ترامپ DNA را برای مقایسه با لباس متهم ارائه می دهد

“آقای. DNA ترامپ یا روی لباس است یا نیست.»

او تا قبل از انتشار کتابی در سال 2019 به طور علنی در مورد آن صحبت نکرد: “ما برای چه به مردان نیاز داریم؟”

روبرتا کاپلان، وکیل کارول، فوراً اظهار نظری نکرد، اگرچه انتظار می‌رفت که او پاسخی به نامه تاکوپینا به قاضی بدهد.



منبعتاکوپینا گفت وکلای کارول از ارائه ده‌ها صفحه از گزارش DNA که به دست آورده‌اند خودداری کرده‌اند زیرا «او می‌داند که DNA او روی لباس نیست زیرا تجاوز جنسی ادعایی هرگز رخ نداده است».

نیویورک (AP) – وکیل دونالد ترامپ روز جمعه گفت که رئیس جمهور سابق مایل است نمونه DNA ارائه دهد تا با لکه های روی لباس زنی که بیش از ربع قرن پیش او را به تجاوز به او در رختکن یک فروشگاه بزرگ متهم کرده بود مقایسه شود. .

تاکوپینا مدعی شد که کارول و وکلای او با ادعای اینکه DNA ترامپ روی لباسی است که در شبی که گفته بود مورد تجاوز قرار گرفته بود پوشیده است، سعی در کسب مزیت تبلیغاتی داشتند.

جوزف تاکوپینا، وکیل دادگستری، در نامه ای به قاضی دادگاه فدرال منهتن گفت که ترامپ تا زمانی که وکلای متهم او، ستون نویس E. Jean Carroll، ابتدا صفحات گمشده از گزارش DNA در مورد لباس را ارائه دهند، نمونه را تحویل خواهد داد.

کارول از ترامپ به دلیل افترا و تجاوز به عنف شکایت کرده و گفته است که ترامپ یک برخورد دوستانه در یک فروشگاه لوکس منهتن در اواخر سال 1995 یا اوایل سال 1996 را به تجاوز خشونت آمیز تبدیل کرد.

ترامپ تاکید کرده است که این دیدار هرگز اتفاق نیفتاده است، از جمله در جریان استیضاح در ماه اکتبر، و وکیل او در آخرین پرونده دادگاه خود نیز همین را گفت.

بر اساس یک پرونده قضایی در روز پنجشنبه، ترامپ و کارول هر دو به عنوان اولین شاهدان احتمالی وکلای خود در محاکمه ای که قرار است در 24 آوریل آغاز شود، فهرست شده اند.