جنایت رسیدند.

اکنون، توروبیت سیمپسون خود را غمگین و در شوک دید، در حالی که پلیس در یک صحنه جنایت چند صد متری دورتر در لانه سگ های ملک، جایی که مگی و پل مرده دراز کشیده بودند، در خانه خالی ایستاده بود.

وکلای مدافع الکس در بازجویی متقابل خود از Turrubiate-Simpson، تلاش کردند تا برخی از چیزهای غیرعادی را که او می گفت که دیده است، از بین ببرند. دیک هارپوتلیان، وکیل مدافع، خاطرنشان کرد: ده ها نفر از دوستان، همکاران و اعضای خانواده نگران الکس بودند که بلافاصله پس از ورود پلیس به خانه آمدند، و اشاره کرد که ممکن است یکی از آنها بوده باشد که غذا را کنار گذاشته یا ترتیب داده است. لباس خواب مگی. او گفت که با وجود علائمی مبنی بر اینکه اخیراً کسی دوش گرفته است، او همچنین هرگز متوجه خونی در ناحیه دوش نشد.

“من هیچ سوالی نپرسیدم. آنها از من نپرسیدند.

وقتی در خانه حرکت می کرد، متوجه چیزهای عجیب تری شد.

در شهادت خود در روز جمعه، Turrubiate-Simpson پنجمین همکار قدیمی مرداو شد که صداهای موجود در این ویدئو را شناسایی کرد و به ویژه سومین نفری بود که بابا، لابرادور زرد رنگی که اکنون مالک آن است، صدا می‌زد.

سپس در آگوست 2021، الکس به توروبیات-سیمپسون برای آنچه که او به عنوان یک مکالمه غیرمعمول در مورد پیراهن او توصیف کرد، نزدیک شد. الکس با قدم زدن به جلو و عقب از او خواست که بنشیند. “احساس بدی پیدا کردم. چیزی درست نیست،» او گفت که او به او گفت، با اشاره به ویدیویی که ظاهر شده بود.

الکس در اوایل عصر روز 7 ژوئن، شلوار خاکی و یک پیراهن یقه‌دار سبز فوم دریایی پوشیده بود، همانطور که در ویدیوی اسنپ‌چت که پل اوایل آن شب در ملک از خود و پدرش فیلم‌برداری کرده بود، نشان می‌دهد. توروبیات سیمپسون نیز او را با همان لباس دیده بود که صبح آن روز به سر کار رفت. او حتی به یاد می آورد که او را هنگام خروج از در متوقف کرده بود تا یقه اش را درست کند.

دادستان ها از زمان حضور توروبیت-سیمپسون در جایگاه شاهد برای یک سری چیزهای غیرعادی که او مشاهده کرده بود استفاده کردند: قرار دادن عجیب ظروف آشپزخانه و لباس خواب، حوله و گودال مرطوب که نشان می دهد کسی دوش گرفته است، و همچنین برخی از آخرین وسایل مگی. کلمات به دوست و خانه دارش

شهادت توروبیت-سیمپسون در مورد تلاش های الکس برای متقاعد کردن او در مورد کاری که در آن روز انجام داده بود. شبیه شلی اسمیت اوایل هفته در شهادت روز دوشنبه، اسمیت – مراقب مادر الکس، که الکس در غروب 7 ژوئن برای مدت کوتاهی از او دیدن کرده بود، قبل از اینکه بگوید برای یافتن همسر و پسرش مرده است – توضیح داد که چگونه الکس در روزهای پس از قتل به او نزدیک شده بود تا به او بگوید. او 30 تا 40 دقیقه با آنها در خانه مادر بود. اما اسمیت گفت که می‌دانست که بیشتر از 20 دقیقه است. این مکالمه در آن زمان او را چنان ناراحت کرد که به برادرش زنگ زد. اسمیت گفت: «من عصبی بودم.

دروازه ای با قاب آجری با «بدون تجاوز»  تابلویی در مقابل جاده ای که به یک چمنزار منتهی می شود، که توسط درختان بلند و دوکی احاطه شده است

او در ابتدای شهادتش گفت که حضور در دادگاه برای شهادت علیه الکس برای توروبیت سیمپسون دشوار بود. مدت کوتاهی پس از نقل مکان او به منطقه، او به او پیشنهاد کار داده بود و همیشه او را به عنوان دوست خود به مردم معرفی می کرد – نه به عنوان خانه دار.

این خیلی غیرعادی بود. اینطوری لباس هایش را کنار نمی گذاشت. توروبیات سیمپسون گفت نه در وسط در. “این فقط به نظر من درست نبود.”

اما شهادت Turrubiate-Simpson توسط تیم دفاعی نیز به عنوان مدرکی دال بر آنچه که آنها ادعا می‌کنند رفتار تکان دهنده‌ای با صحنه جنایت بود، ضبط شد. او شهادت داد که یک یا دو مامور در زمانی که او آنجا بود وارد خانه شده بودند، اما هیچ کس از او نخواسته است که آنجا را ترک کند یا به او گفته است که مدارک احتمالی را حفظ کند.

اما وقتی توروبیت سیمپسون وارد آشپزخانه شد، چیزی او را متوقف کرد.

قابلمه‌های حاوی غذایی که او پخته بود، به جای اینکه طبق معمول خانواده، روز بعد در فر بگذارد، بسته شده و در یخچال گذاشته شده بود. او شهادت داد: «این به نوعی غیرعادی بود.

هنوز زمانی که الکس برای اولین بار توسط پلیس مصاحبه شد در ساعات پس از قتل، او لباس متفاوتی به تن داشت: یک پیراهن سفید تمیز و یک جفت شورت. و در حالی که روز بعد یک جفت خاکی را شست، توروبیت سیمپسون گفت که دیگر هرگز پیراهن فوم دریایی یا کفش‌هایش را از آن شب ندیده است.

شهادت توروبیت-سیمپسون در روز جمعه در یک دادگاه مملو از دادگاه در دادگاه کانتی کولتون، نگاهی دقیق به وقایع خانواده مرداو در روز منتهی به قتل آنها و همچنین آنچه در داخل خانه در روز بعد اتفاق می افتاد را ارائه داد.

پس از اینکه برای اولین بار از او مطلع شد که مگی و پل کشته شده اند، او برای تسلی او و پسر بازمانده اش، باستر، به خانه مادرش رفت تا الکس را ببیند. در آنجا بود که او از او خواست که به کلبه شکار برود تا در صورتی که بازدیدکنندگان نگران برای تسلیت یا بشقاب های غذا به آنجا رفتند، «راستش کند». او حتی به او گفت که از ورودی متفاوتی نسبت به ورودی نزدیک لانه‌ها که اکنون در شلوغی ماموران انتظامی بود وارد خانه شود.

او سپس از او پرسید که آیا او به یاد دارد که در 7 ژوئن پیراهنی از “Vinny Vines” یا Vineyard Vines پوشیده است. Turrubiate-Simpson گفت که او سکوت کرد زیرا الکس به او گفت این همان چیزی است که او پوشیده است، زیرا او به طور خاص به یاد می آورد که پیراهن خود را درست کرده است. یقه آن روز و به یاد پیراهن چوگان سبز فوم دریایی افتاد.

توروبیت سیمپسون گفت: “او احساس می کرد که الکس در رابطه با آنچه که در آن دعوی در جریان است، صادق نیست.” او گفت: “او همه چیز را به من نمی گوید.”

بالاخره وارد اتاق خواب و حمام الکس و مگی شد و متوجه یک گودال آب در کنار دوش شد که همراه با یک حوله و یک شلوار خاکی بود. در کمد، او حوله‌ای مرطوب را دید که روی زمین افتاده بود، همراه با یک تی‌شرت سفید که به نظر می‌رسید از روی توده‌ای افتاده بود.

بلانکا توروبیت سیمپسون روز جمعه به هیئت منصفه گفت: «این فقط یک احساس عجیب بود. محاکمه قتل الکس مردا. “وقتی قفل در ورودی را باز کردم تا وارد شوم، هوا سرد بود.”

دروازه های اصلی در نزدیکی خانه مرداو

جفری کالینز / AP

اندکی قبل از قتل، پل ویدئویی را برای یکی از دوستانش از لانه ها فیلمبرداری کرد که در آن سه صدا شنیده می شود در پس زمینه. دادستان ها گفته اند که صدای سوم در این ویدئو متعلق به الکس است و داستان طولانی مدت او را تضعیف می کند که او بلافاصله قبل از مرگ مگی و پل با آنها نبوده است.

پس از قتل‌ها، الکس حتی از توروبیت سیمپسون و شوهرش خواست تا در کلبه شکار بمانند تا از اموال و سگ‌ها مراقبت کنند – یکی از آنها، بابا، توروبیت سیمپسون از آن زمان تاکنون مالکیت کامل آن را به دست گرفته است.

توروبیت سیمپسون بیش از یک دهه برای مرداوز کار کرده بود و تنها چند سال مرخصی گرفت تا پس از سکته بهبود یابد. در آن زمان، او به مگی و خانواده اش بسیار نزدیک شده بود. او حتی آخرین غذایی را که مگی و پل می‌خورند پخت: استیک مکعبی با سس، برنج سفید و لوبیا سبز.

الکس مرداگ روز پنجشنبه در دادگاه قتلش

جاشوا بوچر/ایالت از طریق AP، Pool

بلانکا توروبیت سیمپسون روز جمعه شهادت می دهد.

جاشوا بوچر/ایالت از طریق AP، Pool

اکتشافات خانه دار ممکن بود شواهد اصلی برای جمع آوری کارآگاهان باشد – اگر آن روز به درستی خانه مرداگ را جستجو می کردند یا حداقل اصرار می کردند که در حین تحقیق درباره قتل، کسی وارد ملک نشود. در عوض، توروبیت سیمپسون مشغول نظافت، شستن شلوار و حوله‌هایی که پیدا کرده بود، شد.

توروبیت سیمپسون گفت: «احساس نمی‌کرد که او در حال پرسش است. “بیشتر به نظر می رسید که او می خواهد مرا در مورد پیراهنی که پوشیده است متقاعد کند.”

او گفت: «این پل، مگی و الکس هستند.

بیشتر در این مورد



منبع

توروبیت سیمپسون همچنین اولین شواهد بالقوه ای را ارائه کرد که نشان می دهد ازدواج الکس و مگی آنطور که وکلای مدافع او گفته اند دوست داشتنی و کامل نبوده است. حدود یک هفته پس از قتل، توروبیت سیمپسون در حال تمیز کردن ماشین مگی بود که حلقه ازدواج او را زیر صندلی کشف کرد.

در 8 ژوئن 2021 – صبح روز بعد از اینکه مگی مرداگ 52 ساله و پسر 22 ساله اش پل در کلبه شکار روستایی آنها در کارولینای جنوبی به ضرب گلوله کشته شدند – وقتی چیزی درست نبود، خانه دار خانواده به خانه اصلی خالی در ملک رسید.

توروبیت سیمپسون به او گفت: «من فقط می‌خواهم خانه به شکلی باشد که مگی دوست دارد.»

زنی در حال گریه پشت میکروفون نشسته و با دستمال کاغذی به چشمانش می زند

مجموعه‌ای از پیژامه‌های مگی به‌همراه یک جفت لباس زیر تمیز روی درب لباس‌شویی روی زمین گذاشته شده بود – چیزی که توروبیت سیمپسون می‌گفت عجیب بود زیرا مگی معمولاً هنگام خواب زیر لباس خوابش نمی‌پوشید.

توروبیت سیمپسون که احساساتی شد گفت: «سخت بود چون می دانستم که او برنمی گردد. “و من نمی خواستم وسایل او را جابجا کنم.”