نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در مورد تاریخ سیاه‌پوستان با هم اختلاف دارند

با این حال، جمهوری‌خواهان (40%) و آمریکایی‌های سفیدپوست (41%) بسیار کمتر از دموکرات‌ها (54%) و سیاه‌پوستان آمریکایی (52%) درس‌هایی را بیان می‌کنند که «در حال حاضر به دانش‌آموزان مدارس دولتی آمریکا درباره تاریخ آفریقایی-آمریکایی آموزش داده می‌شود». “مناسب.”

“این دوره در مورد تاریخ سیاهان، یکی از درس ها در مورد چیست؟ دسانتیس ماه گذشته گفت: نظریه عجیب و غریب. حالا چه کسی می‌گوید که بخش مهمی از تاریخ سیاه‌پوستان نظریه عجیب و غریب است؟ این کسی است که یک دستور کار را پیش می‌برد.»

کتاب‌ها در یک کلاس درس دبیرستان برای دانش‌آموزانی که در AP مطالعات آمریکایی آفریقایی تبار می‌گذرانند، انباشته می‌شوند.

● فعالیت سیاه پوستان برای لغو زندان ها (29 درصد از کل آمریکایی ها، 38 درصد از سفیدپوستان آمریکایی، 50 درصد از جمهوری خواهان، 61 درصد از رای دهندگان ترامپ)

دلیل این احتیاط زمانی مشخص می شود که به پاسخ دهندگان لیستی از موضوعات خاص برگرفته از چارچوب پیش نویس مطالعات آفریقایی آمریکایی AP نشان داده می شود – و سپس از آنها خواسته می شود که بگویند “به نظر شما برای کدام دانش آموزان دبیرستان دولتی ایالات متحده مناسب هستند: دانش آموزی وجود ندارد، فقط دانش آموزانی هستند.” در یک دوره مطالعات آفریقایی-آمریکایی پیشرفته (AP) یا همه دانش آموزان ثبت نام کرده اند.”

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در مورد تاریخ سیاه‌پوستان با هم اختلاف دارند

یک کلاس مطالعات آمریکایی آفریقایی تبار AP در دبیرستان مگنت باتون روژ در باتون روژ، لا. (AP Photo/Stephen Smith)

● بحث بر سر غرامت برده داری (22 درصد از کل آمریکایی ها، 28 درصد از سفیدپوستان آمریکایی، 39 درصد از جمهوری خواهان، 47 درصد از رای دهندگان ترامپ)

● جنبش زندگی سیاه پوستان مهم است (28٪ از کل آمریکایی ها، 35٪ از سفیدپوستان آمریکایی، 53٪ از جمهوری خواهان، 65٪ از رای دهندگان ترامپ)

در حالی که اکثریت زیادی از آمریکایی ها می گویند که برای همه دانش آموزان مناسب است که موضوعاتی را که از قرون گذشته گرفته شده است مطالعه کنند – جنبش حقوق مدنی (74٪)، نقش برده داری در جنگ داخلی (71٪)، تاریخچه تجارت برده (71) ٪، تجربه آمریکایی های آفریقایی تبار در طول بازسازی و جیم کرو (59٪) – اعداد برای عناصر برنامه درسی که به بحث های معاصر می پردازند بسیار کمتر است. و این تا حد زیادی به این دلیل است که آنها در میان جمهوریخواهان و سفیدپوستان آمریکایی کمتر هستند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در کنفرانس خبری میامی در 26 ژانویه. (AP Photo/Marta Lavandier, File)

تنها گروه هایی که اغلب نمی گویند در سمت راست هستند: جمهوری خواهان (با اختلاف 15 امتیاز) و رای دهندگان ترامپ (با اختلاف 33 امتیاز).

نظرسنجی از 1585 بزرگسال آمریکایی، که در هفته اول ماه تاریخ سیاه‌پوستان انجام شد، یادآوری قابل توجهی را ارائه می‌دهد که آمریکا به طور فزاینده‌ای در مورد اینکه تاریخ سیاه‌پوستان حتی به چه معناست – و چه کسی باید چه چیزی، چه زمانی را یاد بگیرد، اختلاف نظر دارد.

با این وجود، هیئت کالج هفته گذشته اعلام کرد که مطالب مورد بحث را از برنامه درسی نهایی حذف کرده است.

نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov نشان می‌دهد که آمریکایی‌های سفیدپوست به همان اندازه موافق (۴۰%) و مخالف (۴۱%) با ممنوعیت تدریس دوره‌های تعیین سطح پیشرفته در مطالعات آمریکایی آفریقایی تبار در مدارس دولتی هستند – همان نوع ممنوعیت جمهوری‌خواهان. فرماندار ران دیسانتیس اخیراً تهدید به اجرای آن در فلوریدا کرد و طوفانی از جنجال ملی را به راه انداخت.

با این حال، حتی با این موضوع، تعداد بیشتری از رای دهندگان دموکرات و بایدن – 50٪ در هر دو مورد – می گویند که این کار در کل مناسب است.

بقیه کشور یا طرفدار ممنوعیت هستند (34%) یا مطمئن نیستند (20%).

نظرسنجی Yahoo News توسط YouGov با استفاده از یک نمونه ملی از 1585 بزرگسال آمریکایی که به صورت آنلاین از 2 تا 6 فوریه 2023 مصاحبه شده بودند، انجام شد. نمونه بر اساس جنسیت، سن، نژاد، تحصیلات، میزان مشارکت در انتخابات 2020 و رای ریاست جمهوری، پایه وزن‌دهی شد. شناسایی حزب و وضعیت فعلی ثبت نام رأی دهندگان. اهداف وزن دهی جمعیتی از نظرسنجی جامعه آمریکا در سال 2019 آمده است. شناسایی حزب پایه، جدیدترین پاسخ پاسخ دهنده است که قبل از 15 مارس 2022 داده شده است و با توزیع تخمینی در آن زمان (32٪ دموکرات، 27٪ جمهوری خواه) وزن می شود. پاسخ دهندگان از پانل انتخابی YouGov انتخاب شدند تا نماینده همه بزرگسالان ایالات متحده باشند. حاشیه خطا تقریباً 2.8٪ است.



منبع

برای مثال، نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov نشان می‌دهد که اکثریت موافقان «مدارس دولتی ایالات متحده شامل درس‌هایی در مورد تاریخ آفریقایی-آمریکایی در برنامه درسی منظم تاریخ ایالات متحده» در میان همه آمریکایی‌ها (67 درصد)، سفیدپوستان آمریکایی (65 درصد)، سیاه‌پوستان آمریکایی ( 79 درصد، دموکرات ها (82 درصد) و جمهوری خواهان (58 درصد).

این شکاف‌ها نشان دهنده شکاف عمیق‌تر بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها – و تا حدی، بین سفیدپوستان و سیاه‌پوستان آمریکایی – بر سر نقش نژاد در آمریکای امروزی است. راست تا حد زیادی معتقد است که نژادپرستی در حال حاضر است شخصی، محصول تبعیض یک فرد علیه دیگری است. بقیه کشور اکثراً موافق هستند که نژادپرستی هنوز وجود دارد سیستمیک، نیرویی که بدون توجه به اینکه افراد منزوی چگونه با آنها رفتار می کنند به آسیب رساندن به رنگین پوستان ادامه می دهد.

کلاس مطالعات آفریقایی آمریکایی AP.

در مقابل، سیاه‌پوستان آمریکایی (65 درصد مخالف، 20 درصد موافق) و دموکرات‌ها (70 درصد مخالف، 19 درصد موافق) در برابر ممنوعیت به سبک DeSantis مقاومت بسیار بیشتری دارند. با این حال، به دلیل اینکه تعداد آمریکایی‌های سفیدپوست از آمریکایی‌های رنگین پوست بیشتر است – و از آنجایی که 58٪ از جمهوریخواهان دیگر DeSantis از ممنوعیت حمایت می‌کنند – تعداد کلی آمریکایی‌هایی که مخالف ممنوعیت مطالعات آمریکایی آفریقایی‌آمریکایی AP هستند (46%) حتی از 50٪ هم نمی‌گذرد.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در یک کنفرانس خبری با حرکات اشاره می کند.

__________

“[These are] آثار پیچیده جامعه شناسی و فلسفه. جاشوا زیتز در پولیتیکو نوشت. ما آنها را خواندیم تا ظرفیت خود را برای تحلیل و استدلال تقویت کنیم. برخلاف فرماندار دیسانتیس، اختصاص متنی تمرینی برای تلقین نیست.»

● فمینیسم سیاه پوست (22٪ از کل آمریکایی ها، 28٪ از سفیدپوستان آمریکایی، 40٪ از جمهوری خواهان، 47٪ از رای دهندگان ترامپ)

کتاب‌هایی برای دانش‌آموزانی که در دبیرستان اورلند در آرورا، کولو، مطالعات AP را در زمینه آمریکایی آفریقایی می‌گذرانند (آر جی سانگوستی/گروه رسانه نیوز/دنور پست از طریق گتی ایماژ)

در پاسخ به این سوال که آیا «مشکلی با نژادپرستی سیستمیک در آمریکا وجود دارد»، تقریباً همه گروه‌های جمعیتی بیشتر از همه پاسخ مثبت می‌دهند: دموکرات‌ها (با اختلاف 63 امتیاز)، سیاه‌پوستان آمریکایی (با اختلاف 61 امتیاز)، بزرگسالان زیر 30 سال ( با اختلاف 28 امتیازی)، استقلالی ها (با اختلاف 26 امتیازی) و حتی سفیدپوستان آمریکایی (با اختلاف 13 امتیازی). به طور کلی، آمریکایی‌های بسیار بیشتری می‌گویند بله، ایالات متحده با نژادپرستی سیستماتیک مشکل دارد (54%) تا نه (30%).

در نتیجه، به نظر می‌رسد که جناح راست – گروهی که به‌طور نامتناسبی نیز سفیدپوست هستند – نسبت به آموزه‌هایی که نشان می‌دهد نژادپرستی سیستماتیک یک مشکل امروزی است مشکوک است و فقط مربوط به گذشته نیست.

نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov نشان می دهد که جمهوری خواهان از این تصمیم خوشحال خواهند شد و دموکرات ها نه. 65 درصد از رای دهندگان دونالد ترامپ در سال 2020 موافق ممنوعیت اولیه فلوریدا بودند. حتی تعداد بیشتری از رای دهندگان جو بایدن (75 درصد) با آن مخالفت کردند. اما هنگامی که در مورد برنامه درسی اصلاح شده – که دیگر شامل “موضوعات معاصر مانند زندگی سیاه پوستان مهم است، حبس، زندگی عجیب و غریب و بحث بر سر غرامت” نیست – اعداد تغییر کردند و اکثر رای دهندگان ترامپ اکنون می گویند که طرفدار ارائه دوره AP هستند (53). ٪ و تعداد زیادی از رای دهندگان بایدن که مخالف آن هستند (44٪).

نکته قابل توجه، بیزاری جناح راست از موضوعات «سیاسی شده» در مطالعات آمریکایی آفریقایی تبار به موضوعاتی که هیئت کالج به عنوان موضوع نهایی پروژه ممکن به برنامه درسی رسمی خود اضافه کرده است گسترش نمی یابد: محافظه کاری سیاه پوستان. فقط 18 درصد از جمهوری خواهان و 19 درصد از رأی دهندگان ترامپ می گویند محافظه کاری سیاه پوستان برای هیچ دانش آموز دبیرستانی دولتی مناسب نیست. تقریباً دو برابر – به ترتیب 37٪ و 40٪ – می گویند که برای همه دبیرستانی ها مناسب است.

در پی تلاش‌های اخیر دیسانتیس برای مسدود کردن چارچوب پیش‌نویس AP که او بارها آن را به «تلقین» تشبیه می‌کرد، این موضوع به‌طور قابل پیش‌بینی قطبی شده است.

در اینجا چند موضوع انتخاب شده به همراه تعداد کسانی که می گویند برای آنها مناسب نیستند آورده شده است هر دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی – حتی کسانی که تحصیلات آمریکایی آفریقایی‌آمریکایی AP را انتخاب می‌کنند.

در پاسخ، منتقدان توضیح داده اند که مفاهیم (مطالعات دگرباشان سیاهان، متقاطع بودن، زندگی سیاهان مهم است) و محققان (قلاب های زنگ، آنجلا دیویس، تا-نهیسی کوتس) که دیسانتیس آنها را به عنوان «تفرقه انگیز» مورد انتقاد قرار داد، در واقع به عنوان مقاله ای در Vox هستند. به بیان آن، “مطالعات مدرن سیاهپوستان و ضروری است که در هر کلاس نظرسنجی در سطح کالج گنجانده شود” (که دوره های AP به منظور تقلید هستند).

● تجربه سیاهپوستان دگرباشان آمریکایی (31 درصد از کل آمریکایی ها، 39 درصد از آمریکایی های سفیدپوست، 54 درصد از جمهوری خواهان، 66 درصد از رای دهندگان ترامپ)